AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

BMW M3 Cabrio - prve zvanične fotografije

BMW M3 Cabrio - prve zvanične fotografije

Dok NAIAS u Detroitu pršti od noviteta, internetom su prostrujale fotografije automobila koji će, pored sofisticirane tehnike iz BMW Motorsport odelenja, svojim vlasnicima omogućiti i vetar u kosi. Posle M3 Coupe i Sedan izvedbe, pred nama su prve fotke modela BMW M3 Cabrio...

BMW M3 Cabrio - prve zvanične fotografije

Već na prvi pogled zaključujemo da će BMW M3 Cabrio, isto kao coupe, imati agregesivnu masku hladnjaka, poklopac motora sa otvorima za hlađenje, šire branike i broj izduvnic cevi deljiv sa 2 (4 izduvne cevi, kao i na Coupe i Sedan izvedbi). Iako su prve fotke pred nama, moraćemo da sačekamo sajam automobila u Ženevi, kada ćemo saznati zvanične tehničke podatke o modelu M3 Cabrio.

BMW M3 Cabrio - prve zvanične fotografije

Agregat je, očekivano, identičan verzijama Coupe i Sedan. Radi se o 4-litarskom V8 agregatu koji razvija velikih 420 konjskih snaga. Ipak, podsetimo se, jedan od najvažnijih zahteva postavljenih pred stručnjake u BMW Motorsportu bio je učiniti Cabriolet jednako sportskim i agilnim kao i Coupe verziju. Ovom cilju mogla bi se isprečiti povećana masa kabrioleta (zbog dodatnih ojačanja karoserije koja su potrebna zbog nedostatka krova).

BMW M3 Cabrio - prve zvanične fotografije

M3 Cabrio će iz mesta do 100 km/h ubrzavati za 5,3 sekunde (0,4 sekunde sporije od M3 Coupea), što je posledica njegove veće težine. Za sada se ne zna za koliko će M3 Cabrio biti teži od M3 Coupea (ima 1655 kg) ali kao reper može da posluži i podatak da je 335i Cabrio od 335i Coupea teži za čitavih 285 kg. Ali, ipak treba istaći da je "M Technic" uvek bio biser među perlama u odnosu na ostale BMW modele, i nadamo se da će tako i ostati.

BMW M3 Cabrio - prve zvanične fotografije

Goran Sarić - Automagazin

Lexus IS F Evolution: više snage, manje kilograma

Lexus IS F Evolution: više snage, manje kilograma

Lexus IS, sa oznakom F, u Japanu je počeo da se prodaje krajem 2007. godine, i od tada nije preživeo nikakva unapređenja. Prema najnovijim informacijama, to bi se uskoro moglo promeniti, dolaskom nove verzije, sa dodatkom Evolution u imenu...
Volkswagen - pad profita za 76%!

Volkswagen - pad profita za 76%!

Za prva tri meseca ove godine, operativni profit kompanije Volkswagen smanjen je zaviše od tri četvrtine, na ukupnih 312 miliona Eura. Najveći evropski proizvođač automobila očekuje isti rend i u predstojećem periodu...
Za Opel zainteresovana četiri investitora

Za Opel zainteresovana četiri investitora

Četiri finansijska investitora u pregovoriuma su sa kompanijom General Motors, koji prema navodima dobro obaveštenih izvora, žele udeo u nemačkoj kompaniji Opel. Agencija Reuters tvrdi da se radi o direktnoj investiciji od pola milijarde Eura...
Ford Fiesta najtraženiji automobil u Evropi !

Ford Fiesta najtraženiji automobil u Evropi !

Po statističkim podacim ugledne analitičke kuće JATO Dynamics, Ford Fiesta je u martu zauzela vodeću poziciju na listi 10 najprodavanijih modela na najznačajnijim tržištima u Evropi. Time je okončana višegodišnja apsolutna dominacija Volkswagenovog hit modela Golf...
Volkswagen beleži rast prodaje u Kini

Volkswagen beleži rast prodaje u Kini

Nemačka automobilska kompanija Volkswagen, u utorak je objavila informaciju da je u martu mesecu tekuće godine u Kini prodala 9 procenata više automobila nego u istom mesecu prethodne godine...
Škoda Octavia RS i Škoda Octavia Scout: facelift

Škoda Octavia RS i Škoda Octavia Scout: facelift

I najbrža Škoda Octavia, kao i njen terenski "brat", model Octavia Scout, dočekali su modernizaciju. Octavia RS je znatno "smršala", konkretno 20 kilograma bezinska i 15 kilograma dizel verzija. Pored toga, izmenjena je aerodinamika, poboljšane su vozne osobine, a potrošnja i emisija štetnih materija znatno su smanjeni. Škoda Octavia Scout dobila je izmenjen dizajne prednjeg dela i nove zadnje svetlosne grupe...
Nova Opel Insignia ecoFLEX: ekonomičnost bez kompromisa

Nova Opel Insignia ecoFLEX: ekonomičnost bez kompromisa

Nova Insignia ecoFLEX pruža istinski užitak u vožnji uz nisku emisiju izduvnih gasova po pristupačnoj ceni. Uz emisiju ugljen-dioksida od samo 136 grama i potrošnjom od 5.2 l/100 km u MVEG/NEDC ciklusu, obeležje Insignije ecoFLEX je snažan turbodizel motor zapremine 2 litre i snage 118 kW/160 KS i maksimum od 380 Nm obrtnog momenta uz „overboost“...
Novitec TuLesto: dva kompresora za Ferrari F430

Novitec TuLesto: dva kompresora za Ferrari F430

Treba li modelu Ferrari F430 više snage? Tjunerska kompanija Novitec daje odgovor svojim tjuniranim primerkom modela Ferrari F430, kojim obeležava svoj 20. rođendan. Dizajn automobila razvijen je u saradnji sa centrom "Luca Serafini Stile", sa sedištem u Modeni...
Lancia Ypsilon Rally2 HF Integrale
Slika nedelje