AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Otvoren Centar komercijalnih vozila Mercedes-Benz Beograd

Otvoren Centar komercijalnih vozila Mercedes-Benz Beograd

U saradnji sa matičnom kućom Daimler AG, 24. oktobra 2008, kompanija Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora je otvorila najveći i najmoderniji Centar komercijalnih vozila Mercedes-Benz u ovom delu Evrope. Objekat površine 4.210 m² izgrađen je na prostoru od 25.000 m² i nalazi se u industrijskoj zoni Krnješevci, na 25 km od Beograda, na auto-putu Beograd-Zagreb...

Otvoren Centar komercijalnih vozila Mercedes-Benz Beograd

Fotografije snimljene na jučerašnjem otvaranju možete pogledati u galeriji ili klikom na LINK... Da bi se u potpunosti zadovoljile potrebe klijenata, radno vreme je organizovano u dve smene svih 7 dana u nedelji, od 8h do 18h, a subotom i nedeljom od 8h do 13h. Mercedes-Benz više od 100 godina pruža neprikosnovena i inovativna transportna rešenja, shvatajući veoma ozbiljno zahteve svojih kupaca da jednostavno žele najbolje. U nameri da unapredi kvalitet svojih usluga i ponudu proizvoda u regionu, ovim osnovnim principom se rukovodi i kompanija Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora. U ovom višenamenskom prostoru Centra komercijalnih vozila Mercedes-Benz Beograd, objedinjeni su svi zahtevi i potrebe tržišta i klijenata: • prodaja novih teretnih, dostavnih i kombi vozila • servis teretnih, dostavnih i kombi vozila • prodaja polovnih teretnih, dostavnih i kombi vozila • servisna služba • regionalni logistički i distributivni centar • prodaja rezervnih delova i opreme • regionalni centar za obuku Centar komercijalnih vozila Mercedes-Benz Beograd je izgrađen i opremljen po najnovijim tehničkim i tehnološkim standardima koje su propisali Mercedes-Benz i Evropska Unija i potpuno su u skladu sa svetskim ekološkim standardima i ekološkim normama Republike Srbije. Kao takav predstavlja primer „environmental friendly“ objekta u regionu.

Otvoren Centar komercijalnih vozila Mercedes-Benz Beograd

Radionica Ukupna povrsina radionice je 1.340 m². Radionica je opremljena kompletnim standardnim i specijalnim alatima, potrebnom dijagnostikom i najsavremenijom opremom po standardima Daimler-a za sve aktuelne modele iz komercijalnog programa Mercedes-Benz kao i Mitsubishi Fuso Canter. Broj radnih mesta radionice Centra komercijalnih vozila je: 9 za kamione i trenutno 6 za transportere. Svi dijagnostičarari, električari i mehaničari, kojih ima ukupno petnaest, uz pet prijemnih referenata i šefa radionice su prošli sve zahtevane obuke, neophodne za profesionalni rad i pružanje usluga. Postprodaja Mercedes-Benz u Centru komercijalnih vozila Servisna služba U modernom svetu gde je mobilnost postala imperativ, sve više je trend da se kupci odlučuju za brend vozila ne samo zbog dizajna ili performansi, već upravo i zbog kvaliteta usluge koja se pruža u domenu postprodaje. Kao što je Mercedes-Benz širom sveta već više od jednog veka sinonim za kvalitet i prestiž u automobilskoj industriji, tako i usluga u periodu eksploatacije vozila za sve kupce Mercedes-Benz vozila mora da bude na najvišem nivou. Upravo je to cilj kojem su svi zaposleni u sektoru Postprodaje svakodnevno posvećeni. Sve aktivnosti vezane za procese garancija, administracije servisnih ugovora, administracije integralnih servisnih paketa, maksimalno su prilagođene samo jednom krajnjem cilju - zadovoljstvu kupca. Sve navedeno ne bi bilo dovoljno da u slučaju bilo kakvog problema na putu, svakom kupcu Mercedes-Benz vozila, na usluzi 24h dnevno ne stoji „Call Centar“, koji će u svakoj neplaniranoj situaciji, pružiti asistenciju u zemlji ili inostranstvu. Za potrebe pružanja asistencije na putu, svaki ovlašćeni servis poseduje i servisno vozilo, kompletno opremljeno za otklanjanje malih kvarova na vozilu, čime se klijentima ukazuje prilika da svoje putovanje nastave bez većih zadržavanja na putu i uz dragocenu uštedu vremena. Pored toga, sektor Postprodaje je posvećen i kontinuiranom podizanju kvaliteta usluga u ovlašćenoj servisnoj mreži u smislu unapređenja procesa, nabavke servisne opreme i specijalnog alata, jednom rečju – postizanju Mercedes-Benz standarda. S tim ciljem, zaposleni u Postprodaji Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora, redovno obavljaju posete ovlašćenim dilerima, pružajući im podršku na terenu i konstantno imajući na umu zadovoljstvo Mercedes-Benz mušterija, ali i prevazilaženje njihovih očekivanja. Tim sektora postprodaje zadužen je i za pružanje svih vidova tehničke podrške ovlašćenim serviserima, neretko odlazeći na teren i pomažući dijagnostičarima u rešavanju komplikovanijih kvarova. S obzirom da su svi dijagnostički uređaji na našem tržištu umreženi, postoji mogućnost direktnog daljinskog povezivanja na dijagnostički uređaj ovlašćenog servisera u toku procesa dijagnostike kvara na vozilu. Ovaj tim brine i o dijagnostičkim uređajima, bez kojih u današnje vreme nije moguće odraditi čak ni jednostavnije operacije na savremenim vozilima. Kako bi kupci Mercedes-Benz vozila na najkvalitetniji način bili usluženi čak i u slučajevima eventualnih havarija ili drugih oštećenja na karoseriji i laku, u sektoru Postprodaje implementiran je sistem menadžmenta havarija koji obuhvata sve procese vezane za limarsko-farbarske radionice, od nabavke atestirane opreme i materijala do koordinacije u konkretnim slučajevima, a ponovo, sve u cilju pružanja najkvalitetnije usluge i maksimalnog zadovoljstva naših kupaca.

Otvoren Centar komercijalnih vozila Mercedes-Benz Beograd

Trening Centar U vreme intenzivnog tehnološkog napretka i veoma brzih promena u svim domenima, ulaganje u kontinuirano profesionalno obučavanje zaposlenih je od izuzetnog značaja za sve velike kompanije. Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora već dugi niz godina ulaže napore i postiže izuzetne rezultate u obučavanju kako svojeg, tako i personala ovlašćene dilerske mreže koristeći najsavremenija učila, opremu, kao i globalno prihvaćenu metodologiju. Za obučavanje stručnog kadra Mercedes-Benz ovlašćene dilerske mreže, formiran je trenutno najmoderniji i najopremljeniji Trening Centar ove vrste na našem tržištu, a koji se nalazi u okviru sektora Postprodaje. Trening centar se prostire na blizu 540 m² i sastoji se od: → dve učionice za teoretsku nastavu opremljene video projektorima i ostalim neophodnim tehničkim uređajima, i → tri prostorije za praktičnu nastavu, kompletno opremljene dizalicama odnosno kanalom za kamionski program, dijagnostičkim uređajima i ostalom servisnom opremom neophodnom za izvođenje praktične obuke. Pored toga, Trening Centar opremljen je uređajima za prenošenje tzv. „AKUBIS“ obuka preko satelita, koje se emituju direktno iz „Global Training Centra“ u Štutgartu, a odvijaju se po principu video konferencije. Posebno ističemo da su zaposleni treneri visoko obrazovani, kao i da poseduju dugogodišnja iskustva u radu na održavanju motornih vozila i izuzetno tehničko znanje, i da su obučeni iz oblasti metodologije prenošenja znanja, motivacije učesnika obuka i moderacije. Sve navedeno je od izuzetne važnosti imajući u vidu da se u Trening Centru sprovode tehničke i netehničke obuke. Tehničke obuke, za cilj imaju obučavanje i unapređenje tehničkog znanja servisnog personala u održavanju i popravkama Mercedes-Benz putničkih i komercijalnih vozila, i podrazumevaju obuke iz oblasti elektronike, sistema dijagnostike i mehanike. U Trening Centru održavaju se i netehničke obuke iz raznih oblasti za zaposlene različitih profila. Naši treneri, kao i treneri iz Global Training Centra, specijalisti iz oblasti menadžmenta, kontakta i komunikacije sa strankama, servisnih procesa, poslovne administracije i ljudskih resursa, obučavaju zaposlene, kako u Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora, tako i u Mercedes-Benz ovlašćenoj mreži partnera - od prodavaca automobila, preko prijemnih referenata, specijalista za prodaju rezervnih delova, menadžera servisa i drugih. Takođe se redovno održavaju i obuke kod uvođenja novih modela na tržište gde zaposleni svih profila imaju prilike da se upoznaju sa dizajnom, osnovnim funkcijama i performansama novih ili restilizovanih modela. Pored svoje osnovne delatnosti, Trening Centar zadužen je i za pomoć pri selekciji novog personala, uključujući i personal naše mreže ovlašćenih partnera, koji će svojim kvalifikacijama, iskustvom i veštinama, biti u stanju da odgovori najvišim zahtevima u svakodnevnom radu na održavanju Mercedes-Benz vozila.

Otvoren Centar komercijalnih vozila Mercedes-Benz Beograd

Logističko-distributivni centar Kao veliku prednost, svakako treba istaći Logističko–distributivni centar Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora. U neposrednoj blizini Centra komercijalnih vozila, koji pored usluga prodaje i servisiranja široke palete vozila komercijalnog i teretnog programa Mercedes-Benz, nudi i originalne rezervne delove i kompletnu dodatnu opremu za ova vozila, Logističko–distributivni centar spreman je da u najkraćem roku izađe u susret mušterijama i svojim uslugama prevaziđe njihova očekivanja i uštedi im dragoceno vreme. Na centralnom lageru Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora nalaze se originalni rezervni delovi za sve tipove Mercedes-Benz vozila, pažljivo izabrani ne samo da odgovore svim zahtevima redovnog održavanja vozila, već i potrebama pri većim opravkama. Logističko–distributivni centar povezan je direktnom kompjuterskom vezom kako sa magacinom rezervnih delova u Centru komercijalnih vozila, tako i sa centralnim skladištem rezervnih delova Global Logistic Center u Nemačkoj, odakle se isporučuju rezervni delovi i dodatna oprema u ceo svet. Na ovaj način, Logističko–distributivni centar doprinosi da svako vozilo primljeno u servis, bude popravljeno u što kraćem roku. Ovo se postiže kako kvalitetnim lagerom rezervnih delova, tako i zavidnim stepenom stručne osposobljenosti zaposlenih u službi koji su u stanju da kvalitetno odgovore na sve zahteve naših mušterija. Radno vreme Logističko–distributivnog centra je od 08-18 radnim danima, i subotom od 09-14, i dodatna je garancija kvaliteta našim mušterijama. Posvećenost mušteriji je naš imperativ i, u tom kontekstu, fleksibilnost da se odgovori na svaki zahtev mušterije tačno i blagovremeno je osobina koja krasi sve zaposlene u Logističko–distributivnom centru. On-line veza sa ostatkom servisno-prodajnih centara u Srbiji omogućava brzu, skoro trenutnu razmenu informacija u cilju zadovoljenja potreba naših mušterija. U slučaju da deo nije raspoloživ u jednom centru, isti se može dobaviti iz drugog centra u najkraćem mogućem roku. Naše tržište preplavljeno je neoriginalnim rezervnim delovima, a posebno tzv. delovima za prvu ugradnju Mercedesovih dobavljača, koji mogu biti II ili čak III klase kvaliteta, i naravno, kopijama proizvedenim van svakih, ne samo Mercedes-Benz, standarda kvaliteta. Ovakvi delovi će u eksploataciji sigurno dovesti do velikih havarija na vozilima, koje, osim velikih troškova, prouzrokuju velike neprijatnosti i direktno utiču na bezbednost putnika. Pored originalnih rezervnih delova kupcima je na raspolaganju i široka paleta proizvoda iz programa Mercedes-Benz Accessories & Collection, koja svako putovanje čini maksimalno udobnim i bezbednim – zatvoreni krovni prtljažnici, nosači za skije, bicikli, mini frižideri, navigacioni sistemi, bluetooth telefonske konzole, MP3 plejeri, veliki izbor felni, patosnica i još mnogo dodatnih elemenata za sve tipove vozila. Za prave ljubitelje naših brendova u ponudi imamo jakne, satove, modele automobila, kačkete, dečiji program, Lifestyle i F1 kolekciju.

Otvoren Centar komercijalnih vozila Mercedes-Benz Beograd

U okviru Logističko–distributivnog centra, kao sastavnog dela sektora Postprodaje Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora, posluju sledeće funkcionalne jedinice: 1. Logistike i distribucije → Isporuka u roku od dva dana, u slučaju da seo nije trenutno raspoloživ u centralnom skladištu Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora → Isporuke pet puta nedeljno iz centralnog skladišta Daimler AG → Organizovanje uvoza i carinjenja → Prekonoćna dostava regionalnim dilerima u Srbiji - od vrata do vrata → Hitne isporuke u zemlji na zahtev, preko lokalnih kurirskih službi 2. Dispozicije → Konstantno održavanje optimuma stanja lagera → Planiranje i harmonizacija uvoznih isporuka → Nabavka rezervnih delova i dodatne opreme iz centralnog skladišta Daimler AG → Nabavka ulja i guma od lokalnih dobavljača → Prijem i obrada dolazećih porudžbina → Dnevna distribucija informacija o isporukama rezervnih delova, kao i o očekivanom prijemu i otpremi istih 3. Prodaje i dilerske podrške → Pružanje podrške ovlašćenoj servisnoj mreži partnera → Obrada preko 80% tehničkih upita unutar naše organizacije → IT rešenja za tehničke zahteve u saradnji sa centralnim odeljenjem Daimler AG → Kreiranje centralnog inicijalnog lagera za nove modele 4. Skladišta → 22 350 raspoloživih lokacija za rezervne delove → Preko 17 000 trenutno zauzetih lokacija za rezervne delove → Asortiman delova i dodatne opreme prilagođene tržištima Srbije i Crne Gore → Nivo isporučivosti > 82% Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora PR Foto: Milomir Bošković - Automagazin

Kia Motors i Australian Open zajedno do 2013. godine

Kia Motors i Australian Open zajedno do 2013. godine

Korejska kompanija Kia objavila je detalje o osmom uzastopnom sponzorstvu grand slam turnira Australian Open 2009. Kia se obavezala o sponzorstvu ovog turnira do 2013. godine, a produžen je i ugovor sa trenutno najboljim igračem na svetu, Rafael Nadalom...
Partnerstvo Fiata i Chryslera - novi detalji

Partnerstvo Fiata i Chryslera - novi detalji

Fiat S.p.A., Chrysler LLC (Chrysler) i Cerberus Capital Management L.P., većinski vlasnik privatnog kapitala kompanije Chrysler LLC, objavili su danas potpisivanje rešenja o sporazumu o osnivanju globalnog strateškog saveza...
TOYOTA - Rezultati prodaje u kalendarskoj 2008. godini

TOYOTA - Rezultati prodaje u kalendarskoj 2008. godini

Iako je kompanija Toyota u kalendarskoj 2008. godini zabeležila pad prodaje automobila od 4%, japanski proizvođač je najveći proizvođač autombila na planeti. Sa prodatih 8,972 miliona automobila, prostom računicom dobijamo podatak da je Toyota prošle godine prodavala prosečno 24.580 automobila DNEVNO!!!
Fiat 500 Cabrio - prve špijunske fotografije

Fiat 500 Cabrio - prve špijunske fotografije

Pred nama su prve špijunske fotografije modela Fiat 500 Cabrio, koje potvrđuju ono o čemu smo ranije pisali. Fiat 500 Cabrio neće biti klasični kabriolet. Bočni profil i C stub ostaće isti kao i kod standardne verzije, a može se otvoriti samo središnji deo krova...
General Motors, posle 77 godina, više nije broj 1

General Motors, posle 77 godina, više nije broj 1

Kompanija Toyota, koja je najveći proizvođač automobila na svetu, zabeležila je u 2008. godini pad globalne prodaje za 4 %. Prošle godine, Toyota je prodala 8,972 miliona automobila, što je dovoljno da zadrži prvo mesto ispred General Motorsa...
Alfa Romeo 159 - U Ženevu sa novim motorom

Alfa Romeo 159 - U Ženevu sa novim motorom

Italijanska kompanija Alfa Romeo počela je sa oglašavanjem novina koje će biti predstavljene na sajmu automobila u Ženevi. Prvi put pod haubu modela Alfa Romeo 159 dolazi turbo benzinski agregat...
Mercedes-Benz uvodi AMG paket za novu E klasu + Wallpaper

Mercedes-Benz uvodi AMG paket za novu E klasu + Wallpaper

Pre nogo što i zvanično bude predstavljen, na martovskom sajmu automobila u Ženevi, novi Mercedes-Benz E dobija i novi paket opreme, AMG, koji ističe sport, dinamiku i individualnost. AMG paket opreme kupci će moći da kombinuju sa svim pogonskim agregatima. Wallpaper možete pogledati klikom na LINK..
Mitsubishi i-MiEV - Počinje testiranje u Evropi

Mitsubishi i-MiEV - Počinje testiranje u Evropi

Praktično i moderno električno vozilo uskoro će postati realnost svakog većeg proizvođača automobila. Mitsubishi već krupnim koracima grabi napred, razvijajući elektromobil i-MIEV (Mitsubishi innovative Electric Vehicle ), koji se približava evropskim korisnicima, a u prodaju bi trebao krenuti 2010. godine...
Rally Croatia 2024 - Sebastien Ogier
Slika nedelje