AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Volvo S80 Executive - vožnja koja menja doživljaj luksuza

Volvo S80 Executive - vožnja koja menja doživljaj luksuza

Nenametljiva lepota. To je suština švedskog luksuza. I dok je Volvo oduvek bio poznat po proizvodnji sigurnih automobila vrhunskog kvaliteta, sada je konačno došao trenutak da se svrsta i u kategoriju proizvođača luksuznih automobila. Poznata dizajnerka i analitičarka trendova Mathilda Tham vozi Volvo S80 Executive kroz istoriju švedskog stila...

Volvo S80 Executive - vožnja koja menja doživljaj luksuza

Luksuz je oduvek označavao nešto dragoceno i retko. U zapadnom društvu koje je preplavljeno potrošačkim proizvodima, predmeti i doživljaji bez obavezne cenovne etikete danas su postali sinonim za novi luksuz (poput emocija kao što su jednostavnost, smirenost ili poverenje). Uz Volvo S80 Executive, renomirani švedski proizvođač automobila ulazi u luksuzni segment vozila. Ipak, ni ovde Volvo ne zaboravlja na svoje osnovne vrednosti: sigurnost i moderni dizajn. Ove vrednosti čvrsto su ukorenjene u švedsko nasleđe koje ceni nenametljivu lepotu i prirodni sklad, brigu za okolinu i veliku pažnju usmerenu na funkcionalnim detaljima. Švedski luksuz je diskretan i jednostavan, sa finim okom za detalje i inteligentnu funkcionalnost, a sve u skladu filozofije brenda koja nalaže: "istinska lepota dolazi iznutra". Švedska raskoš nudi alternativu razmetljivom blještavilu dominantne kulture koja je zavladala poslednjih godina, a suptilnost kojom se švedski luksuz obraća nudi automobile koji su ispunjeni inteligencijom i dobrim ukusom. Silvia Güllsdorf, Projektni direktor, zadužena za novi S80 Executive, objašnjava: "Šveđani nose diskretan i stilski pročišćen nakit kojeg odlikuje jednostavnost i prefinjena estetika, a uz to je neponovljivo funkcionalan. Edukovano i prefinjeno oko odmah će uočiti smisao za dizajn i kvalitet kao neodvojive komponente švedskog luksuza."

Volvo S80 Executive - vožnja koja menja doživljaj luksuza

"Kako bismo bolje uočili dimenziju luksuza koji nudi Volvo S80 Executive, moramo podrobnije da istražimo švedsko nasleđe. U tom smislu najbolje je da usmerimo pogled na arhipelag Stockholma," tvrdi José L. Diaz de la Vega, glavni strateški dizajner u Volvo Cars korporaciji. On je u Volvou već 17 godina i ne skriva svoje oduševljenje jednostavnom lepotom švedske prirode. Kao i brojni drugi Šveđani i on može uživati u prelepim jezerima, širokim dolinama i u predivnoj obali. Priroda je vrlo važna inspiracija za dizajn novog Volvoa S80 Executive. Tanane, fine, a opet prepoznatljive linije iscrtavaju siluetu automobila, a nežno zakrivljena komandna ploča asocira na prekrasnu dolinu pokrivenu snežnim prekrivačem.

Volvo S80 Executive - vožnja koja menja doživljaj luksuza

Čista priroda i posebna svetlost nordijskog neba pretočeni su u originalna dizajnerska rešenja koja u unutrašnjosti automobila daju osećaj zaštićenosti i kućne topline – čak i ako ste daleko od doma. Ovakav pristup mirnoći, doživljaju prirode i prostora i vremenu rezervisanom za meditaciju, čini vrlo važan aspekt švedskog luksuza. Najviši nivo sigurnosti, prostornost i znalačko zanatstvo izrade kožnih materijala su karakteristike koje nedvosmisleno upućuju na to koliko je vremena i truda uloženo od strane dizajnerskog tima kako biste se u novom S80 Executive osećali vrhunski sigurno i udobno. Cilj je bio da se putnicima ponudi udobna, dinamična i sigurna vožnja sa potpunom kontrolom nad automobilom. Volvo S80 je prvi Volvo automobil sa ACC-om i CWBS sistemom upozorenja pred sudar sa podrškom pri kočenju. Sistem održava odabrani razmak sa vozilom koje se nalazi ispred. Ukoliko se razmak dramatično smanji sistem alarmira vozača, a kočnice stavlja u pripravnost. Šveđanima, ali i velikom broju ljudi je vrlo važno da luksuz u sebi sadrži brigu o sigurnosti, što novi S80 Executive nudi u izobilju. Šveđani se, uz to, ne vole razmetati pa su tradicionalno diskretniji i svoj status ne pokazuju nametljivo. I dok je Volvo oduvek poznat po tome što proizvodi sigurne automobile vrhunskog kvaliteta, sada je konačno došao trenutak da se percepira i svrsta u proizvođače automobila luksuzne kategorije. Glavni strateški dizajner Volva José L. Diaz de la Vega objašnjava: "Dolazeći iz druge kulture, odmah sam uočio kako Šveđani zaziru od raskoši i kako se stide od preterane razmetljivosti. Ipak, poslednjih nekoliko godina kultura luksuza nije ni njih zaobišla, a oni su odoleli svojim odmerenim i prefinjenim pristupom. Uz novi Volvo S80 Executive uspeli smo da stvorimo jedinstvenu definiciju švedskog luksuza. Naš novi automobil odiše prestižom i slavi jednostavnost modernog skandinavskog dizajna. Bez obzira u kojem delu sveta živite, sada možete uživati u švedskom luksuzu iza volana novog Volvo-a S80 Executive. Reč je o luksuzu koji donosi udobnost vožnje kombinovanu sa sigurnošću i izvanrednim stilom. Goran Sarić - Automagazin

Kia Motors i Australian Open zajedno do 2013. godine

Kia Motors i Australian Open zajedno do 2013. godine

Korejska kompanija Kia objavila je detalje o osmom uzastopnom sponzorstvu grand slam turnira Australian Open 2009. Kia se obavezala o sponzorstvu ovog turnira do 2013. godine, a produžen je i ugovor sa trenutno najboljim igračem na svetu, Rafael Nadalom...
Partnerstvo Fiata i Chryslera - novi detalji

Partnerstvo Fiata i Chryslera - novi detalji

Fiat S.p.A., Chrysler LLC (Chrysler) i Cerberus Capital Management L.P., većinski vlasnik privatnog kapitala kompanije Chrysler LLC, objavili su danas potpisivanje rešenja o sporazumu o osnivanju globalnog strateškog saveza...
TOYOTA - Rezultati prodaje u kalendarskoj 2008. godini

TOYOTA - Rezultati prodaje u kalendarskoj 2008. godini

Iako je kompanija Toyota u kalendarskoj 2008. godini zabeležila pad prodaje automobila od 4%, japanski proizvođač je najveći proizvođač autombila na planeti. Sa prodatih 8,972 miliona automobila, prostom računicom dobijamo podatak da je Toyota prošle godine prodavala prosečno 24.580 automobila DNEVNO!!!
Fiat 500 Cabrio - prve špijunske fotografije

Fiat 500 Cabrio - prve špijunske fotografije

Pred nama su prve špijunske fotografije modela Fiat 500 Cabrio, koje potvrđuju ono o čemu smo ranije pisali. Fiat 500 Cabrio neće biti klasični kabriolet. Bočni profil i C stub ostaće isti kao i kod standardne verzije, a može se otvoriti samo središnji deo krova...
General Motors, posle 77 godina, više nije broj 1

General Motors, posle 77 godina, više nije broj 1

Kompanija Toyota, koja je najveći proizvođač automobila na svetu, zabeležila je u 2008. godini pad globalne prodaje za 4 %. Prošle godine, Toyota je prodala 8,972 miliona automobila, što je dovoljno da zadrži prvo mesto ispred General Motorsa...
Alfa Romeo 159 - U Ženevu sa novim motorom

Alfa Romeo 159 - U Ženevu sa novim motorom

Italijanska kompanija Alfa Romeo počela je sa oglašavanjem novina koje će biti predstavljene na sajmu automobila u Ženevi. Prvi put pod haubu modela Alfa Romeo 159 dolazi turbo benzinski agregat...
Mercedes-Benz uvodi AMG paket za novu E klasu + Wallpaper

Mercedes-Benz uvodi AMG paket za novu E klasu + Wallpaper

Pre nogo što i zvanično bude predstavljen, na martovskom sajmu automobila u Ženevi, novi Mercedes-Benz E dobija i novi paket opreme, AMG, koji ističe sport, dinamiku i individualnost. AMG paket opreme kupci će moći da kombinuju sa svim pogonskim agregatima. Wallpaper možete pogledati klikom na LINK..
Mitsubishi i-MiEV - Počinje testiranje u Evropi

Mitsubishi i-MiEV - Počinje testiranje u Evropi

Praktično i moderno električno vozilo uskoro će postati realnost svakog većeg proizvođača automobila. Mitsubishi već krupnim koracima grabi napred, razvijajući elektromobil i-MIEV (Mitsubishi innovative Electric Vehicle ), koji se približava evropskim korisnicima, a u prodaju bi trebao krenuti 2010. godine...
Rally Croatia 2024 - Sebastien Ogier
Slika nedelje