AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Volvo S80 Executive - vožnja koja menja doživljaj luksuza

Volvo S80 Executive - vožnja koja menja doživljaj luksuza

Nenametljiva lepota. To je suština švedskog luksuza. I dok je Volvo oduvek bio poznat po proizvodnji sigurnih automobila vrhunskog kvaliteta, sada je konačno došao trenutak da se svrsta i u kategoriju proizvođača luksuznih automobila. Poznata dizajnerka i analitičarka trendova Mathilda Tham vozi Volvo S80 Executive kroz istoriju švedskog stila...

Volvo S80 Executive - vožnja koja menja doživljaj luksuza

Luksuz je oduvek označavao nešto dragoceno i retko. U zapadnom društvu koje je preplavljeno potrošačkim proizvodima, predmeti i doživljaji bez obavezne cenovne etikete danas su postali sinonim za novi luksuz (poput emocija kao što su jednostavnost, smirenost ili poverenje). Uz Volvo S80 Executive, renomirani švedski proizvođač automobila ulazi u luksuzni segment vozila. Ipak, ni ovde Volvo ne zaboravlja na svoje osnovne vrednosti: sigurnost i moderni dizajn. Ove vrednosti čvrsto su ukorenjene u švedsko nasleđe koje ceni nenametljivu lepotu i prirodni sklad, brigu za okolinu i veliku pažnju usmerenu na funkcionalnim detaljima. Švedski luksuz je diskretan i jednostavan, sa finim okom za detalje i inteligentnu funkcionalnost, a sve u skladu filozofije brenda koja nalaže: "istinska lepota dolazi iznutra". Švedska raskoš nudi alternativu razmetljivom blještavilu dominantne kulture koja je zavladala poslednjih godina, a suptilnost kojom se švedski luksuz obraća nudi automobile koji su ispunjeni inteligencijom i dobrim ukusom. Silvia Güllsdorf, Projektni direktor, zadužena za novi S80 Executive, objašnjava: "Šveđani nose diskretan i stilski pročišćen nakit kojeg odlikuje jednostavnost i prefinjena estetika, a uz to je neponovljivo funkcionalan. Edukovano i prefinjeno oko odmah će uočiti smisao za dizajn i kvalitet kao neodvojive komponente švedskog luksuza."

Volvo S80 Executive - vožnja koja menja doživljaj luksuza

"Kako bismo bolje uočili dimenziju luksuza koji nudi Volvo S80 Executive, moramo podrobnije da istražimo švedsko nasleđe. U tom smislu najbolje je da usmerimo pogled na arhipelag Stockholma," tvrdi José L. Diaz de la Vega, glavni strateški dizajner u Volvo Cars korporaciji. On je u Volvou već 17 godina i ne skriva svoje oduševljenje jednostavnom lepotom švedske prirode. Kao i brojni drugi Šveđani i on može uživati u prelepim jezerima, širokim dolinama i u predivnoj obali. Priroda je vrlo važna inspiracija za dizajn novog Volvoa S80 Executive. Tanane, fine, a opet prepoznatljive linije iscrtavaju siluetu automobila, a nežno zakrivljena komandna ploča asocira na prekrasnu dolinu pokrivenu snežnim prekrivačem.

Volvo S80 Executive - vožnja koja menja doživljaj luksuza

Čista priroda i posebna svetlost nordijskog neba pretočeni su u originalna dizajnerska rešenja koja u unutrašnjosti automobila daju osećaj zaštićenosti i kućne topline – čak i ako ste daleko od doma. Ovakav pristup mirnoći, doživljaju prirode i prostora i vremenu rezervisanom za meditaciju, čini vrlo važan aspekt švedskog luksuza. Najviši nivo sigurnosti, prostornost i znalačko zanatstvo izrade kožnih materijala su karakteristike koje nedvosmisleno upućuju na to koliko je vremena i truda uloženo od strane dizajnerskog tima kako biste se u novom S80 Executive osećali vrhunski sigurno i udobno. Cilj je bio da se putnicima ponudi udobna, dinamična i sigurna vožnja sa potpunom kontrolom nad automobilom. Volvo S80 je prvi Volvo automobil sa ACC-om i CWBS sistemom upozorenja pred sudar sa podrškom pri kočenju. Sistem održava odabrani razmak sa vozilom koje se nalazi ispred. Ukoliko se razmak dramatično smanji sistem alarmira vozača, a kočnice stavlja u pripravnost. Šveđanima, ali i velikom broju ljudi je vrlo važno da luksuz u sebi sadrži brigu o sigurnosti, što novi S80 Executive nudi u izobilju. Šveđani se, uz to, ne vole razmetati pa su tradicionalno diskretniji i svoj status ne pokazuju nametljivo. I dok je Volvo oduvek poznat po tome što proizvodi sigurne automobile vrhunskog kvaliteta, sada je konačno došao trenutak da se percepira i svrsta u proizvođače automobila luksuzne kategorije. Glavni strateški dizajner Volva José L. Diaz de la Vega objašnjava: "Dolazeći iz druge kulture, odmah sam uočio kako Šveđani zaziru od raskoši i kako se stide od preterane razmetljivosti. Ipak, poslednjih nekoliko godina kultura luksuza nije ni njih zaobišla, a oni su odoleli svojim odmerenim i prefinjenim pristupom. Uz novi Volvo S80 Executive uspeli smo da stvorimo jedinstvenu definiciju švedskog luksuza. Naš novi automobil odiše prestižom i slavi jednostavnost modernog skandinavskog dizajna. Bez obzira u kojem delu sveta živite, sada možete uživati u švedskom luksuzu iza volana novog Volvo-a S80 Executive. Reč je o luksuzu koji donosi udobnost vožnje kombinovanu sa sigurnošću i izvanrednim stilom. Goran Sarić - Automagazin

Škoda Octavia RS Limited Edition

Škoda Octavia RS Limited Edition

Motivisana sjajnim prodajnim rezultatima na tržištu Velike Britanije, kompanija Škoda odlučila je da na tamošnje tržište plasira limitiranu ediciju modela Octavia RS. Model Škoda Octavia RS na tržištu Velike Britanije je veoma popularan...
Alfa Romeo MiTo GTA spremna za Ženevu

Alfa Romeo MiTo GTA spremna za Ženevu

Špekulacije su na kraju potvrđene. Alfa Romeo će svoj "nabrijani" model MiTo GTA javnosti prvi put predstaviti na sajmu automobila u Ženevi. Vrhunsku verziju modela MiTo pokretaće 1,75-litarski agregat snage 240 konjskih snaga, a snagu će prenositi preko blokirajućeg diferencijala Q2...
Kia Motors i Australian Open zajedno do 2013. godine

Kia Motors i Australian Open zajedno do 2013. godine

Korejska kompanija Kia objavila je detalje o osmom uzastopnom sponzorstvu grand slam turnira Australian Open 2009. Kia se obavezala o sponzorstvu ovog turnira do 2013. godine, a produžen je i ugovor sa trenutno najboljim igračem na svetu, Rafael Nadalom...
Partnerstvo Fiata i Chryslera - novi detalji

Partnerstvo Fiata i Chryslera - novi detalji

Fiat S.p.A., Chrysler LLC (Chrysler) i Cerberus Capital Management L.P., većinski vlasnik privatnog kapitala kompanije Chrysler LLC, objavili su danas potpisivanje rešenja o sporazumu o osnivanju globalnog strateškog saveza...
TOYOTA - Rezultati prodaje u kalendarskoj 2008. godini

TOYOTA - Rezultati prodaje u kalendarskoj 2008. godini

Iako je kompanija Toyota u kalendarskoj 2008. godini zabeležila pad prodaje automobila od 4%, japanski proizvođač je najveći proizvođač autombila na planeti. Sa prodatih 8,972 miliona automobila, prostom računicom dobijamo podatak da je Toyota prošle godine prodavala prosečno 24.580 automobila DNEVNO!!!
Fiat 500 Cabrio - prve špijunske fotografije

Fiat 500 Cabrio - prve špijunske fotografije

Pred nama su prve špijunske fotografije modela Fiat 500 Cabrio, koje potvrđuju ono o čemu smo ranije pisali. Fiat 500 Cabrio neće biti klasični kabriolet. Bočni profil i C stub ostaće isti kao i kod standardne verzije, a može se otvoriti samo središnji deo krova...
General Motors, posle 77 godina, više nije broj 1

General Motors, posle 77 godina, više nije broj 1

Kompanija Toyota, koja je najveći proizvođač automobila na svetu, zabeležila je u 2008. godini pad globalne prodaje za 4 %. Prošle godine, Toyota je prodala 8,972 miliona automobila, što je dovoljno da zadrži prvo mesto ispred General Motorsa...
Rally Croatia 2024 - Sebastien Ogier
Slika nedelje