AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Honda u Parizu: restilizovani Civic Hybrid i automatski menjač za i-DTEC

Honda u Parizu: restilizovani Civic Hybrid i automatski menjač za i-DTEC

Honda je prikazala unapređenu verziju svog modela sa trenutno najmanjom emisijom CO2, Civic Hybrid, na pariskom salonu automobila. Iako prodaja još uvek nadmašuje sve planove širom Evrope, Civic Hybrid, čije je težište na niskoj potrošnji i emisiji štetnih gasova, je restilizovan.

Honda u Parizu: restilizovani Civic Hybrid i automatski menjač za i-DTEC

Najupadljivija od svih promena je restilizovani prednji branik, koji sada ostavlja agresivniji utisak i opremljen je parom svetala za maglu. Velika svetla su takođe blago sužena, sa okvirom od tamnog hroma, koji odaje utisak visoko kvalitetne izrade. Ovo je upotpunjeno redizajniranom maskom koja je odlično uklopljena sa novim velikim svetlima. Odgovarajući na želje kupaca, dosadašnji naplatci od lakog metala su zamenjeni novodizajniranim petokrakim naplatcima. I konačno, zadnji kraj sedana sa četvoro vrata je osvežen novim bojama zadnjih svetala.

Honda u Parizu: restilizovani Civic Hybrid i automatski menjač za i-DTEC

U unutrašnjosti se može primetiti novi dizajn presvlaka na sedištima, a pokazivači pravca su sada prilagođeni brzoj promeni saobraćajnih traka. U mehaničkom smislu Civic Hybrid zadržava svoju proslavljenu i nagrađivanu pogonsku grupu, koja se sastoji od kombinacije benzinskog motora i elektromotora za izuzetno malu potrošnju goriva u gradskoj vožnji i minimalnu emisiju štetnih gasova.

Honda u Parizu: restilizovani Civic Hybrid i automatski menjač za i-DTEC

Kao i njegov prethodnik, i ovaj model Civic Hybrid-a će imati osmogodišnju garanciju na akumulatorske baterije, a Honda će reciklirati stare akumulatore preko svoje dilerske mreže.

HONDA PREDSTAVLJA AUTOMATSKI MENJAČ ZA MOTOR i-DTEC Honda je predstavila dugo očekivani automatski menjač za i-DTEC motor koji je debitovao u Parizu na novopromovisanom Accord-u. Japanski proizvođač je dugo odbijao da kompromituje performanse motora i-DTEC, koji je osvojio mnoga priznanja, korišćenjem menjača drugog proizvođača. Honda je umesto toga razvila sopstveni menjač u svojim konstrukcionim biroima, kako bi stepeni prenosa i ponašanje menjača odgovarali drugoj generaciji ovog dizel motora. Honda je razvila novi petostepeni menjač kao odgovor na zahteve kupaca i nakon što se došlo do zaključka da je automatski menjač benzinskog motora neprikladan za napredni četvorocilindrični dizel motor. Novi automatski menjač ima ručicu pravog hoda i sistem lopatica za promenu brzine, kakav je prvi put viđen na novom Accord-u ove godine. Hirojuki Ikegami, vođa konstruktorskog tima Accord-a, ponosan na dostignuće ostvareno novim menjačem je izjavio: „Nakon što smo opremili novi Accord novorazvijenim motorom, ne bi bilo nikakvog smisla da kompromitujemo izuzetnu fleksibilnost našeg dizela zapremine 2,2 litra. Zato smo se, uprkos tome što je za to bilo potrebno više vremena, posvetili intenzivnom programu razvoja novog menjača, kako bismo doveli dizel sa automatskim menjačem u Evropu.” Automatska verzija Accord-a sa i-DTEC motorom će se pojaviti na pojedinim tržištima početkom 2009. Delta Automoto PR

Seat Ibiza slavi 25. rođendan

Seat Ibiza slavi 25. rođendan

Španska kompanija Seat ovih dana ima puno razloga za slavlje. Model Seat Ibiza slavi svoj dvadesetpeti rođendan, što je bio dovoljan povod za predstavljanje specijalne edicije, pod nazivom „25th anniversary“...
Hibridni BMW 750Hi biće predstavljen u Frankfurtu

Hibridni BMW 750Hi biće predstavljen u Frankfurtu

Mercedes-Benz svoj hibridni automobil visoke klase, Mercedes-Benz S400 BlueHYBRID, već polako uvodi na tržište, dok BMW sa uvođenjem serijskog 750Hi još uvek čeka. Zvanično predstavljanje serijske verzije moglo bi se dogoditi na sajmu automobila u Frankfurtu...
PSA: Sistem HYbrid4 potvrđen za Peugeot 3008 i Citroën DS5

PSA: Sistem HYbrid4 potvrđen za Peugeot 3008 i Citroën DS5

Već nekoliko meseci u saobraćaju francuskih gradova Mulhouse i Sochaux, realizuju se pilot projekti usmereni na razvoj hibridnog pogona HYbrid4. Pretpostavlja se da bi serijska proizvodnja modela Peugeot 3008 HYbrid4 i Citroen DS5 HYbrid4 mogla početi 2011. godine...
Tehnika - Električni kompresor je realnost

Tehnika - Električni kompresor je realnost

Britanska kompanija Controlled Power Technologies (CPT), još 2000. godine, kao prva u svetu, razvila je električno pogonjen kompresor za motore male zapremine. Od tog trenutka, neprestano radi na njegovom razvoju i približavanju serijskoj proizvodnji...
Mercedes-Benz E Coupé dobiće Stop-Start sistem

Mercedes-Benz E Coupé dobiće Stop-Start sistem

Umesto korišćenja skupocenih tehnologija sa alternativnim gorivima, kompanija Mercedes-Benz bira drugačiji put. Već sledeće godine, Mercedes-Benz E Coupe dobiće sistem "Stop-Start", a u roku od 5 godina Mercedes želi da počne prodaju automobila sa koeficijentom otopra vazduha manjim od 0,20...
Chrysler objavio bankrot! Novi detalji

Chrysler objavio bankrot! Novi detalji

Podsetimo, sinoć je se kompanija Chysler upisala u istoriju, kao prvi veliki američki proizvođač automobila koji je proglasio bankrot. Kako je potvrdio i Barack Obama, jedini ko može omogučiti dalje postojanje Chryslera je italijanski Fiat...
BMW X1 snimljen bez maske - prva fotografija

BMW X1 snimljen bez maske - prva fotografija

Zahvaljujući sposobnosti Martina Wunderlicha, iz forum-auto.com, danas možemo prvi put videti serijsku verziju najmanjeg minenskog SUV modela, sa oznakom BMW X1. Automobil je snimljen prilikom snimanja propagandnog materijala BMW-a...
OMV pokreće letnju nagradnu igru

OMV pokreće letnju nagradnu igru

Letnje izdanje nagradne igre „Igraj i osvoji! Velika letnja OMV nagradna igra“ počinje na svim OMV benzinskim stanicama od 1. maja. OMV, vodeća energetska grupacija u evropskom pojasu rasta, je odlučio da ponovi igru s obzirom na veliko interesovanje potrošača. Pravila igre ostaju ista, ali su nagrade drugačije...
Renault Twingo E-Tech electric (2026)
Slika nedelje