Najnovije vesti iz auto industrije
S-Leasing - Prodaja vozila na lizing raste
Objavljeno: 23.08.2008.
U prvoj polovini godine, S–Lizing i S-Rent finansirali su kupovinu na lizing 1.375 putničkih automobila što je porast od 88% u odnosu na isti period prošle godine. Prema statistici S-lizinga, kompanije i preduzetnici su se prvenstveno odlučivali za kupovinu vozila marke Opel. Nakon toga su rangirani automobili marke Kia, Ševrolet, Škoda, Citroen, Ford i Pežo.
Prema podacima za period od prvih šest meseci ove godine, Opel je i kod fizičkih lica omiljena marka putničkih vozila, a zatim slede Ševrolet, KIA, Pežo, Citroen i Ford. Poređenja radi, u 2007. godini trend je bio nešto drugačiji. S-Lizing i S-Rent su prevashodno finansirali kupovinu na lizing automobila marke Ševrolet. Na listi „ljubimaca na četiri točka“, prošle godine su se našli Ford, Opel, Citroen, Kia, Škoda, Zastava i Pežo.
S-Lizing i S-Rent u poslednje dve godine imaju veliki udeo na tržištu kada je u pitanju lizing automobila. Opšti uslovi za kupovinu putničkih motornih vozila podrazumevaju rok otplate od dve do pet godina, učešće za fizička lica je minimum 20% od bruto nabavne vrednosti predmeta lizinga dok učešće za pravna lica varira kod putničkih automobila od 10% do 20% u zavisnosti od boniteta klijenta.
Kompanija S-Lizing, članica Erste grupe, danas predstavlja jednu od pet najvećih lizing kompanija u Srbiji. Tokom 2006. godine osnovana je i kompanija S-Rent koja se bavi kratkoročnim i dugoročnim izdavanjem u zakup vozila i opreme. Od početka poslovanja, jula 2003. godine, do kraja drugog kvartala 2008. godine plasirano je 250 miliona evra na tržište lizinga Srbije. Na kraju juna 2008. godine obe firme zajedno imaju sklopljenih preko 9000 ugovora sa skoro 6000 klijenata kojima su obezbeđeni predmeti lizinga trenutne vrednosti od 130 miliona evra.
S-Leasing PR
BMW će u Ženevi predstaviti najavni koncept svog novog automobila, koji se teško može svrstati u bilo koju katgoriju. Nije limuzina, nije karavan, nije MPV, a BMW ga svrstava u novu kategoriju, Progressive Activity Sedan...
Renault priprema ofanzivu sa sledećim karoserijskim varijantama novog Meganea. Iako je nova generacija modela Megane predstavljena nedavno, uskoro ćemo videti: karavan i sedan u Ženevi, a kupe-kabriolet na tržište dolazi u leto...
Primenom nove carinske stope od 12,5% za putnička vozila proizvedena van Evropske Unije (EU) i preferencijalnih stopa od 10% ili 10,6% za putnička vozila proizvedena u EU, od 30. januara 2009., Toyota Srbija priprema nove cene koje će biti primenjene na svim putničkim vozilima...
Primenjujući nove propise oko smanjenja carinskih stopa za uvoz automobila u našu zemlju koji su stupili na snagu, zvanični distributer za vozila Subaru u Srbiji, kompanija „Nikos C. Kattamis Serbia and Montenegro“ od 01. februara primenjuje nove, snižene cene za sve modele ovog poznatog japanskog proizvođača...
Iako je lošeg kvaliteta, ova nezvanična fotografija otkriva nam mogući izgled novog modela, Peugeot 408. Podsetimo, model Peugeot 407 na tržište stigao 2004. godine, prošle godine preživeo i facelift, a prema našim izvorima njegov naslednik (Peugeot 408) na tržište stiže tek sledeće godine...
Posle
Volkswagen Scirocca, tema rada poznate tjunerske kuće ABT bio je Volkswagen Golf šeste generacije. Pored izmena eksterijera, koje čine sportski detalji, agregati su dobili novu "porciju" snage...
Drugi najveći japanski proizvođač automobila, kompanija Honda, objavila je poslovne rezultate za treći kvartal ove fiskalne godine (oktobar - decembar 2008), kada je ostvarila međugodišnji pad profita za velikih 89,9 %...
Posle nedavno osveženih modela Porsche 911 Carrera, Carrera 4 i Targa, pred nama su prve fotografije prestižnog modela Porsche 911 GT3. Kako smo i navikli od Porschea, radikalnih izmena dizajna nema, ali zato ima više snage i automobil tehnički je napredniji...
Vodeći britanski magazin za savete o novim automobilima What Car? (Koji, kakav automobil), imenovao je novu Ford Fiestu 1.25i Zetec Automobilom godine 2009, čime je proširena lista nagrada za novi mali automobil koji Ford uvodi na tržišta širom sveta. Urednici What Car? magazina su pohvalili Fiestu za njen elegantan dizajn, performanse i ekonomičnost u potrošnji goriva.