Najnovije vesti iz auto industrije
Brabus G V12 S Biturbo: 700 konja za G-Wagen
Objavljeno: 22.02.2009.
Mercedes-Benz G ove godine slavi 30 godina od početka proizvodnje. Kompanija Brabus, koja važi za specijalistu tjuninga modela sa trokrakom zvezdom na masci, u Ženevi će predstaviti svoj rođendanski poklon...
Brabus G V12 S Biturbo nije samo izmenjen serijski model, već po svojm karakteristikama predstavlja potpuno nov model, što nam otkriva i njegovo ime. Pod haubu modela G klase instaliran je V12 agregat sa dva turbo-punjača, zaprmeine 6,3 litra. Ovaj agregat svoje mesto pronašao je i u serijskom modelu S 600, gde njegova zapremina iznosi 6,3 litra. Posle zahvata firme Brabus, snaga motora povećana je na velikih 700 KS pri 5.100 o/min, a obrtni moment povećan je sa 830 na 1320 Nm pri 2.100 o/min. Obrtni moment je elektronski ograničen na 1100 Nm.

Snaga dvanaestocilindričnog agregata prenosi se preko petostepenog automatskom menjača i stalnog pogona na sve točkove. Brabus V12 S Biturbo iz mesta do 100 km/h ubrzava za samo 4,3 sekunde, i na kolena će baciti mnoge supersportske modele. Maksimalna brzina elektronski je ograničena na 240 km/h, a u slučaju isključivanja elektronskog ogrančenja, G-Wagen može dostići i brzinu od 260 km/h. I pored zahvata na motoru, Brabus ispunjava ekološku normu Euro IV.

I spoljašnjost Brabusovog dela radikalno je izmenjena. Izmenjeni su prednji branik, instalirana su prednje dnevne LED svetlosne grupe, a velike izmene pretrpeo je i zadnjo branik. Veliku pažnju privlače i veliki završeci izduvnog sistema, koji su izvedeni sa strane, ispred zadnjih točkova. U enterijeru preovladava kvalitetna koža, sportski multifunkcionalni volan. U opremu je uključen multimedijalni sistem sa navigacijom, DVD sistemom, a u naslone za glavu u prednjim sedištima instalirani su LCD displeji, a za putnike pozadi pripremljene su slušalice. Cena modela Brabus G V12 S Biturbo, sa pogonom na sve točkove iznosi 379.000 Eura.
Goran Sarić - Automagazin
Iz kompanije Audi "procureli" su tajni dokumenti o novoj generaciji modela Audi A3. Novi Audi A3 na tržištu će se pojaviti 2011. godine, a u ponudi će biti u tradicionalnim karoserijskim verzijama - tri i pet vrata, kabriolet, ali i kao novi sedan! Poslednja verzija treba da pomogne prodaju u Americi i azijskim tržištima...
Simpatični hatchback sa plavim ovalom na haubi još prošle godine stigao je na većinu evropskih tržišta, gde beleži rekordne prodajne rezultate. Kompanija Ford odlučila je da za ciljnu grupu vozača koji preferiraju dinamiku u vožnji i agresivan stil, ponudi Ford Fiestu sa sport paketom opreme...
Španci su konačno skinuli plašt sa svog prvog super-sportskog automobila. Ovo je prvi super-sportski automobil koji su Španci razvili sopstvenim snagama, ikada. Ne, ne pričamo o Seat Leonu FR TDI. Govorimo o GTA Spano...
Gerhard Plattner, bivši automobilski takmičar, u cilju postizanja rekorda ekonomične vožnje, vozio je model SEAT Ibiza Ecomotive. Trasu dužine 1562 kilometra, od katalonskog Martorella do Göttingena u Nemačkoj, prešao je sa samo jednim rezervoarom goriva, postigavši prosečnu potrošnju 2,9 L/ 100 km...
Evropski automobil za 2009. godinu je takođe prvi izbor Evropskih kupaca automobila: Zahvaljujući spektakularnom lansiranju Insignie na tržište, Opel sada vodi u D segmentu automobila u Evropi. U prvom kvartalu prodaje Insignie, Opel je iznenadio i nadmašio sve konkurente u Evropi u ovom segmentu...
Vođstvo italijanske kompanije Fiat, u nedelju je potvrdilo zainteresovanost za kupovinu kompanije Opel, koja je trenutno u vlasništvu koncerna General Motors. Predsedavajuću Fiata, Luca Cordero di Montezemolo, za list "Corriere della Sera" označio je Opel kao idealnog partnera...
April - mesec apsolutnih rekorda za Mazdu u čitavoj regiji! Ovaj mesec ostaće zabeležen kao mesec rekordnih rezultata za Mazdu CSEE (centralna i jugoistočna Evropa): 186 prodatih vozila u Srbiji i Crnoj Gori, samo u aprilu, predstavlja porast od čitavih 158% u odnosu na isti mesec prošle godine...
Propagiranje novih modela pomoću raznih online simulacija i igrica danas je realnost. Volkswagen ovu metodu koristi veoma često, a ovoga puta u centar pažnje stavio je svoj model kojim se s pravom ponosi, Volkswagen Golf VI GTI...
Samo pola godine posle predstavljanja treće generacije modela Renault Megane, francuska kompanija odlučila se da proširi ponudu motora, sa dva nova motora: turbobenzinski 1.4 TCe, u koji Renault polaže velike nade, i turbodizel 2.0 dCi u verziji od 118 kW sa manuelnim i 110 kW sa automatskim menjačem...