Najnovije vesti iz auto industrije
Košarkaši Crvene Zvezde u Dodge automobilima
Objavljeno: 03.11.2008.
U četvrtak je potpisan Ugovor o Sponzorstvu između kompanije Chrysler Balkans i K.K. Crvena Zvezda. Prepoznajući značaj prisustva u sportu i povezivanja najuspešnijih klubova i kompanija, Chrysler Balkans će u 2009 vezati svoj brend DODGE uz najpoznatiji brend na ovim prostorima – Crvenu Zvezdu. Dodge i Zvezda imaju puno toga zajedničkog. Fotografije možete pogledati u galeriji, ili klikom na LINK...

Mnogobrojnim novinarima najpre se obratio gospodin Stavros Paraskevaides, generalni direktor Chrysler Balkans: "Kao veliki ljubitelj košarke, smatram da je ovo istorijski trenutak. Glavni razlog zašto je Chrysler Balkans ušao u saradnju sa Crvenom Zvezdom jeste činjenica da je Zvezda veliki brend. I Chrysler Balkans i Crvena Zvezda nastaviće da se takmiče na najvišim nivoima. Nije slučajno što je upravo Dodge izabran da bude oficijalno vozilo Crvene Zvezde, jer agresivan sportski nastup, pobednički karakter i crvena boja su njihov zaštitni znak. Uostalom, ja sam navijač Olimpijakosa, a Crvena Zvezda i Olimijakos su "timovi pobratimi".

Zatim se prisutnima obratio izvršni direktor kompanije Chrysler Balkans, gospodin Dragoljub Petrović: "Daleke 1901. godine braća John i Horace Dodge počeli su da prave automobile, a 1914. godine osnovan je "Braća Dodge". 1928. godineChrysler korporacija preuzima Dodge Brothers. Ono što je sada važno jeste činjenica da je Dodge u SAD-u peta najprodavanija marka. Što se tiče potpisivanja ugovora sa Zvezdom, moram da izrazim veliko zadovoljstvo. Mi Dorćolci smo smotivno vezani za košarku i Zvezdu i uživali smo kao klinci gledajuči naše zvezde."
U ime Košarkaskog kluba Crvena Zvezda, medijima se kratko obratio gospodin Milan Opačić, generalni direktor Košarkaskog kluba Crvena Zvezda: "Posebno mi je drago da se Dodge, pored francuske reprezentacije, opredelio i za saradnju sa Crvenom Zvezdom. Ovo je veliko pojačanje za Crvenu Zvezdu, na svim pozicijama."
Milomir Bošković - Automagazin
Velikim prodajnim uspesima Fiat Grande Punta pridružuje se i veliki jubilej - proizveden je milioniti primerak najnovije generacije Grande Punta, koji se prodaje od 2005. godine. Fiat Grande Punto sa rednim brojem 1.000.000 je bogato opremljen crveni hatchback, namenjen kupcu u Velikoj Britaniji...
U četvrtak, 20. novembra 2008, Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora je za predstavnike medija organizovao manifestaciju pod nazivom EconoDrive. Iako je proizvod Mercedes-Benz prepoznatljiv po svom kvalitetu, inovativnosti, bezbednosti i dugoj tradiciji, namera koja je i ostvarena ovom prilikom, bila je da se ukaže i na još jednu karakteristiku premijum Brenda - ekonomična potrošnja...
Zbog izuzetnog interesovanja za vozila koja je, uz značajne popuste, ponudio tokom šestodnevne akcije od 10. do 15. novembra, u Grand Motorsu, generalnom uvozniku Fordovih vozila, odlučili su da potencijalnim kupcima od 1. do 15. decembra pruže još jednu retku priliku za kupovinu...
Nemački Volkswagen na američkom tržištu niže uspehe jedan za drugim. Aktuelna novina je pobeda modela Volkswagen Jetta TDI u domaćoj anketi "Green Car of the Year", gde se Jetta 2.0 TDI CR (Common-Rail) istakla niskom potrošnjom i malom emisijom CO2...
Hyundai je u Los Angelesu predstavio sopstveno konstruisan hibridni pogon, koji kombinuje benzinski motor zapremine 2,4 litra (ili 2.0 Turbo) sa elektromotorom snage 30 kW. Napredni hibridni sistem u serijskoj proizvodnji pojaviće se tokom sledeće godine...
Novi menadžerski sportsko-luksuzni sedan se neočekivano predstavio odmah posle inovativnog Boxtera i Caymana, i nedugo posle potvrde proizvodnje dizelske verzije Cayenne. Jedna od najočekivanijih ovogodišnjih novina iz Porsche porodice, imena Panamera, polako se otkriva...
Renault Megane R26.R predstavljen je 22. jula tekuće godine, na međunarodnom sajmu automobila u Londonu. Veoma brzo privukao je pažnju javnosti postizanjem rekorda u svojoj kategoriji, na stazi Nürburgring - Nordschleife, sa vremenom 8:17...
U četvrtak 20.11.2008. god. u prostorijama Hyundai Auto Beograda u ulici Milutina Milankovića 7V naš poznati slikar Cile Marinković je imenovan za promotera velike akcije Hyundai Auto Beograda ’’Hyundai bojice za bezbednije ulice’’ koja je posvećena povećanju bezbednosti dece u saobraćaju.
Druga generacija Mazde 3 oficijalno je predstavljena na sajmu automobila u Los Angelesu, dok će evropska verzija biti predstavljena na sajmu u Bolonji. Nova generacija Mazde 3 ima težak zadatak da nadmaši veliki uspeh prethodnika...