Najnovije vesti iz auto industrije
Gillette Fusion - Gillette je predstavio tehnologiju novog doba
Objavljeno: 05.11.2008.
Gillette Fusion, najnovija tehnologija brijanja predstavljena je na tržištu Srbije u okviru ekskluzivnog šou-programa u klubu Underground i na platou Savskog pristaništa uz primenu najnovijih zvučnih i svetlosnih tehnologija...
Fusion ambasadori bili su prvi muškarci koji su isprobali najnoviji proizvod za brijanje kompanije Gillette. Nenad Zimonjić, Pavle Ninkov, Ognjen Amidžić, Ivan Ivanović, Lazar Sakan i Branislav Trifunović, uz asistenciju koju su pružile Marija Kilibarda, Bojana Ordinačev i Rada Radenović bili su prvi koji su isprobali novi i dugo očekivani brijač koji sadrži 5 žileta za ugodnost i jedan trimer za preciznost, ergonomsku dršku i integrisani mikročip koji obezbeđuje neprestanu i dugotrajnu upotrebu, automatsko isključivanje i upozorenje za istrošenu bateriju.
U isto vreme, veliki broj ljudi je prisustvovao i jedinstvenom šou-programu izvedenom na platou Savskog pristanista kako bi predstavili koncept fuzije – mešavinu inovacije, tehnologije, preciznosti i ugodnosti uz prvoklasnu muziku DJ Aćima i najnovijih tehnologija u okviru elektronske muzike koju su predstavili srpski favoriti – Goran Starčević i DJ TijanaT,
Gillette Fusion je kao i njegovi ambasadori je moderan sa pobeđujućim stavom, on je uspešan, harizmatičan i snažan, poželjan za žene i muškarci mu se dive.
Gillette Fusion je brijač namenjen savremenom, harizmatičnom i snažnom muškarcu koji ima pobednički stav. On je onaj koga žene žele a muškarci mu se dive. Sopstvenim trudom postići uspeh danas jeste nešto što zaslužuje divljenje. Muškarci koji se dive svojim uspešnim drugovima uvažavaju činjenicu da je njihov „role model“ nekada bio u situaciji sa kojom se oni suočavaju danas, a to ih podstiče da sa više strasti pristupaju ostvarivanju svojih snova.
Gillette Fusion je dostupan na srpskom tržištu i stiže u dvema verzijama: standardnoj i onoj sa baterijskim punjenjem za nežno i lako brijanje.
Gillette PR
Iako je lošeg kvaliteta, ova nezvanična fotografija otkriva nam mogući izgled novog modela, Peugeot 408. Podsetimo, model Peugeot 407 na tržište stigao 2004. godine, prošle godine preživeo i facelift, a prema našim izvorima njegov naslednik (Peugeot 408) na tržište stiže tek sledeće godine...
Posle
Volkswagen Scirocca, tema rada poznate tjunerske kuće ABT bio je Volkswagen Golf šeste generacije. Pored izmena eksterijera, koje čine sportski detalji, agregati su dobili novu "porciju" snage...
Drugi najveći japanski proizvođač automobila, kompanija Honda, objavila je poslovne rezultate za treći kvartal ove fiskalne godine (oktobar - decembar 2008), kada je ostvarila međugodišnji pad profita za velikih 89,9 %...
Posle nedavno osveženih modela Porsche 911 Carrera, Carrera 4 i Targa, pred nama su prve fotografije prestižnog modela Porsche 911 GT3. Kako smo i navikli od Porschea, radikalnih izmena dizajna nema, ali zato ima više snage i automobil tehnički je napredniji...
Vodeći britanski magazin za savete o novim automobilima What Car? (Koji, kakav automobil), imenovao je novu Ford Fiestu 1.25i Zetec Automobilom godine 2009, čime je proširena lista nagrada za novi mali automobil koji Ford uvodi na tržišta širom sveta. Urednici What Car? magazina su pohvalili Fiestu za njen elegantan dizajn, performanse i ekonomičnost u potrošnji goriva.
Sa traka proizvodnog pogona PSA Peugeot Citroën u Poissy-u, u Francuskoj, spušten je 3-milioniti automobil opremljen filterom štetnih čestica. Čast da bude jubilarni automobil u grupaciji, opremljen tehnologijom FAP, imao je Peugeot 207 1.6 HDI...
Od raspada koncerna Daimler-Chrysler, model PT Cruiser je sedmi model čija proizvodnja će biti stopirana. Već je okončana produkcija modela PT Cruiser Convertible, neuspešnog modela Chrysler Crossfire, Dodge Magnuma, Dodge Duranga, Chrysler Aspena i crossovera Chrysler Pacifica...
Posle tri meseca od starta, OMV nagradna igra se približila kraju i traje svega još nekoliko dana. Ostalo je još da se 5. februara izvuku mesečne nagrade trećeg kola i naravno ono što sa nestrpljenjem očekuju svi učesnici ove nagradne igre – izvlačenje glavne nagrade Škode Superb...
Marketing kompanije BMW zaključilo je da portfolio proširi sa "nabildovanim" SUV modelom, kojeg pogoni snažni osmocilindrični monstrum agregat. Pored modela X6 M, BMW će uskoro predstaviti i M verziju praktičnijeg modela X5...