Najnovije vesti iz auto industrije
Hyundai Auto Beograd - Hyundai bojice za bezbednije ulice
Objavljeno: 17.10.2008.
16. oktobra u prodajnom centru Hyundai Auto Beograda, u ulici Milutina Milankovića 7V na Novom Beogradu, odžana je manifestacija posvećena bezbednosti dece u saobraćaju.Deca iz dve beogradske škole su imala zadatak da nacrtaju crtež na temu bezbednosti u saobraćaju i tako pokažu na koji način razmišljaju i koliko znaju o ovoj veoma bitnoj temi...
Od svih nactanih radova četvoročlani žiri je odabrao 10 najboljih koji su ušli u najuži krug a od ovih 10 i najbolji rad. Žiri koji je ocenjivao radove bio je u sastavu : generalni direktor Hyundai Auto Beograda Slavc Habič, jedan od najpoznatijih srpskih slikara Cile Marinković, naša poznata glumica Bojana Stefanović i direktor marketinga i PR-a Hyundai Auto Beograda Anđelka Brzulja.

Decu su zabavljali animatori koji su na licu mesta kroz igru objašnjavali pravila ponašanja u saobraćaju. Prvu nagradu je dobio Petar Ilić koji je prema oceni žirija nacrtao najlepši rad na temu bezbednosti, ostalih 9 radova koji su ušli u najuži izbor su takođe dobili zanimljive nagrade vezane za bezbednost u saobraćaju a simbolične poklone su dobila i sva ostala deca koja su učestvovala u ovoj velikoj Hyundai crtaonici. Svi nagrađeni radovi će biti izloženi u prodajnom salonu Hyundai Auto Beograda namenjenog deci.
Ovo je još jedna u nizu manifestacija koje je u okviru svoje dugoročne akcije posvećene bezbednosti dece u saobraćaju organizovao Hyundai Auto Beograd.

Akcija ’’Hyundai bojice za bezbednije ulice’’ će se i dalje nastaviti na taj način što će svako dete koje sa roditeljima dođe u prodajni salon Hyundai Auto Beograda imati priliku da nacrta crtež na temu bezbednosti. Svi ovi crteži će učestvovati u izboru najboljeg crteža na temu bezbednosti u saobraćaju u sledećoj akciji ovog tipa.
Hyundai Auto Beograd
Na pres konferenciji, koja je nedavno održana u Nacionalnoj turističkoj organizaciji Crne Gore, direktor Saša Radović informisao je prisutne o realizovanim i predstojećim promotivnim aktivnostima koje Nacionalna turistička organizacija Crne Gore sprovodi na tržištu Regiona...
Proteklog vikenda, u Kragujevcu, održana je 1. karting trka u okviru karting šampionata Srbije. Trku su obeležile sjajne vožnje, odlično vreme i preko 1.000 gledalaca. Održane su trke u 7 klasa sa 35 učesnika, a trku su obeležila 2 takmičara iz Kragujevca i jedan iz Beograda, koji su svojom odličnom vožnjom oduševili su publiku...
Novoosnovana alijansa Fiata i Chryslera počinje da otkriva svoje prve planove. U SAD će Fiat, u bliskoj budučnosti, plasirati malu Pandu, Grande Punto i nove modele, koji će se bazirati na platformi C-Evo...
I ovog utorka, 5.maja, na kartodromu Ada Huja - AdaKart, održane su trke karting amatera, u organizaciji AMSK Retro i ASK PlumRace, a pod pokroviteljstvom Sportskog auto moto saveza Beograda.
Nemački Milotec već nekoliko godina redovno predstavlja tuning pakete za Škoda modele, što i nije iznenađujuće, s obzirom na činjenicu da je Nemačka drugo najveće tržište za češku marku. Model Škoda Fabia, na nemačkom tržištu je drugi najprodavaniji model ove godine, odmah iza Volkswagen Golfa...
Najveća evropska fabrika General Motors, u španskoj Saragosi, sa traka je spustila deset milioniti automobil. Čast da bude jubilarni primerak pripala je modelu Opel Corsa, opremljena motorom 1.3 CDTI i ecoFLEX sistemom smanjene potrošnje...
Kompanija Toyota Srbija, na jučerašnjoj dinamičnoj prezentaciji, predstavila je nove Toyota modela: Urban Cruiser i iQ, kao i redizajniranog modela Aygo. Modeli su predstavljeni na mini poligonu na prostoru Beogradskog Sajma. Najzanimljivije fotografije možete pogledati u galeriji, ili klikom na
LINK...
Crveni tepih, blicevi, glamurozne toalete i obožavaoci koji sa nestrpljenjem očekuju da vide svoje idole, je samo deo atmosfere iz Madlenianuma. Gde je održan Chivas party, a sve je bilo u znaku Kanskog festivala. Prisutnima se obratio i generalni direktor Pernod Ricard Srbija, G-din Predrag Amidžić.
Kompanija BMW objavila je za prvi kvartal tekuće godine neto gubitak od 152 miliona eura. Bavarska kompanija navodi da je ovo gubitak znatno manji od očekivanog, najviše zahvaljujući rezanju troškova i smanjenju radne snage...