AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Honda prva u Nemačkoj po kriterijumu zadovoljstva kupaca

Honda prva u Nemačkoj po kriterijumu zadovoljstva kupaca

Na osnovu istraživanja J.D. Power and Associates, 22.juna je objavljena informacija da je Honda na prvom mestu mereno indeksom zadovoljstva kupaca u Nemačkoj (Customer Satisfaction Index- CSI). Već drugu godinu za redom, trudeći se da u potpunosti izađe u susret svojim kupcima, Honda zauzima prvo mesto u ovoj svetski priznatoj studiji.

Ovo istraživanje, koja se radi već sedam godina, ispituje zadovoljstvo kupaca novim automobilom i servisom automobila posle dve godine korišćenja. Za potrebe ovog istraživanja kupci vrlo detaljno ocenjuju svoje automobile i usluge svojih dilera, na osnovu 77 atributa svrstanih u četiri grupe. U prvu i najvažniju grupu ovih karakteristika svakako spadaju kvalitet i pouzdanost. Performanse, dizajn i komfor, zajedno sa drugim atributima koji su vezani za atraktivnost vozila, svrstani su u drugu grupu. Usluge dilera i troškovi održavanja čine preostale dve grupe.Vrednošću indeksa od 849 poena Honda je prva na skali satisfakcije kupaca s a ubedljivim vođstvom u domenu zadovoljstva servisom. Na ovoj skali na drugom mestu je BMW čiji je, prema ocenama kupaca, osnovni atribut atraktivnost automobila. Generalno gledano, ukupna satisfakcija potrošača je na daleko višem nivou u odnosu na 2002. godinu kada je počelo ovo ispitivanje. Takođe, mnogo je više onih koji su oduševljeni svojim automobilom od onih koji su prosečno zadovoljni. Duplo više kupaca koji su veoma zadovoljni samim proizvodom i uslugom kupuju automobil iste marke u poređenju sa onima čija je satisfakcija niža.

Honda prva u Nemačkoj po kriterijumu zadovoljstva kupaca

Ova vrlo detaljna i sveobuhvatna studija zasnovana je na ocenama više od 19.000 vlasnika automobila u Nemačkoj. Ona obuhvata 23 brenda i 103 modela automobila. Ovakav tip istražibanja vrši se pod pokroviteljstvom J.D. Power and Associates širom sveta. J.D. Power and Associates je jedna od najpoznatijih globalnih agencija koja se bavi istraživanjem tržišta i pružanjem informacuja kompanijama u ključnim poslovnim sektorima. Velika pouzdanost rezultata njenih istraživanja proizilazi iz odgovora miliona potrošača godišnje širom sveta. Goran Sarić - Automagazin

EKO YU - izvinjenje potrošačima

EKO YU - izvinjenje potrošačima

Kompanija EKO YU izvinjava se svim svojim potrošačima zbog eventualnih neprijatnosti, usled nestašice goriva u proteklih nekoliko dana. U EKO YU naglasili su da Uredba dozvoljava snabdevanje naših benzinskih stanica isključivo iz domaćih rafinerija...
ASMA Design Perfectus SLR

ASMA Design Perfectus SLR

Ovo bi trebao biti perfektan tuning Mercedesa SLR 722? ASMA Design tvrdi da je tuning Mercedes-McLarena SLR 722 perfektan, i zato ga naziva Perfectus. Mi smo slobodni da ovo nazovemo "Defectus" ili "Defecus" ili se u tuning uopšte ne razumemo. Ali, moramo razumeti drugačiji ukus Azije...
Nova Mazda 3 i-stop i Mazda 3 MPS

Nova Mazda 3 i-stop i Mazda 3 MPS

Mazda Motor Corporation na ovogodišnjem Geneva International Motor Showu izložiće dva nova modela Mazde 3. Svetsku premijeru imaće Mazda 3 sa i-stop sistemom, naprednim "start-stop" sistemom koji štedi godivo i nova Mazda 3 MPS, najjača verzija Mazde 3...
 Honda S2000 „Ultimate Edition”

Honda S2000 „Ultimate Edition”

Honda je najavila početak prodaje Honde S2000 „Ultimate Edition” (Konačna verzija) za mart 2009. u Evropi. Ograničena serija je proizvedena da bi se time označio kraj proizvodnje ovog višestruko nagrađivanog sportskog automobila...
Mazda u Srbiji i Crnoj Gori - Odličan start godine

Mazda u Srbiji i Crnoj Gori - Odličan start godine

Početak 2009. godine za Mazdu označen je dobrim brojkama kada je reč o prodaji: uprkos nestabilnim ekonomskim prilikama i iščekivanju detalja o novim carinskim propisima, tokom januara 40 Mazdinih modela stiglo je do kupaca, što predstavlja povećanje od 18% u odnosu na isti period prošle godine...
Toyota Yaris 2009

Toyota Yaris 2009

Prvi put lansiran 1999., Yaris je Toyotin najprodavaniji model u Evropi i nalazi se u srcu visoko konkurentnog B segmenta: to je segment koji će po očekivanjima da se proširi za čak 3% tokom naredne tri godine (do 2011.), zbog rastuće potrebe za malim automobilima. Od 2005. godine kada je lansirana druga generacija Yaris-a, Toyota je uspela da postigne neverovatnu prodaju i poveća svoj udeo na tržištu u B segmentu (prognozirano 5,4% za 2008, povećano sa 5,1% u 2005.)...
Video: Maskirani BMW X1 u akciji na snegu

Video: Maskirani BMW X1 u akciji na snegu

U Minhenu su se, očigledno, odlučili da sve svoje dolazeće modele predstave na videu. Testovi BMW-a X1 su u punom jeku, a ozbiljnim maskiranjem njegovog izgleda omogućava kompaniji da poveća interesovnje za novog člana porodice X...
VW Touareg Blue Motion Hybrid

VW Touareg Blue Motion Hybrid

Nemačka kompanija Volkswagen objavila je da razvija hibridnu verziju modela Touareg, koja će se sledeće godine u ponudi pojaviti pod imenom BlueMotion Hybrid. Nedavno predstavljena predprodukcijska verzija ispod lima skriva kompresorski 3-litarski šestocilindrični V6 TSI motor snage 333 KS, koji je ukombinovan sa elektromotorom snage 38 kW...
Škoda Octavia slavi 50. rođendan

Škoda Octavia slavi 50. rođendan

Najuspešniji aktuelni model ćeškog proizvođača, Škoda Octavia, ove godine obeležava svoj pedeseti rođendan. Prvi automobil sa tim nazivom sa proizvodnih traka spušten je januaru 1959. godine. Bio je to naslednik modela Škoda 400, zvana Spartak...
Renault Symbioz
Slika nedelje