Najnovije vesti iz auto industrije
Gillette Fusion - Gillette je predstavio tehnologiju novog doba
Objavljeno: 05.11.2008.
Gillette Fusion, najnovija tehnologija brijanja predstavljena je na tržištu Srbije u okviru ekskluzivnog šou-programa u klubu Underground i na platou Savskog pristaništa uz primenu najnovijih zvučnih i svetlosnih tehnologija...
Fusion ambasadori bili su prvi muškarci koji su isprobali najnoviji proizvod za brijanje kompanije Gillette. Nenad Zimonjić, Pavle Ninkov, Ognjen Amidžić, Ivan Ivanović, Lazar Sakan i Branislav Trifunović, uz asistenciju koju su pružile Marija Kilibarda, Bojana Ordinačev i Rada Radenović bili su prvi koji su isprobali novi i dugo očekivani brijač koji sadrži 5 žileta za ugodnost i jedan trimer za preciznost, ergonomsku dršku i integrisani mikročip koji obezbeđuje neprestanu i dugotrajnu upotrebu, automatsko isključivanje i upozorenje za istrošenu bateriju.
U isto vreme, veliki broj ljudi je prisustvovao i jedinstvenom šou-programu izvedenom na platou Savskog pristanista kako bi predstavili koncept fuzije – mešavinu inovacije, tehnologije, preciznosti i ugodnosti uz prvoklasnu muziku DJ Aćima i najnovijih tehnologija u okviru elektronske muzike koju su predstavili srpski favoriti – Goran Starčević i DJ TijanaT,
Gillette Fusion je kao i njegovi ambasadori je moderan sa pobeđujućim stavom, on je uspešan, harizmatičan i snažan, poželjan za žene i muškarci mu se dive.
Gillette Fusion je brijač namenjen savremenom, harizmatičnom i snažnom muškarcu koji ima pobednički stav. On je onaj koga žene žele a muškarci mu se dive. Sopstvenim trudom postići uspeh danas jeste nešto što zaslužuje divljenje. Muškarci koji se dive svojim uspešnim drugovima uvažavaju činjenicu da je njihov „role model“ nekada bio u situaciji sa kojom se oni suočavaju danas, a to ih podstiče da sa više strasti pristupaju ostvarivanju svojih snova.
Gillette Fusion je dostupan na srpskom tržištu i stiže u dvema verzijama: standardnoj i onoj sa baterijskim punjenjem za nežno i lako brijanje.
Gillette PR
Dojčin Stojanović iz Sivca kod Sombora dobitnik je glavne nagrade Škode Superb u zimskom izdanju OMV nagradne igre. Dobitnički kupon je izvučen među 200.000 kupona skupljenih tokom trajanja igre...
Iako to na prvi pogled ne izgleda, na modelima Seat Altea i Seat Leon, izmenjeno je dosta toga. Dizajn prednjeg i zadnjeg dela prošao je "plastičnu operaciju", i rezultat je: druagačija svetla, manji logo Seata, izmenjeni branici, veće zadnje staklo i drugi detalji...
Grupacija BMW, u januaru mesecu 2009. godine, prodala je 70 405 vozila marke BMW, MINI i Rolls Royce, što je u poređenju sa istim mesecom u 2008. godini, kada je prodato 92 849 vozila, pad od 24,2 %...
Kompanija Kia otkrila je prvu fotografiju koncept modela, koji će debi imati na sajmu automobila u Ženevi, početkom marta meseca. Studija sa radnim nazivom YN najavljuje budući izgled kompaktnih porodičnih modela južnokorejske kompanije...
Rodonačelnik kategorije kupea sa četvoro vrata, Mercedes-Benz CLS, uskoro će proći fazu modernizacije. Diazjn novog CLS-a približiće se nedavno predstavljenoj, novoj E klasi, a prednji i zadnji deo automobila biće inspirisan roadsterom SL, kako bi se izrazio sportski karakter automobila...
U prošloj 2008. godini Subaru je na najvažnijim svetskim tržištima prodao više vozila nego prethodne 2007. zahvaljujući odličnim efektima novih modela Impreze i Forestera, bez obzira na globalnu krizu koja je nastupila krajem jeseni.
Renault je predstavio prve fotografije i informacije o novom Cliu. Posle tri godine proizvodnje, došlo je vreme za facelift svog predstavnika u segmentu "supermini". Clio se ne prodaje loše, ali osveženje sigurno neće naškoditi...
Iako Mercedes-Benz SL 63 AMG ne važi za automobil kojem je potrebna infuzija snage, tuner Carlsson nam pokazuje da kod ovog modela ima prostora za izmene. Izmene je pretrpela spoljašnjost, a pod haubu je instalirana nova "porcija" snage...
Novi model automobila Ford Fiesta stiže na naše prostore 12. februara, kao lepa najava Dana Zaljubljenih. Ovakav izbor datuma nije slučajnost, jer se radi o prvom proizvodu Fordove „Fabrike ljubavi“, smeštene u industrijskoj zoni Kelna (Nemačka).