Najnovije vesti iz auto industrije
I Škoda Made in Russia
Objavljeno: 30.11.2007.
U sredu, 28. novembra kompanija Škoda započela je sklapanje svojih modela u ruskom pogonu u mestu Kaluga. Pomenuti proizvodni pogon mogao bi vremenom preuzeti i proizvodnju kompletnog automobila, što će najviše zavisiti od prodajnih rezultata češke kompanije...
Kapacitet proizvodnog pogona u Kalugi iznosi 150.000 jedinica godišnje. Preko 40% od ukupne proizvodnje činiće proizvodi Škoda Auto. U montažnoj hali zaposleno je 3.000 radnika, a proizvodiće se modeli Škoda Octavia, Škoda Octavia Tour i Škoda Fabia nove generacije. "Rusija danas važi za jako važno strategijsko tržište sveta za Škoda Auto i njegov kapacitet će u najbližoj budućnosti porasti." - izjavio je gospodin Jan Hurt, direktor Škoda Auto Rusia.
Početkom 2009. godine Škoda Auto planira početak kompletne proizvodnje automobila u pomenutom pogonu, kada će procenat ruskih dobavljača porasti na zavidnih 30%. Odluka o proizvodnji Škoda modela u Kalugi pala je posle razmatranja nekoliko odlučujućih faktora. Među njima su blizina sa Moskvom (200 kilometara), zatim povezanost sa najvećim centrima železnicom. U Kalugi je smešten i univerzitet, koji će, prema rečima čelnika Škode, predstavljati sjajan potencijal. Još jedan važan faktor u donošenju odluke o proizvodnji u Kalugi bio je odlična, već postojeća, infrastruktura.
Od početka do oktobra 2007. godine kompanija Škoda Auto prodala je na tržištu Ruske Federacije oko 27.000 automobila, što je povećanje u poređenju sa prošlom godinom od neverovatnih 82,7%. Najprodavaniji model Škode na ruskom tržištu jeste Octavia Tour sa motorom 1.4 litra snage 75 KS i 1,6 od 102 konjske snage.
Goran Sarić - Automagazin
Kontroverzni dizajner ne napušta samo BMW, već se povlači iz automobilske industrije. Posle višegodišnjih aktivnosti u minhenskoj kompaniji, 52-godišnji Chris Bangle, koji je radikalno uticao na promenu dizajnerskog pravca, povlači se iz automobilskog biznisa...
Nemački proizvođač automobila na sajmu automobila u Ženevi predstaviće dva značajna noviteta. Prvi je Ampera, plug-in hibrid razvijen na bazi modela Volt, a drugi je OPC verzija nove Insignie...
Posle prošlogodišnje studije, Aston Martin će nam na martovskom sajmu automobila u Ženevi predstaviti novu serijsku verziju modela Vantage coupe, koji pokreće V12 monstrum zapremine 6 litara i snage 516 KS...
Kompanija EKO YU izvinjava se svim svojim potrošačima zbog eventualnih neprijatnosti, usled nestašice goriva u proteklih nekoliko dana. U EKO YU naglasili su da Uredba dozvoljava snabdevanje naših benzinskih stanica isključivo iz domaćih rafinerija...
Ovo bi trebao biti perfektan tuning Mercedesa SLR 722? ASMA Design tvrdi da je tuning Mercedes-McLarena SLR 722 perfektan, i zato ga naziva Perfectus. Mi smo slobodni da ovo nazovemo "Defectus" ili "Defecus" ili se u tuning uopšte ne razumemo. Ali, moramo razumeti drugačiji ukus Azije...
Mazda Motor Corporation na ovogodišnjem Geneva International Motor Showu izložiće dva nova modela Mazde 3. Svetsku premijeru imaće Mazda 3 sa i-stop sistemom, naprednim "start-stop" sistemom koji štedi godivo i nova Mazda 3 MPS, najjača verzija Mazde 3...
Honda je najavila početak prodaje Honde S2000 „Ultimate Edition” (Konačna verzija) za mart 2009. u Evropi. Ograničena serija je proizvedena da bi se time označio kraj proizvodnje ovog višestruko nagrađivanog sportskog automobila...
Početak 2009. godine za Mazdu označen je dobrim brojkama kada je reč o prodaji: uprkos nestabilnim ekonomskim prilikama i iščekivanju detalja o novim carinskim propisima, tokom januara 40 Mazdinih modela stiglo je do kupaca, što predstavlja povećanje od 18% u odnosu na isti period prošle godine...
Prvi put lansiran 1999., Yaris je Toyotin najprodavaniji model u Evropi i nalazi se u srcu visoko konkurentnog B segmenta: to je segment koji će po očekivanjima da se proširi za čak 3% tokom naredne tri godine (do 2011.), zbog rastuće potrebe za malim automobilima. Od 2005. godine kada je lansirana druga generacija Yaris-a, Toyota je uspela da postigne neverovatnu prodaju i poveća svoj udeo na tržištu u B segmentu (prognozirano 5,4% za 2008, povećano sa 5,1% u 2005.)...