Najnovije vesti iz auto industrije
Brabus G V12 S Biturbo: 700 konja za G-Wagen
Objavljeno: 22.02.2009.
Mercedes-Benz G ove godine slavi 30 godina od početka proizvodnje. Kompanija Brabus, koja važi za specijalistu tjuninga modela sa trokrakom zvezdom na masci, u Ženevi će predstaviti svoj rođendanski poklon...
Brabus G V12 S Biturbo nije samo izmenjen serijski model, već po svojm karakteristikama predstavlja potpuno nov model, što nam otkriva i njegovo ime. Pod haubu modela G klase instaliran je V12 agregat sa dva turbo-punjača, zaprmeine 6,3 litra. Ovaj agregat svoje mesto pronašao je i u serijskom modelu S 600, gde njegova zapremina iznosi 6,3 litra. Posle zahvata firme Brabus, snaga motora povećana je na velikih 700 KS pri 5.100 o/min, a obrtni moment povećan je sa 830 na 1320 Nm pri 2.100 o/min. Obrtni moment je elektronski ograničen na 1100 Nm.

Snaga dvanaestocilindričnog agregata prenosi se preko petostepenog automatskom menjača i stalnog pogona na sve točkove. Brabus V12 S Biturbo iz mesta do 100 km/h ubrzava za samo 4,3 sekunde, i na kolena će baciti mnoge supersportske modele. Maksimalna brzina elektronski je ograničena na 240 km/h, a u slučaju isključivanja elektronskog ogrančenja, G-Wagen može dostići i brzinu od 260 km/h. I pored zahvata na motoru, Brabus ispunjava ekološku normu Euro IV.

I spoljašnjost Brabusovog dela radikalno je izmenjena. Izmenjeni su prednji branik, instalirana su prednje dnevne LED svetlosne grupe, a velike izmene pretrpeo je i zadnjo branik. Veliku pažnju privlače i veliki završeci izduvnog sistema, koji su izvedeni sa strane, ispred zadnjih točkova. U enterijeru preovladava kvalitetna koža, sportski multifunkcionalni volan. U opremu je uključen multimedijalni sistem sa navigacijom, DVD sistemom, a u naslone za glavu u prednjim sedištima instalirani su LCD displeji, a za putnike pozadi pripremljene su slušalice. Cena modela Brabus G V12 S Biturbo, sa pogonom na sve točkove iznosi 379.000 Eura.
Goran Sarić - Automagazin
Već nekoliko meseci u saobraćaju francuskih gradova Mulhouse i Sochaux, realizuju se pilot projekti usmereni na razvoj hibridnog pogona HYbrid4. Pretpostavlja se da bi serijska proizvodnja modela Peugeot 3008 HYbrid4 i Citroen DS5 HYbrid4 mogla početi 2011. godine...
Britanska kompanija Controlled Power Technologies (CPT), još 2000. godine, kao prva u svetu, razvila je električno pogonjen kompresor za motore male zapremine. Od tog trenutka, neprestano radi na njegovom razvoju i približavanju serijskoj proizvodnji...
Umesto korišćenja skupocenih tehnologija sa alternativnim gorivima, kompanija Mercedes-Benz bira drugačiji put. Već sledeće godine, Mercedes-Benz E Coupe dobiće sistem "Stop-Start", a u roku od 5 godina Mercedes želi da počne prodaju automobila sa koeficijentom otopra vazduha manjim od 0,20...
Podsetimo, sinoć je se kompanija Chysler upisala u istoriju, kao prvi veliki američki proizvođač automobila koji je proglasio bankrot. Kako je potvrdio i Barack Obama, jedini ko može omogučiti dalje postojanje Chryslera je italijanski Fiat...
Zahvaljujući sposobnosti Martina Wunderlicha, iz forum-auto.com, danas možemo prvi put videti serijsku verziju najmanjeg minenskog SUV modela, sa oznakom BMW X1. Automobil je snimljen prilikom snimanja propagandnog materijala BMW-a...
Američka kompanija Chrysler danas je ispunila 11. poglavlje dokumenta o bankrotu. Ovu vest danas je potvrdio i američki predsednik Barack Obama, koji je potvrdio i alijansu Chryslera i Fiata...
Letnje izdanje nagradne igre „Igraj i osvoji! Velika letnja OMV nagradna igra“ počinje na svim OMV benzinskim stanicama od 1. maja. OMV, vodeća energetska grupacija u evropskom pojasu rasta, je odlučio da ponovi igru s obzirom na veliko interesovanje potrošača. Pravila igre ostaju ista, ali su nagrade drugačije...
Kompanija Audi trenutno radi na testiranju svog supersnažnog modela Audi RS5. Nove špijunske fotografije pokazuju nam da bi na zadnji deo automobila mogao biti instaliran aktivan aerodinamički spojler...
Volkswagenov kupe-kabriolet imena Eos, dobija novu vrhunsku verziju. Dosadašnji najveći šestocilindrični agregat 3.2 naslediće 0,4 litra veći motor, 3.6 FSI, sa istim brojem cilindara. Performane su postale bolje, a potrošnja je ostala na prihvatljivom nivou...