AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Više stila i brige za životnu okolinu za Ford Focus

Više stila i brige za životnu okolinu za Ford Focus

Najbolje prodavana evropska gama Fordovih vozila, kompaktan Focus, nastavlja da jača uz dostupnost novog „Ford Individual“ programa personalizacije vozila, opcione kamere na zadnjoj strani vozila, i 1.6-litarskog Duratorq TDCi motora usaglašenog sa Stepenom-5...

Više stila i brige za životnu okolinu za Ford Focus

Ford Individual Stil Opcija Ford Individual kompleta do sada je bila namenjena za paletu vozila Ka, Fiesta, Kuga, Mondeo, S-MAX i Galaxy sa ciljem da ponudi zahtevnijim kupcima nešto ekstra – pojedinosti koje kreiraju atmosferu luksuza i umetničkog rada. Sada, na Salonu vozila u Ženevi 2009., to je prošireno na najbolje prodavan model kompanije u Evropi, na Focus. Dizajnerski tim za personalizaciju vozila Ford Europe razvio je originalan komplet za unutrašnju personalizaciju kako za veliku seriju Focus Ghia tako i za modele Titanium sa 3-vrata, 5-vrata ili karavan. Za Focus Ghia, Ford Individual komplet nudi ekskluzivne celovite kožne presvlake za sedišta od dve vrste posebno odabrane kože vrhunskog kvaliteta. . Ultra-glatka Napa koža koristi se na jastucima sedišta i na gornjoj površini naslona sedišta gde je utisnut karakterističan logo „Individual“. Ovim je postignut elegantan kontrast sa centralnim delovima sedišta koja su finalizirana odgovarajućom bojom, sa redovima od horizontalnih tapaciranih bordura i dvostrukim bodom istog tona na krupnoj kožnoj teksturi. Ekskluzivni kompleti kod Focus Ghia dostupni su u dve boje koje su u skladu i dopunjavaju unutrašnju sredinu Focus-a. Uočljiva izvedba u boji Ivory nudi kožne Arizona Brown umetke na vratima i zaštitnoj vrećici menjača i inovativan ukras sedišta od kože boje Ivory sa kontrastnim kožnim Arizona Brown umecima na ivicama sedišta. Verzija kože visokog kvaliteta u boji Ebony takođe je dostupna. Za Focus Titanium, komplet Ebony koristi isti inovativan dizajn sedišta kao i Ghia, ali sa sportskom sofisticiranom kombinacijom jastuka od Napa kože i središnjim delovima sedišta od Alcantara. Sa svim ovim izvedbama, grejana prednja sedišta su standardna, a sedište vozača je dodatno poboljšano sa podešavanje u 6 pravaca.

Više stila i brige za životnu okolinu za Ford Focus

Osvetljeni detalji Kako Ghia tako i Titanium Ford „Individual“ kompleti za Focus nude takođe i odstojne ploče i – za vozila sa manuelnim prenosom – krušku ručice na menjaču osvetljenu štedljivim crvenim LED diodama. Ovo svojstvo doprinosi visoko-tehničkom izgledu specijalnih unutrašnjih obrada, uklapa se crveno osvetljenje Focus-ovih instrument uređaja sa ambijentalnim osvetljenjem Titanium serije. Ostali jedinstveni Ford Individual detalji uključuju debele velur podne obloge vrhunskog kvaliteta sa ušivenim 'nubuck' ivicama i posebno razvijene detalje kao što su papučice obložene aluminijumom za seriju Titanium, i hromirani zaštitni poklopci spoljnih retrovizora za Ghia-u. "Upravo je više od dve godine od kada smo uveli Fordov program za personalizaciju vozila, i naš mali tim dizajnera radeći na tim kompletima obuhvatio je praktično kompletnu Fordovu paletu." - rekao je Martin Smith, Izvršni direktor dizajna za Ford Evropu. "Cilj nam je da našim kupcima ponudimo vozila čija unutrašnjost odražava visok kvalitet, i gde je to moguće, pakete za spoljni stajling koji će učiniti da se njihovo vozilo izdvaja iz mase i čak bude bolje sesti u njega nego ga gledati." - dodao je Smith. „Oduševljen sam što sada kupcima našeg Focus-a dajemo Ford Individual tretman“.

Više stila i brige za životnu okolinu za Ford Focus

Nova retrovizor kamera na zadnjoj strani vozila Obimnoj listi opcija za Ford Focus, sada je dodata nova praktična kamera sa zadnje strane vozila. Nov sistem kamere montiran na zadnja vrata prtljažnika koja se podižu na gore, prvi put viđen na prelazu za For Kugu, daje jasan pregled prostora sa zadnje strane vozila i automatski ga prikazuje na kolor displeju veličine 7 inča kada je izabrana vožnja u nazad. Pregled prostora koji obezbeđuje kamera dat je pod prilično širokim uglom i dovoljno nisko da bi vozaču pomogao da izbegne niske prepreke i znatno smanjuje verovatnoću da prilikom hoda u nazad udari u niske prepreke ili male pešake. Grafički prikaz na slici datoj na kolor displeju od 7 inča identifikuje prostor veličine dva metra sa zadnje strane vozila. Grafika pomaže vozaču tako što mu pokazuje u kom pravcu će vozilo da se kreće, ako zadrži trenutni ugao zakretanja vozila, a linije koje usmeravaju kretanje vozila menjaju boju pošto se smanjuje rastojanje do neposredne prepreke. Ako vozač treba da odabere hod u napred i izvrši neophodna podešavanja u zakretanju, prikaz prostor iza vozila ostaje na pokazivaču 10 sekundi, ili sve dok se ne postigne ubrzanje od 15km/h za kretanje vozila u napred. Pošto se završilo sa manevrisanjem hoda u nazad, displej vraća prikaz koji je prethodio odabranom hodu vozila u nazad. Ako je u specifikaciji visoka serija navigacionog sistema od 7 inča, retrovizor kamera dolazi kao standardna oprema. Međutim, retrovizor kamera može da bude takođe i opcija kada je u specifikaciji ekonomski opravdan SD navigacioni sistem.

Više stila i brige za životnu okolinu za Ford Focus

1.6-litara Duratorq TDCi ispunjava propise za 5. Stepen emisije izduvnih gasova U predviđanju budućih zahteva po pitanju emisije izduvnih gasova i poboljšanja po životnu sredinu, Ford je među prvima lansirao motor serije 1.6-litara Duratorq TDCi usaglašen sa propisima 5 Stepena emisije izduvnih gasova za svoju najbolje prodavanu seriju Focus. Obe verzije, kako 90 KS tako i 109 KS motori od 1.6-litara TDCi biće sada proizvođeni sa ciljem da striktno ispunjavaju propise koji se odnose na emisiju izduvnih gasova koje će zakon usloviti od 1. januara 2011. godine za sva novo registrovana vozila. Da bi se postigao ovaj zahtevni cilj, bile su potrebne detaljne tehničke izmene. Definisani su novi injektori, na usisnom sistemu je izvršena revizija, a na izduvnom sistemu je ugrađen jedan senzor za kiseonik. Posebno je izvršena revizija kalibracije kompletnog motora i prihvaćen je standardni obložen filter za dizel čestice (cDPF) kojim je eliminisana potreba da se koristi gorivo sa aditivima za obe opcije motora. Središte pažnje tima bilo je usmereno na očuvanje ekonomičnosti potrošnje goriva i veličine emisije izduvnog gasa CO2 na istim impresivnim nivoima u poređenju sa već štedljivim primerima 4. Stepena. Sa svojim novim relativnim vrednostima emisije izduvnih gasova 5. Stepena i prosekom emisije CO2 od svega 119 g/km i respektivno, kombinovanom ekonomičnom potrošnjom goriva od samo 4,5 l/100 km (62.7 mpg) u evropskom ciklusu vožnje*, novi modeli 1.6-litara TDCi Focus-a nastavljaju da vode takmičenje. Nov motor 1.6-litara TDCi Stepena 5. biće dostupan u okviru palete vozila Ford Focus, bez obzira na stil karoserije ili seriju. Gunnar Herrmann iz Ford Global C-Car Vehicle Line Direktor je naglasio, "Preduzimamo ovaj sledeći korak sada jer smo obavezni da rešavamo buduće izazove i da našim kupcima damo priliku upravo sada, da kupe vozilo koje ne samo da ispunjava zahteve 2011. godine i to dve godine u napred, već im takođe omogućava da iskoriste sve buduće poreske bonuse za vozila koja ispunjavaju zahteve 5. Stepena“. *Napomena: Navedeni podaci o ekonomičnosti goriva zasnovani su na evropskoj Direktivi o ekonomičnosti goriva EU 80/1268/EEC i razlikovaće se od rezultata ciklus vožnje po pitanju ekonomičnosti goriva u ostalim regionima sveta. Grand Motors

Najuspešniji mesec ikada za Mazdu u čitavoj regiji!

Najuspešniji mesec ikada za Mazdu u čitavoj regiji!

April - mesec apsolutnih rekorda za Mazdu u čitavoj regiji! Ovaj mesec ostaće zabeležen kao mesec rekordnih rezultata za Mazdu CSEE (centralna i jugoistočna Evropa): 186 prodatih vozila u Srbiji i Crnoj Gori, samo u aprilu, predstavlja porast od čitavih 158% u odnosu na isti mesec prošle godine...
Renault Megane dobija dva nova motora: 1.4 TCe i 2.0 dCi

Renault Megane dobija dva nova motora: 1.4 TCe i 2.0 dCi

Samo pola godine posle predstavljanja treće generacije modela Renault Megane, francuska kompanija odlučila se da proširi ponudu motora, sa dva nova motora: turbobenzinski 1.4 TCe, u koji Renault polaže velike nade, i turbodizel 2.0 dCi u verziji od 118 kW sa manuelnim i 110 kW sa automatskim menjačem...
Mass Racing Team - sezona uspešno počela

Mass Racing Team - sezona uspešno počela

U četvrtak je održana press konferencija u organizaciji Mass Racing Team-a i kompanije Euro Sumar-Suzuki. Na konferenciji se govorilo o početku sezone i učešća na prvoj trci IDM šampionata, a održana je i svečana predaja motocikla Suzuki K9, koji predstavlja sponzorstvo Milošu Milovanoviću od strane kompanije Euro Summar - Suzuki...
Seat Ibiza slavi 25. rođendan

Seat Ibiza slavi 25. rođendan

Španska kompanija Seat ovih dana ima puno razloga za slavlje. Model Seat Ibiza slavi svoj dvadesetpeti rođendan, što je bio dovoljan povod za predstavljanje specijalne edicije, pod nazivom „25th anniversary“...
Hibridni BMW 750Hi biće predstavljen u Frankfurtu

Hibridni BMW 750Hi biće predstavljen u Frankfurtu

Mercedes-Benz svoj hibridni automobil visoke klase, Mercedes-Benz S400 BlueHYBRID, već polako uvodi na tržište, dok BMW sa uvođenjem serijskog 750Hi još uvek čeka. Zvanično predstavljanje serijske verzije moglo bi se dogoditi na sajmu automobila u Frankfurtu...
PSA: Sistem HYbrid4 potvrđen za Peugeot 3008 i Citroën DS5

PSA: Sistem HYbrid4 potvrđen za Peugeot 3008 i Citroën DS5

Već nekoliko meseci u saobraćaju francuskih gradova Mulhouse i Sochaux, realizuju se pilot projekti usmereni na razvoj hibridnog pogona HYbrid4. Pretpostavlja se da bi serijska proizvodnja modela Peugeot 3008 HYbrid4 i Citroen DS5 HYbrid4 mogla početi 2011. godine...
Tehnika - Električni kompresor je realnost

Tehnika - Električni kompresor je realnost

Britanska kompanija Controlled Power Technologies (CPT), još 2000. godine, kao prva u svetu, razvila je električno pogonjen kompresor za motore male zapremine. Od tog trenutka, neprestano radi na njegovom razvoju i približavanju serijskoj proizvodnji...
Lamborghini Temerario Ad Personam (2025)
Slika nedelje