Najnovije vesti iz auto industrije
OMV Move & Help nagrada novinarima Blica
Objavljeno: 29.12.2008.
Ana Milojković i Goran Svilar, novinari beogradskog dnevnog lista Blic, pobednici su ovogodišnjeg konkursa OMV Move & Help (Pokreni se i pomozi) za najbolji novinski članak/TV reportažu sa temom bezbednost dece u saobraćaju...
Jelena Spasojević iz novinske agencije Tanjug je osvojila drugo mesto, dok je Andrej Mlakar iz dnevnog lista Kurir zauzeo treće mesto. Ana i Goran su se na konkurs prijavili zajedno, jer su u toku ove godine uradili serijal od sedam članaka sa temom bezbednosti najmlađih u saobraćaju. Kompanija OMV Srbija je nagradila pobednike sa 600 litara goriva, dok je drugoplasirana dobila 300 litara i 100 litara goriva treći. Žiri kojim je predsedavao prof. Saobraćajnog fakulteta Univerziteta u Beogradu sa Katedre za bezbednost saobraćaja Milan Vujanić, su još činili saradnik pomenute Katedre Zoran Pešović i direktor marketinga OMV Srbija Tomislav Erceg.
"Naš trud i rad je nagrađen na ovaj način, mi bismo međutim više voleli da naši saveti ostave utisak na ljude koji učestvuju u saobraćaju." - rekla je prilikom uručenja nagrada nagrađena novinarka Ana Milojković.
Dobitnici prve nagrade imaju i zaduženje da odaberu jednu školu u Srbiji kojoj će OMV pomoći u nabavci novih fluorescentnih prsluka za đake prvake. „Drago mi je da postoje ovakve akcije i voleo bih da moje kolege posvete više pažnje ovoj temi. Najverovatnije ćemo odabrati neku školu iz unutrašnjosti, jer su deca tamo isto tako ugrožena kao i deca iz Beograda“, rekao je Goran Svilar.
Prof. Vujanić je naveo podatak da je Beograd samo posle četiri godine organizovanih aktivnosti svih oragana vlasti i uz pomoć medija i škola u Beogradu znatno promenio status po pitanju bezbednosti dece. "Deca u Beogradu su bila dva i po puta ugoženija od proseka EU, a sada posle tih mera možemo se pohvaliti da smo na jednoj od čelnih pozicija kada je reč o bezbednosti dece." - izjavio je tom prilikom prof. Vujanić.
OMV PR
U kompaniji Verano Motors, počela je prodaja Peugeot-a 206 plus, noviteta čiju su premijeru imali priliku da vide posetioci Beogradskog sajma automobila. Reč je o restilizovanom kultnom modelu Peugeot-a 206, koji je do sada prodat u preko 6,5 miliona primeraka i koji je prošle jeseni proslavio desetogodišnjicu svog postojanja. Novi 206 plus potpuno je neodoljiv i očekuje se da će nastaviti uspešan put svog prethodnika...
Prema istraživanju auto magazina Which?, koje je preneo BBC, vozila marke Škoda najpouzdanija u svojoj klasi u 2008. godini. Studija je obuhvatila 90.000 automobila a vozila marke Škoda su uz proizvođače iz Japana proglašeni za najpouzdanije u svojim kategorijama...
Sledeći član u SUV porodici Audija zvaće se Audi Q3, koji nam dolazi za dve godine. Sve je počelo sa grandioznim modelom Audi Q7, zatim je usledio Audi Q5, a sledeći Audijev SUV biće model Q3, koji će "koplja ukrstiti" sa modelom BMW X1, koji će svetlost dana ugledati veoma brzo...
Lexus IS, sa oznakom F, u Japanu je počeo da se prodaje krajem 2007. godine, i od tada nije preživeo nikakva unapređenja. Prema najnovijim informacijama, to bi se uskoro moglo promeniti, dolaskom nove verzije, sa dodatkom Evolution u imenu...
Za prva tri meseca ove godine, operativni profit kompanije Volkswagen smanjen je zaviše od tri četvrtine, na ukupnih 312 miliona Eura. Najveći evropski proizvođač automobila očekuje isti rend i u predstojećem periodu...
Četiri finansijska investitora u pregovoriuma su sa kompanijom General Motors, koji prema navodima dobro obaveštenih izvora, žele udeo u nemačkoj kompaniji Opel. Agencija Reuters tvrdi da se radi o direktnoj investiciji od pola milijarde Eura...
Po statističkim podacim ugledne analitičke kuće JATO Dynamics, Ford Fiesta je u martu zauzela vodeću poziciju na listi 10 najprodavanijih modela na najznačajnijim tržištima u Evropi. Time je okončana višegodišnja apsolutna dominacija Volkswagenovog hit modela Golf...
Nemačka automobilska kompanija Volkswagen, u utorak je objavila informaciju da je u martu mesecu tekuće godine u Kini prodala 9 procenata više automobila nego u istom mesecu prethodne godine...
U okviru servisne akcije Hyundai Auto Beograda ’’Sa originalnim delovima do besplatnog servisa’’ izvučeni su prvi dobitnici nagrada za najstarije i najmlađe vozilo čiji vlasnici koriste servisne usluge Hyundaja ili kupuju originalne rezervne delove...