Najnovije vesti iz auto industrije
OMV Move & Help nagrada novinarima Blica
Objavljeno: 29.12.2008.
Ana Milojković i Goran Svilar, novinari beogradskog dnevnog lista Blic, pobednici su ovogodišnjeg konkursa OMV Move & Help (Pokreni se i pomozi) za najbolji novinski članak/TV reportažu sa temom bezbednost dece u saobraćaju...
Jelena Spasojević iz novinske agencije Tanjug je osvojila drugo mesto, dok je Andrej Mlakar iz dnevnog lista Kurir zauzeo treće mesto. Ana i Goran su se na konkurs prijavili zajedno, jer su u toku ove godine uradili serijal od sedam članaka sa temom bezbednosti najmlađih u saobraćaju. Kompanija OMV Srbija je nagradila pobednike sa 600 litara goriva, dok je drugoplasirana dobila 300 litara i 100 litara goriva treći. Žiri kojim je predsedavao prof. Saobraćajnog fakulteta Univerziteta u Beogradu sa Katedre za bezbednost saobraćaja Milan Vujanić, su još činili saradnik pomenute Katedre Zoran Pešović i direktor marketinga OMV Srbija Tomislav Erceg.
"Naš trud i rad je nagrađen na ovaj način, mi bismo međutim više voleli da naši saveti ostave utisak na ljude koji učestvuju u saobraćaju." - rekla je prilikom uručenja nagrada nagrađena novinarka Ana Milojković.
Dobitnici prve nagrade imaju i zaduženje da odaberu jednu školu u Srbiji kojoj će OMV pomoći u nabavci novih fluorescentnih prsluka za đake prvake. „Drago mi je da postoje ovakve akcije i voleo bih da moje kolege posvete više pažnje ovoj temi. Najverovatnije ćemo odabrati neku školu iz unutrašnjosti, jer su deca tamo isto tako ugrožena kao i deca iz Beograda“, rekao je Goran Svilar.
Prof. Vujanić je naveo podatak da je Beograd samo posle četiri godine organizovanih aktivnosti svih oragana vlasti i uz pomoć medija i škola u Beogradu znatno promenio status po pitanju bezbednosti dece. "Deca u Beogradu su bila dva i po puta ugoženija od proseka EU, a sada posle tih mera možemo se pohvaliti da smo na jednoj od čelnih pozicija kada je reč o bezbednosti dece." - izjavio je tom prilikom prof. Vujanić.
OMV PR
Kompanija Hyundai Motor započela je u Sjedinjenim Američkim Državama program potpore prodaje. Južnokorejska kompanija omogućava američkim kupcima da vrate automobil u prvoj godini od kupovine, ukoliko izgube izvore prihoda, odnosno posao...
MINI će na martovskom sajmu automobila u Ženevi predstaviti dva nova osnovna modela One. Oba modela opremljena su manjim, 1.4-litarskim agregatom različite snage, a biće dostupni za nižu cenu od aktuelnih modela sa osnovnim motorom...
Iz Kije su javili da je novi predsednik Kia Motors Europe (KME), evropske podružnice korporacije Kia Motors, postao Sun-Young Kim, koji će odmah nastupiti tu funkciju. Gospodin Kim sa sobom donosi bogato međunarodno iskustvo sa vodećih položaja, jer je pre dolaska na visoko mesto bio na visokim položajima u Kijinim podružnicama u SAD, Velikoj Britaniji i Belgiji...
Na sajmu automobila u Detroitu, japanski Lexus predstavio je model HS 250h, razvijen na osnovi modela IS. Novi sedan pogoni nova generacija "Lexus Hybrid Drive" sistema, a model će se zbog "prilično visoke" emisije CO2 prodavati samo u SAD-u i Japanu...
Poznati tjuner Volkswagena, kompanija ABT, objavila je tehničke podatke svog novog "pulena", modela Scirocco. Prve informacije novog modela objavljene su na sajmu automobila u nemačkom Essenu, ali sada su pred nama oficijalni tehnički parametri...
Sledeće nedelje će preko 4 miliona ljudi u Vašingtonu prisustvovati protokolu inauguracije novoizabranog predsednika SAD-a, Baraka Obame. Ceremoniji, na Pennsylvania Avenue, jednu od važnih uloga igraće i nova predsednička limuzina marke Cadillac...
Nemačka kompanija Mercedes-Benz može se pohvaliti činjenicom da u svom portfoliu ima najbezbedniji automobil u Sjedinjenim Američkim Državama. Mercedes-Benz C klasa pokazala je najviši stepen bezbednosti i zaštite putnika...
Novi koncept roadstera imena Volkswagen BlueSport, koji je predstavljen na sajmu automobila u Detroitu, izazvao je pozitivne utiske javnosti. Ipak, neki predstavnici kompanije već su istakli da trenutno automobil ima 70 % šanse za serijsku proizvodnju...
U 2008. godini Mazda CSEE (centralna i jugoistočna Evropa) sa sedištem u Austriji prodala je 31.247 vozila, odnosno 5.416 vozila ili 21 odsto više u poređenju sa 2007. godinom. Ovo je rekord za Mazdu u ovoj regiji, koja broji 14 tržišta – od Češke na severu do Bugarske na jugu...