Najnovije vesti iz auto industrije
Hyundai Auto Beograd - Hyundai bojice za bezbednije ulice
Objavljeno: 17.10.2008.
16. oktobra u prodajnom centru Hyundai Auto Beograda, u ulici Milutina Milankovića 7V na Novom Beogradu, odžana je manifestacija posvećena bezbednosti dece u saobraćaju.Deca iz dve beogradske škole su imala zadatak da nacrtaju crtež na temu bezbednosti u saobraćaju i tako pokažu na koji način razmišljaju i koliko znaju o ovoj veoma bitnoj temi...
Od svih nactanih radova četvoročlani žiri je odabrao 10 najboljih koji su ušli u najuži krug a od ovih 10 i najbolji rad. Žiri koji je ocenjivao radove bio je u sastavu : generalni direktor Hyundai Auto Beograda Slavc Habič, jedan od najpoznatijih srpskih slikara Cile Marinković, naša poznata glumica Bojana Stefanović i direktor marketinga i PR-a Hyundai Auto Beograda Anđelka Brzulja.
Decu su zabavljali animatori koji su na licu mesta kroz igru objašnjavali pravila ponašanja u saobraćaju. Prvu nagradu je dobio Petar Ilić koji je prema oceni žirija nacrtao najlepši rad na temu bezbednosti, ostalih 9 radova koji su ušli u najuži izbor su takođe dobili zanimljive nagrade vezane za bezbednost u saobraćaju a simbolične poklone su dobila i sva ostala deca koja su učestvovala u ovoj velikoj Hyundai crtaonici. Svi nagrađeni radovi će biti izloženi u prodajnom salonu Hyundai Auto Beograda namenjenog deci.
Ovo je još jedna u nizu manifestacija koje je u okviru svoje dugoročne akcije posvećene bezbednosti dece u saobraćaju organizovao Hyundai Auto Beograd.
Akcija ’’Hyundai bojice za bezbednije ulice’’ će se i dalje nastaviti na taj način što će svako dete koje sa roditeljima dođe u prodajni salon Hyundai Auto Beograda imati priliku da nacrta crtež na temu bezbednosti. Svi ovi crteži će učestvovati u izboru najboljeg crteža na temu bezbednosti u saobraćaju u sledećoj akciji ovog tipa.
Hyundai Auto Beograd
Kia će na dolazećem automobilskom salonu u Ženevi predstaviti konceptno vozilo, koje će sa staklenim krovom, privlačnim dizajnom i najsavremenijim pomagalima uneti svežinu u klasu manjih monovolumena, gde Kia do sada nije bila prisutna.
U 2008. godini kompanija BMW potvrdila je poziciju najuspešnijeg prodavca automobila sa pogonom na sve točkove u premium segmentu. U celom svetu prošle godine ukupno je prodato 323 293 BMW automobila sa pogonom na sve točkove xDrive, najinteligentnijeg pogona na sve točkove na tržištu. Udeo automobila sa pogonom xDrive u ukupnoj prodaji vozila marke BMW u 2008. godini porastao je za 27 %...
Švedski Saab uvideo je da modeli kao što su Audi Allroad, Škoda Octavia Scout, Volvo XC70, Subaru Forester... imaju veliki uspeh na tržištu. Automobil sa povišenom karoserijom, boljim karakteristikama na terenu i boljom varijabilnošću, imaju sve veće poverenje kupaca, što je iniciralo razvoj modela Saab 9-3X...
Hyundai će na predstojećem sajmu automobila u Ženevi predstaviti studiju novog SUV modela. Pod kodnim imenom HED-6 krije se naslednik modela Tucson, i ako produkcijska verzija bude pratila dizajn koncepta, možemo slobodno reći da konkurenti imaju puno razloga za brigu...
Špijunskim fotografima konačno je pošlo za rukom da snime prototip novog McLarena. Kao što možemo videti, test vozač je u vožnji McLarena P11 prilično uživao, a fotografi tvrde da dugo nisu videli nekog ko tako agresivno upravlja prototip modelom...
Pred nama je jedan od najekstremnijih automobila današnjice, koji se može registrovati. Italijanski proizvođač superautomobila oficijalno je predstavio najnovijeg predstavnika porodice ekskluzivnih primeraka...
Dojčin Stojanović iz Sivca kod Sombora dobitnik je glavne nagrade Škode Superb u zimskom izdanju OMV nagradne igre. Dobitnički kupon je izvučen među 200.000 kupona skupljenih tokom trajanja igre...
Iako to na prvi pogled ne izgleda, na modelima Seat Altea i Seat Leon, izmenjeno je dosta toga. Dizajn prednjeg i zadnjeg dela prošao je "plastičnu operaciju", i rezultat je: druagačija svetla, manji logo Seata, izmenjeni branici, veće zadnje staklo i drugi detalji...
Grupacija BMW, u januaru mesecu 2009. godine, prodala je 70 405 vozila marke BMW, MINI i Rolls Royce, što je u poređenju sa istim mesecom u 2008. godini, kada je prodato 92 849 vozila, pad od 24,2 %...