Najnovije vesti iz auto industrije
Honda prodala 300.000 hibridnih automobila
Objavljeno: 19.02.2009.
Honda je danas objavila da je krajem januara 2009. premašila zbirnu globalnu cifru od 300.000 prodatih hibridnih vozila. Honda je predstavila u Evropi svoj prvi hibrid Insight, koji je bio u masovnoj serijskoj proizvodnji, 1999. godine. Nakon ovog revolucionarnog automobila, usledili su Civic IMA sa četvoro vrata i Civic Hybrid...
Honda danas prodaje svoje hibridne modele u oko četrdeset zemalja širom sveta, uključujući tu i ključna tržišta Japana, Severne Amerike i Evrope.
Prodaja Hondinih hibrida po modelu/regionu:
Model | Region | Početak prodaje | Zbirna prodaja (broj komada) |
| | | |
Insight | Japan | Novembar 1999 | 2 340 |
| S. Amerika | Decembar 1999 | 14 288 |
| Evropa | Mart 2000 | 392 |
| Ukupno | | 17 020 |
| | | |
Civic IMA/Hibrid | Japan | Decembar 2001 | 22 899 |
| S. Amerika | Mart 2002 | 191 493 |
| Evropa | Maj 2003 | 34 757 |
| Azija/Okeanija | Februar 2004 | 5 514 |
| Kina | Novembar 2007 | 280 |
| Ostala tržišta | Maj 2006 | 306 |
| Ukupno | | 255 249 |
| | | |
Accord Hibrid | S. Amerika | Decembar 2004 | 28 471 |
| Ukupno | | 28 471 |
| | | |
Ukupna prodaja | | | 300 740 komada |
Honda uskoro lansira poptuno novo hibridno vozilo Insight, sa petoro vrata, koje predstavlja lagani i kompaktni hibridni sistem, izuzetno niske potrošnje goriva i pristupačne cene. Prodaja potpuno novog modela Insight u Japanu je počela u februaru, a u Evropi i Severnoj Americi je početak prodaje predviđen u martu i aprilu. Hondina ciljna godišnja prodaja je oko 60.000 jedinica u Japanu, više od 30.000 u Evropi i približno 100.000 u Severnoj Americi. Ukupna ciljna godišnja prodaja za čitav svet je oko 200.000 hibridnih automobila.
Honda će i dalje unapređivati asortiman hibrdnih modela, uvođenjem potpuno novog sportskog hibridnog vozila 2010. godine, zasnovanog na konceptualnom modelu CR-Z, sa ciljem sveopšteg prodora na tržište hibridnih vozila.
Delta Automoto PR
Nemački Milotec već nekoliko godina redovno predstavlja tuning pakete za Škoda modele, što i nije iznenađujuće, s obzirom na činjenicu da je Nemačka drugo najveće tržište za češku marku. Model Škoda Fabia, na nemačkom tržištu je drugi najprodavaniji model ove godine, odmah iza Volkswagen Golfa...
Najveća evropska fabrika General Motors, u španskoj Saragosi, sa traka je spustila deset milioniti automobil. Čast da bude jubilarni primerak pripala je modelu Opel Corsa, opremljena motorom 1.3 CDTI i ecoFLEX sistemom smanjene potrošnje...
Kompanija Toyota Srbija, na jučerašnjoj dinamičnoj prezentaciji, predstavila je nove Toyota modela: Urban Cruiser i iQ, kao i redizajniranog modela Aygo. Modeli su predstavljeni na mini poligonu na prostoru Beogradskog Sajma. Najzanimljivije fotografije možete pogledati u galeriji, ili klikom na
LINK...
Crveni tepih, blicevi, glamurozne toalete i obožavaoci koji sa nestrpljenjem očekuju da vide svoje idole, je samo deo atmosfere iz Madlenianuma. Gde je održan Chivas party, a sve je bilo u znaku Kanskog festivala. Prisutnima se obratio i generalni direktor Pernod Ricard Srbija, G-din Predrag Amidžić.
Kompanija BMW objavila je za prvi kvartal tekuće godine neto gubitak od 152 miliona eura. Bavarska kompanija navodi da je ovo gubitak znatno manji od očekivanog, najviše zahvaljujući rezanju troškova i smanjenju radne snage...
Stručnjaci beogradskog Tecon Sistema projektovali su, i kod prvog korisnika ugradili, specijalne stubove i razvod novog sistema za pranje autobusa, kamiona i sličnih vozila velikih dimenzija, s brojnim prednostima u odnosu na klasična rešenja...
Kompanija MINI pripremila nam je veliko iznenađenje. U znak obeležavanja 50-godišnjice od prve pobedničke sezone firme Cooper u Formuli 1, MINI je pripremio specijalnu ediciju modela Mini John Cooper Works F1 Special Edition...
Agencija evropskog zavoda za petante postala je "zlatna dolina" za pronalaženje skica automobila koji još uvek nisu predstavljeni javnosti. Mercedes-Benz registrovao je izgled novog produženog modela, razvijenog na platformi modela E klasa...
I pored toga što u poslednje vreme iz General Motors-a stižu loše vesti, američki koncern beleži u Kini "zlatno doba". Veliki GM može se radovati velikim uspesima na kineskom tržištu, koje je za američku kompaniju drugi najveći prodajni region...