AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Honda prodala 300.000 hibridnih automobila

Honda prodala 300.000 hibridnih automobila

Honda je danas objavila da je krajem januara 2009. premašila zbirnu globalnu cifru od 300.000 prodatih hibridnih vozila. Honda je predstavila u Evropi svoj prvi hibrid Insight, koji je bio u masovnoj serijskoj proizvodnji, 1999. godine. Nakon ovog revolucionarnog automobila, usledili su Civic IMA sa četvoro vrata i Civic Hybrid...

Honda prodala 300.000 hibridnih automobila

Honda danas prodaje svoje hibridne modele u oko četrdeset zemalja širom sveta, uključujući tu i ključna tržišta Japana, Severne Amerike i Evrope. Prodaja Hondinih hibrida po modelu/regionu:

ModelRegionPočetak prodajeZbirna prodaja (broj komada)
InsightJapanNovembar 19992 340
S. AmerikaDecembar 199914 288
EvropaMart 2000392
Ukupno17 020
Civic IMA/HibridJapanDecembar 200122 899
S. AmerikaMart 2002191 493
EvropaMaj 200334 757
Azija/OkeanijaFebruar 20045 514
KinaNovembar 2007280
Ostala tržištaMaj 2006306
Ukupno255 249
Accord HibridS. AmerikaDecembar 200428 471
Ukupno28 471
Ukupna prodaja 300 740 komada

Honda uskoro lansira poptuno novo hibridno vozilo Insight, sa petoro vrata, koje predstavlja lagani i kompaktni hibridni sistem, izuzetno niske potrošnje goriva i pristupačne cene. Prodaja potpuno novog modela Insight u Japanu je počela u februaru, a u Evropi i Severnoj Americi je početak prodaje predviđen u martu i aprilu. Hondina ciljna godišnja prodaja je oko 60.000 jedinica u Japanu, više od 30.000 u Evropi i približno 100.000 u Severnoj Americi. Ukupna ciljna godišnja prodaja za čitav svet je oko 200.000 hibridnih automobila.

Honda prodala 300.000 hibridnih automobila

Honda će i dalje unapređivati asortiman hibrdnih modela, uvođenjem potpuno novog sportskog hibridnog vozila 2010. godine, zasnovanog na konceptualnom modelu CR-Z, sa ciljem sveopšteg prodora na tržište hibridnih vozila. Delta Automoto PR

Honda - Nova tehnologija spoja mozak-mašina

Honda - Nova tehnologija spoja mozak-mašina

Hondin institut za istraživanje u Japanu je pokrenuo saradnju sa ATR, Međunarodnim institutom za napredna istraživanja u telekomunikacijama, i Shimadzu korporacijom za razvoj prve na svetu tehnologije spoja mozak-mašina (BMI) koja omogućava upravljanje robotom samo putem ljudskih misli i ne zahteva nikakve fizičke kontakte...
Lifestyle - Novi BMW Cross Country sa cenom od 3.000 eura

Lifestyle - Novi BMW Cross Country sa cenom od 3.000 eura

Modnu kolekciju BMW Lifestyle dopuniće novi planinski bicikl Mountainbike Cross Country, koji je javnosti predstavljen u beloj boji. BMW-u je uspelo da razvije atraktivan bicikl, koji sa ponosom ističe tehniku najvišeg nivoa, ali i jedinstven životni stil...
Grand Motors - Dodatni popust u danu fudbalske fešte

Grand Motors - Dodatni popust u danu fudbalske fešte

Grand Motors, generalni uvoznik Fordovih vozila i njegova dilerska mreža u Subotici, Novom Sadu, Čačku i Nišu 27. maja od 7 do 22 sata nude ograničenu količinu vozila izloženih u prodajnim salonima sa posebnim, dodatnim popustom, pa će neke verzije pojedinih modela (Focus, Mondeo, Kuga i Transit) imati još nižu, izuzetno atraktivnu cenu...
Mitsubishi topi cene!

Mitsubishi topi cene!

Generalni uvoznik Mitsubishi vozila, Velauto, započinje letnju akciju u okviru koje će ponuditi neverovatne popuste na sva vozila sa lagera. Od 01. Juna, povoljnije nego ikada u ponudi se nalaze svi modeli iz Mitsubishijeve game koje decenijama krase kvalitet i pouzdanost...
Mitsubishi Lancer EVO X FQ-330 SST

Mitsubishi Lancer EVO X FQ-330 SST

Kompanija Mitsubishi javnosti je predstavila najbrutalniju varijantu svog sedana sa oznakom Lancer EVO X. Mitsubishi Lancer EVO X FQ-330 SST krije 2-litarski turbo agregat, iz kojeg su japanski inženjeri uspeli da "izvuku" čak 329 konjskih snaga...
Novi BMW 5 GT oficijalno predstavljen

Novi BMW 5 GT oficijalno predstavljen

Posle puno neizvesnosti, kompanija BMW konačno je u "promet" pustila prve oficijalne fotografije i informacije serijske verzije svog zanimljivog crossover modela BMW 5 Gran Turismo...
Chrysler Balkans -  ’’Samo JEEP je pravi džip’’

Chrysler Balkans - ’’Samo JEEP je pravi džip’’

Kompanija Chrysler Balkans od danas, petka 22. maja, pokreće veliku prodajnu kampanju pod nazivom „Samo JEEP je pravi džip“. Kampanja će trajati do 26. juna 2009. U fokusu kampanje su tri modela iz prestižne game Jeep vozila: legendarni Jeep Chrokee I Grand Cherokee kao i urbani, gradski model sa karakteristikama pravog Jeep vozila - Jeep Compass...
Toyota otvorila prodajno-servisni centar u Čačku

Toyota otvorila prodajno-servisni centar u Čačku

Mreži ovlašćenih partnera Toyote se 15-og Maja, pridružio i renomirani distributer Techno MK Auto, svečanim otvaranjem prodajno servisnog centra u Čačku, na adresi Bulevar Oslobodioca bb, površine 1400 kvm, izgrađenog uz poštovanje svih Toyota standarda...
BMW iX3 50 xDrive
Slika nedelje