Najnovije vesti iz auto industrije
Pagani Zonda R: oficijalno predstavljena
Objavljeno: 09.02.2009.
Pred nama je jedan od najekstremnijih automobila današnjice, koji se može registrovati. Italijanski proizvođač superautomobila oficijalno je predstavio najnovijeg predstavnika porodice ekskluzivnih primeraka...
Pagani Zonda R može stati rame uz rame sa modelima kao što su Ferrari FXX ili Maserati MC12 Corsa. Zondu R pogoni šestolitarski dvanaestocilindrični AMG agregat, koji u ovom slučaju razvija 750 konjskih snaga pri 7.500 o/min i obrtni moment od 710 Nm pri 5.700 o/min. Za distribuciju snage stara se šestostepeni sekvencijalni menjač firme X-Trac. Snaga se na podlogu prenosi preko zadnjih pneumatika 335/30 R20, dok su napred montirani pneumatici dimenzija 255/35 R19.
Pagani Zonda R iz mesta do "stotke" stiže za samo 2,7 sekunde, a u zavisnosti od aerodinamičkog paketa, može dostiči brzinu od 350 km/h. Pagani Zonda je lagan automobil, ali Zonda R je još bolja. Masa automobila iznosi 1070 kilograma (700 KS na tonu!!!). Za zaustavljanje se brinu karbon-keramički diskovi prečnika 380 mm.
O kvalitetu aerodinamike dovoljno govori podatak da pri maksimalnoj brzini, automobil generiše neverovatnih 1.500 kilograma pritiska(!!!), ali moramo istači da na većini trkačkih staza Zonda R ne može postići brzinu od 350 km/h. Pagani Zonda R biće proizvedena u ograničenom broju primeraka. Cena: 1.460.000 Eura bez dažbina.
Goran Sarić - Automagazin
Nedavno su se u Japanu pojavili neoficijalni renderi nove generacije modela Civic, koji bi svetlost dana trebao ugledati 2011. godine. Predstavljamo Vam prvi render mogućeg izgleda modela Civic...
U subotu 23.05. u Kraljevu održana je prva u nizu manifestacija pod nazivom ’’Znanjem do bezbednosti-bezbedno do znanja’’ koju je organizovao Hyundai Auto Beograd, predstavnik dilerske mreže iz Kraljeva ’’Marić centar’’, u saradnji sa Narodnom kancelarijom predsednika Republike.
Delta Automoto, generalni zastupnik Honda automobila za tržište Srbije, organizovao je u subotu 23. maja, Open day za vreme kojeg su svi ljubitelji Honde mogli da testiraju najnovije modele. Za samo 7 sati, koliko je trajao dan „otvorenih“ vrata, bilo je 157 test voznji i preko 200 posetilaca.Otvorena vrata Hondinog salona na Novom Beogradu, primila su preko 200 posetilaca koji su želeli da testiraju Hondine modele, od malog Jazz-a do najprodavanijeg Accord-a i atraktivnog Hybrid-a...
Ove godine, legendarna svetska trka izdržljivosti biće mesto za proslavu dvadesetogodišnjice rođenja najvoljenijeg roudstera na svetu: Mazde MX-5. Prvi put predstavljen na salonu u Čikagu u februaru 1989. godine, originalni Mazda MX-5 (u to vreme sa imenom Miata) uticao je na ponovno vraćanje dvoseda roudstera na scenu...
Novi Renault Grand Scenic nastavlja uspeh prethodne generacije. Posebna pažnja posvećena unutrašnjem prostoru i njegovoj ergonimiji. Pored toga, dosta toga urađeno je i na polju voznih osobina, koje su bazirane na one kod modela Megane. Novi Renault Grand Scenic u prodaju kreće uskoro, a u ponudi će imati verzija sa 5 i 7 mesta...
Kompanija Audi će, kao i svake godine, svojim radnicima isplatiti specijalnu premiju, koja se odnosi na ostvarivanje profita u prethodnoj fiskalnoj godini. Kao i prošle, Audi će i ove godine podeliti 157 miliona eura, odnosno 5.300 eura po radniku...
Mala britanska kompanija Ariel, koja se proslavila sa vozilom Atom, otkrila je deo svojih planova za budućnost. Šef kompanije, Simon Saunders, izjavio je da još uvek nemaju sve detalje o novom automobilu, ali je obećao jednako zanimljiv automobil kao što je bio Atom...
Predstavljamo Vam seriju fotografija snimljenih na šestoj "rundi" Svetskog Reli Šampionata, koja se održava u Italiji. Najbolje reli vozače na planeti, u akciji na Rally Sardinia, možete imati i na svom desktop-u. Dovoljno je samo da kliknete na
LINK...
Hondin institut za istraživanje u Japanu je pokrenuo saradnju sa ATR, Međunarodnim institutom za napredna istraživanja u telekomunikacijama, i Shimadzu korporacijom za razvoj prve na svetu tehnologije spoja mozak-mašina (BMI) koja omogućava upravljanje robotom samo putem ljudskih misli i ne zahteva nikakve fizičke kontakte...