AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Honda Accord - Maksimalnih 5 Euro NCAP zvezdica za bezbednost

Honda Accord - Maksimalnih 5 Euro NCAP zvezdica za bezbednost

Honda Accord je ostvarila najbolje sveukupne rezultate za kombinovanu bezbednost u svojoj klasi, ocenjene sa pet zvezdica za zaštitu odraslih putnika, sa četiri zvezdice za zaštitu dece i tri zvezdice za zaštitu pešaka...

Honda Accord - Maksimalnih 5 Euro NCAP zvezdica za bezbednost

"Oduševljeni smo rezultatima testova EuroNCAP-a koji potvrđuju da je novi Accord vodeći u kombinovanoj zaštiti odraslih putnika, dece i pešaka u klasi velikih porodičnih automobila. Ako se tome dodaju i napredne bezbednosne karakteristike Accord-a, kupci mogu uživati blagodeti najefikasnijih bezbednosnih tehnologija primenjenih sa ciljem pružanja bezbednosti svima." - izjavio je Ken Keir, potpredsednik Honda Motor Europe. Pored toga, EuroNCAP je po prvi put objavio rejting uticaja trzaja za prednja sedišta, i Accord je postigao rezultat od 2,26 bodova od moguća 4. Bezbednosni profil Honde Accord Dopunu čitavog niza pasivne bezbednosne opreme predstavlja izuzetan asortiman dinamičkih sistema, što omogućava veću bezbednost nego ikada. Sistem VSA (Vehicle Stability Assist) predstavlja standardnu opciju kod svih modela i konstruisan je tako da pomaže vozaču da zadrži kontrolu tokom savladavanja krivina, ubrzavanja i naglih manevara aktiviranjem kočnica na levim ili desnim točkovima u slučaju potrebe, kao i prilagođavanjem obrtnog momenta motora, u slučaju da je neophodno.

Honda Accord - Maksimalnih 5 Euro NCAP zvezdica za bezbednost

Servo upljavljač prilagođen kretanju Novi Accord je opremljen i inovativnim sistemom u kome su integrisane mogućnosti sistema VSA (Vehicle Stability Assist) i servo upravljača. Sistem nazvan Servo upravljač prilagođen kretanju (Motion Adaptive EPS), otkriva nestabilnosti i klizave uslove puta tokom skretanja i kočenja, automatski inicirajući reakcije upravljača čiji je cilj da upute vozača da okrene upravljač u odgovarajućem pravcu. Intervencije su jedva primetne i kontrola upravljanja je sve vreme u rukama vozača, ali je snaga okretanja upravljača dovoljna da ga navede na intuitivnu reakciju, što omogućava da se povrati stabilnost ili da se skrati putanja kočenja, omogućavajući time održavanje kontrole. ADAS- Napredni sistem pomoći u vožnji (opciono dostupan) Hondin napredni sistem pomoći u vožnji (Advanced Driving Assist System - ADAS) opciono je dostupan kod eksekutivnih modela sa motorima 2.2 i-DTEC i 2.4 i-VTEC. To je sistem koji kombinuje tri revolucionarne tehnologije i koji podiže bezbednost na novi nivo. Prvi je LKAS (Lane Keeping Assist System) koji uz pomoć kamere otkriva skretanje vozila iz kolovozne trake kojom se kreće i vrši odgovarajuće ispravke kada je to neophodno, smanjujući time opterećenje vožnje auto-putem, istovremeno povećavajući bezbednost. Prilagodljivi tempomat (AAC- Adaptive Cruise Control) se služi radarom milimetarskog opsega da bi održao odgovarajuće rastojanje od vozila ispred, radi opuštenije i manje naporne vožnje. Sistem kočenja radi izbegavanja sudara (CMBS- Collision Mitigation Brake System) prati odstojanje između Accord-a i automobila koji se nalazi direktno ispred njega, upozoravajući vozača u slučajevima kada postoji mogćnost da dođe do sudara i pomažući da se udarna sila smanji u slučajevima kada sudar postane neizbežan.

Honda Accord - Maksimalnih 5 Euro NCAP zvezdica za bezbednost

Ovi sistemi dopunjuju Accord-ovu pasivnu bezbednosnu opremu, u koju spadaju pred-utezači i sistem ograničenja opterećenja pojaseva na prednjim sedištima, prednji vazdušni jastuci sa dvostepenim naduvavanjem, bočni vazdušni jastuci za vozača i suvozača, vazdušne zavese čitavom dužinom vozila, kao i ISOFIX kopče za povezivanje sedišta za decu na svim modelima. Tu spadaju i aktivni nasloni za glavu koji se aktiviraju ako putnik bude snažno gurnut u sedište u slučaju udarca otpozadi, pri čemu se naslon pomera unapred da prihvati glavu. ACE- Struktura karoserije konstruisana po Inženjeringu napredne kompatibilnosti Sve više primenjivana kroz Hondinu gamu vozila, karoserije projektovana po Inženjeringu napredne kompatibilnosti (Advanced Compatibility Engineering ACE) značajno povećava zaštitu vozača i putnika u različitim situacijama sudara.

Honda Accord - Maksimalnih 5 Euro NCAP zvezdica za bezbednost

Prednja poligonalna noseća konstrukcija je osmišljena tako da predupredi deformacije kabine, razlažući sile u više pravaca, dalje od dela u kome su putnici. Ovo je posebno bitno u slučajevima kada dođe do sudara dva vozila različitih visina, težina ili konstrukcija. Da bi postigli najviši nivo bezbednosti prilikom bočnih sudara, Hondini inženjeri su pojačali bočne delove konstrukcije i odabrali najkvalitetnije materijale da bi obezbedili nivo krutosti i snage u kritičnim delovima bez dodavanja nepotrebne težine. Novi Accord poseduje i mnoge karakteristike namenjene zaštiti pešaka, uključujući tu nosače krila koji apsorbuju energiju udarca, kao i šarke poklopca motora smeštene tako da omogućavaju više prostora za deformaciju. Delta Automoto PR

Audi Q3 oficijalno potvrđen - stiže 2011. godine

Audi Q3 oficijalno potvrđen - stiže 2011. godine

Sledeći član u SUV porodici Audija zvaće se Audi Q3, koji nam dolazi za dve godine. Sve je počelo sa grandioznim modelom Audi Q7, zatim je usledio Audi Q5, a sledeći Audijev SUV biće model Q3, koji će "koplja ukrstiti" sa modelom BMW X1, koji će svetlost dana ugledati veoma brzo...
Lexus IS F Evolution: više snage, manje kilograma

Lexus IS F Evolution: više snage, manje kilograma

Lexus IS, sa oznakom F, u Japanu je počeo da se prodaje krajem 2007. godine, i od tada nije preživeo nikakva unapređenja. Prema najnovijim informacijama, to bi se uskoro moglo promeniti, dolaskom nove verzije, sa dodatkom Evolution u imenu...
Volkswagen - pad profita za 76%!

Volkswagen - pad profita za 76%!

Za prva tri meseca ove godine, operativni profit kompanije Volkswagen smanjen je zaviše od tri četvrtine, na ukupnih 312 miliona Eura. Najveći evropski proizvođač automobila očekuje isti rend i u predstojećem periodu...
Za Opel zainteresovana četiri investitora

Za Opel zainteresovana četiri investitora

Četiri finansijska investitora u pregovoriuma su sa kompanijom General Motors, koji prema navodima dobro obaveštenih izvora, žele udeo u nemačkoj kompaniji Opel. Agencija Reuters tvrdi da se radi o direktnoj investiciji od pola milijarde Eura...
Ford Fiesta najtraženiji automobil u Evropi !

Ford Fiesta najtraženiji automobil u Evropi !

Po statističkim podacim ugledne analitičke kuće JATO Dynamics, Ford Fiesta je u martu zauzela vodeću poziciju na listi 10 najprodavanijih modela na najznačajnijim tržištima u Evropi. Time je okončana višegodišnja apsolutna dominacija Volkswagenovog hit modela Golf...
Volkswagen beleži rast prodaje u Kini

Volkswagen beleži rast prodaje u Kini

Nemačka automobilska kompanija Volkswagen, u utorak je objavila informaciju da je u martu mesecu tekuće godine u Kini prodala 9 procenata više automobila nego u istom mesecu prethodne godine...
Škoda Octavia RS i Škoda Octavia Scout: facelift

Škoda Octavia RS i Škoda Octavia Scout: facelift

I najbrža Škoda Octavia, kao i njen terenski "brat", model Octavia Scout, dočekali su modernizaciju. Octavia RS je znatno "smršala", konkretno 20 kilograma bezinska i 15 kilograma dizel verzija. Pored toga, izmenjena je aerodinamika, poboljšane su vozne osobine, a potrošnja i emisija štetnih materija znatno su smanjeni. Škoda Octavia Scout dobila je izmenjen dizajne prednjeg dela i nove zadnje svetlosne grupe...
AMG Experience 2025
Slika nedelje