AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Nova Opel Insignia ecoFLEX: ekonomičnost bez kompromisa

Nova Opel Insignia ecoFLEX: ekonomičnost bez kompromisa

Nova Insignia ecoFLEX pruža istinski užitak u vožnji uz nisku emisiju izduvnih gasova po pristupačnoj ceni. Uz emisiju ugljen-dioksida od samo 136 grama i potrošnjom od 5.2 l/100 km u MVEG/NEDC ciklusu, obeležje Insignije ecoFLEX je snažan turbodizel motor zapremine 2 litre i snage 118 kW/160 KS i maksimum od 380 Nm obrtnog momenta uz „overboost“...

„Opelovi inženjeri su Insignijom ecoFLEX dokazali da je moguće postići smanjenu potrošnju i vrhunske vozne performanse u automobilu prihvatljive cene i privlačnog izgleda,“ kaže Hans De-mant, izvršni direktor Adam Opel GmbH. Kao i ostali modeli Insignije, nova varijanta ecoFLEX certifikovana je prema standardu Euro 5. U početku će biti dostupna kao trovratni i petovratni model, s početnom cenom u Nemačkoj od 30.105 eura uz prve isporuke koje se očekuju na leto 2009. U brojnim zemljama niska emisija ugljen-dioksida će doneti kupcima i porezne olakšice. Opelovi stručnjaci povećali su aerodinamičnost Insignije ecoFLEX koristeći dodatne ploče ispod rezervoara i spuštanjem šasije za 10 mm. Time je dobijen koeficijent otpora vazduha od samo 0.26 prema kojem je Insignia EcoFLEX jedna od najaerodinamičnijih produkcijskih limuzina na svetu. Ostala poboljšanja uključuju dodavanje fleksibilnog prednjeg spojlera i smanjenje gornjih otvora za hlađenje. Nadalje inženjeri su optimizirali zupčanike i pogon na šestostepenom ručnom sistemu prenosa i opremili ga Michelinovim gumama Primacy HP posebno napravljenim za ovaj automobil.

Nova Opel Insignia ecoFLEX: ekonomičnost bez kompromisa

Inovativan CleanTech proces izgaranja kod dizel motora osigurava najmanju moguću emisiju izduvnih gasova i poboljšava sagorevanje goriva putem elektronskog sistema zatvorene petlje, i ujedno osigurava tiši rad motora. To omogućava dinamičanu vožnju uz istovremenu nisku potrošnju goriva. Najekonomičnija potrošnja goriva postiže se kada vozač prati upute koje se prikazuju na kontrolnoj tabli. U praksi, vozači prebacuju u šestu brzinu pri niskom broju obrtaja po minutu i imaju mogućnosti za još većim ubrzavanjem – idealno za duže vožnje. Insignia ecoFLEX ubrzava od 0 do 100 km/h za 9,5 sekundi i dostiže maksimalnu brzinu od 221 km/h. Snaga motora je velika čak i pri niskom broju obrtaja, obrtni moment od 350 Nm i 1.750 obr-taja po minutu može se uz “overboost” privremeno povećavati na 380 Nm i to u vremenu od 15 se-kundi. GM PR

Lexus IS F Evolution: više snage, manje kilograma

Lexus IS F Evolution: više snage, manje kilograma

Lexus IS, sa oznakom F, u Japanu je počeo da se prodaje krajem 2007. godine, i od tada nije preživeo nikakva unapređenja. Prema najnovijim informacijama, to bi se uskoro moglo promeniti, dolaskom nove verzije, sa dodatkom Evolution u imenu...
Volkswagen - pad profita za 76%!

Volkswagen - pad profita za 76%!

Za prva tri meseca ove godine, operativni profit kompanije Volkswagen smanjen je zaviše od tri četvrtine, na ukupnih 312 miliona Eura. Najveći evropski proizvođač automobila očekuje isti rend i u predstojećem periodu...
Za Opel zainteresovana četiri investitora

Za Opel zainteresovana četiri investitora

Četiri finansijska investitora u pregovoriuma su sa kompanijom General Motors, koji prema navodima dobro obaveštenih izvora, žele udeo u nemačkoj kompaniji Opel. Agencija Reuters tvrdi da se radi o direktnoj investiciji od pola milijarde Eura...
Ford Fiesta najtraženiji automobil u Evropi !

Ford Fiesta najtraženiji automobil u Evropi !

Po statističkim podacim ugledne analitičke kuće JATO Dynamics, Ford Fiesta je u martu zauzela vodeću poziciju na listi 10 najprodavanijih modela na najznačajnijim tržištima u Evropi. Time je okončana višegodišnja apsolutna dominacija Volkswagenovog hit modela Golf...
Volkswagen beleži rast prodaje u Kini

Volkswagen beleži rast prodaje u Kini

Nemačka automobilska kompanija Volkswagen, u utorak je objavila informaciju da je u martu mesecu tekuće godine u Kini prodala 9 procenata više automobila nego u istom mesecu prethodne godine...
Škoda Octavia RS i Škoda Octavia Scout: facelift

Škoda Octavia RS i Škoda Octavia Scout: facelift

I najbrža Škoda Octavia, kao i njen terenski "brat", model Octavia Scout, dočekali su modernizaciju. Octavia RS je znatno "smršala", konkretno 20 kilograma bezinska i 15 kilograma dizel verzija. Pored toga, izmenjena je aerodinamika, poboljšane su vozne osobine, a potrošnja i emisija štetnih materija znatno su smanjeni. Škoda Octavia Scout dobila je izmenjen dizajne prednjeg dela i nove zadnje svetlosne grupe...
Novitec TuLesto: dva kompresora za Ferrari F430

Novitec TuLesto: dva kompresora za Ferrari F430

Treba li modelu Ferrari F430 više snage? Tjunerska kompanija Novitec daje odgovor svojim tjuniranim primerkom modela Ferrari F430, kojim obeležava svoj 20. rođendan. Dizajn automobila razvijen je u saradnji sa centrom "Luca Serafini Stile", sa sedištem u Modeni...
Novi Rolls-Royce zna svoje ime

Novi Rolls-Royce zna svoje ime

Na sajmu automobila u Šangaju, šef kompanije Rolls-Royce i zvanično je otkrio ime novog modela. Novi "Baby Royce", koji nam je dobro poznat pod radnim nazivom "RR4" zvaće se Rolls-Royce Ghost (duh)...
BMW M5 Touring 2025
Slika nedelje