Najnovije vesti iz auto industrije
Mercedes-Benz E 250 BlueTec - Biturbodizel spreman za Euro 6!
Objavljeno: 12.04.2009.
Na sajmu automobila u New Yorku, Mercedes-Benz je predstavio je novu E klasu u verziji E 250 BlueTec. SCR katalizator i druge izmene omogućavaju zadovoljavanje Euro 6 ekološke norme, ali i stroge američke Bin 5 ekološke norme, što će mu omogućiti prodaju u svim američkim državama. Na sajmu automobila u New Yorku predstavljen je koncept model E 250 BlueTec, u verziji za američko tržište...
Mercedes-Benz E 250 BlueTec na sajmu automobila u New Yorku predstavljen je kao koncept, i to samo za američko tržište. Podsetimo, E 250 BlueTec zadovoljava strogu Euro VI ekološku normu, koja na snagu stupa 2014. godine. Trenutno je u Evropi na snazi Euro 4 ekološka norma, koja će ove godine biti zamenjena Euro 5 standardima. Glavna razlika između Euro 5 i Euro 6 norme jeste u dozvoljenoj emisiji azot-oksida - kod Euro 5 iznosi 0,18 g/km, dok je dozvoljena granica kod Euro 6 norme samo 0,08 g/km.

Koncept ekološke E klase razvijen je na bazi E 250 CDI BlueEfficiency. Agregat je opremljen sa dva turbopunjača i ubrizgavanjem Common-Rail četvrte generacije sa piezo-električnim brizgaljkama sa radnim pritiskom od 2000 Bara. I pred manje zapremine od prethodnika, motor daje veću snagu za 20 % (150 kW) i veći obrtni moment za 25 % (500 Nm pri 1600 - 1800 o/min). E 250 Bluetec ima iste parametre kao i standardan serijski model. Pod haubom su inovacije kao što je oxidacioni katalizaotr, i novoinstalirani filter štetnih čestica, čije vreme za "regeneraciju" je smanjeno. Verzija Bluetec dodaje dva SCR katalizatora i aditiv AdBlue, koji eliminiše okside azota u izduvnim gasovima. AdBlue se nalazi u rezervoaru od 25 litara. Sistem je opremljen posebnom pumpom i senzorima za toplotu i pristisak. Pri ekstremno niskim temperaturama, AdBlue se greje pomoću posebnog sistema. Rezervoar se nalazi u mestu predviđenom za rezervni točak, menja se na jednom servisnom intervalu, i ne utiče na komfor putovanja.

Termin uvođenja na tržište još uven nije otkriven. Slično opremljen model u Evropi će početi da se prodaje tokom ove godine - radi se o modelu E 350 BlueTec.
Goran Sarić - Automagazin
Internetom je prostrujala fotografija, koja možda otkriva zadnji deo nove generacije modela Audi A3. Fotografija je veoma lošeg kvaliteta, a detalj je verovatno snimljen mobilnim telefonom...
Još jedan trkacki dan pod oblacima, međutim ovaj put odlični trkački uslovi za naše amatere. Četvrti takmičarski dan, doneo je izuzetno zanimljive borbe na stazi. Devedest minuta čistog trkanja bilo je pravo zadovoljstvo za sve koji su ispratili ovaj trkački dan...
Detalji u automobilu mogu kompletirati Vaš imidž, odnosno dodatno istaći vlastiti životni stil. Imate VW Golf GTI, a uz to i porodicu? Ako Vam nešto može nedostajati, onda je to stilistično sedište za dete. Sedište u GTI stilu...
Tokom 2009. godine, kompanija Toyota Motor Europe (TME), u okviru trogodišnjeg pilot programa, podeliće kupcima u Evropi preko 150 eksperimentalnih automobila Toyota Prius plug-in hybrid. Podsetimo, PHV su hibridni automobili sa mogućnošću punjenja akumulatora...
Objavljen je polugodišnji izvještaj Partnerstva za čistu energiju (Clean Energy Partnership, CEP) na Simpozijumu električnih vozila 24. Nakon šest meseci testiranja vozila HydroGen4 sa nultom emisijom u Berlinu, pokazalo se da je četvrta generacija GM/Opel vozila na gorive ćelije pouzdana i da je budućnost vozila pokretanih na vodonik održiva...
Opel Ampera, električno vozilo sa produženim dometom, privukla je pažnju norveškog princa prestolonaslednika Haakona, za vreme njegove posete Opelovom štandu na Simpozijumu električnih vozila na 24. svetskoj konferenciji o tehnologijama nulte emisije, održanom u Stavangeru, Norveška...
Najplaćenija manekenka na svetu, Žizel Bundšen, promovisla je novu liniju Ipanema sandala i papuča u Eurostar tauer hotelu, u Madridu. Nova kolekcija inspirisana je semenom, jer kako glasi slogan nove kolekcije, sve počinje i rađa se iz semena...
Najveća mana automobila na električni pogon jeste njihova ograničena autonomija, odnosno broj kilometara koje mogu preći sa jednim punjenjem baterija. Zbog toga, njihovo korišćenje ograničeno je uglavnom na gradsku upotrebu. Ali, čini se da je rešenje na vidiku...
Veritas je zaista zanimljiv automobil. Ako ga kupite, nećete dobiti čak ni krov. Dobićete samo motor, volan, točkove i možda sedište. I sve to za cenu koja iznosi skromnih 380.000 američkih dolara...