Najnovije vesti iz auto industrije
Košarkaši Crvene Zvezde u Dodge automobilima
Objavljeno: 03.11.2008.
U četvrtak je potpisan Ugovor o Sponzorstvu između kompanije Chrysler Balkans i K.K. Crvena Zvezda. Prepoznajući značaj prisustva u sportu i povezivanja najuspešnijih klubova i kompanija, Chrysler Balkans će u 2009 vezati svoj brend DODGE uz najpoznatiji brend na ovim prostorima – Crvenu Zvezdu. Dodge i Zvezda imaju puno toga zajedničkog. Fotografije možete pogledati u galeriji, ili klikom na LINK...

Mnogobrojnim novinarima najpre se obratio gospodin Stavros Paraskevaides, generalni direktor Chrysler Balkans: "Kao veliki ljubitelj košarke, smatram da je ovo istorijski trenutak. Glavni razlog zašto je Chrysler Balkans ušao u saradnju sa Crvenom Zvezdom jeste činjenica da je Zvezda veliki brend. I Chrysler Balkans i Crvena Zvezda nastaviće da se takmiče na najvišim nivoima. Nije slučajno što je upravo Dodge izabran da bude oficijalno vozilo Crvene Zvezde, jer agresivan sportski nastup, pobednički karakter i crvena boja su njihov zaštitni znak. Uostalom, ja sam navijač Olimpijakosa, a Crvena Zvezda i Olimijakos su "timovi pobratimi".

Zatim se prisutnima obratio izvršni direktor kompanije Chrysler Balkans, gospodin Dragoljub Petrović: "Daleke 1901. godine braća John i Horace Dodge počeli su da prave automobile, a 1914. godine osnovan je "Braća Dodge". 1928. godineChrysler korporacija preuzima Dodge Brothers. Ono što je sada važno jeste činjenica da je Dodge u SAD-u peta najprodavanija marka. Što se tiče potpisivanja ugovora sa Zvezdom, moram da izrazim veliko zadovoljstvo. Mi Dorćolci smo smotivno vezani za košarku i Zvezdu i uživali smo kao klinci gledajuči naše zvezde."
U ime Košarkaskog kluba Crvena Zvezda, medijima se kratko obratio gospodin Milan Opačić, generalni direktor Košarkaskog kluba Crvena Zvezda: "Posebno mi je drago da se Dodge, pored francuske reprezentacije, opredelio i za saradnju sa Crvenom Zvezdom. Ovo je veliko pojačanje za Crvenu Zvezdu, na svim pozicijama."
Milomir Bošković - Automagazin
Restrukturalizacija kompanije Chrysler uzima svoje prve žrtve. Chrysler je proglasio bankrot, a sa ciljem da se poboljša finansijska situacija i što pre ostvari profitabilnost, biće ugašeni svi "neracionalni" projekti. Prvi među njima su Dodge Viper i Jeep Wrangler...
Čuveni reli poznatih i bogatih, Gumball 3000, pre dva dana je startovao u Los Angelesu. Kompanija Puma, koja je oficijalni sponzor takmičenja, proizvela je limitiranu ediciju patika za vozače, sa oznakom Puma Speed Cat 2.9 Mid Gumball...
Kompanija Verano Motors, generalni uvoznik i distributer Peugeot proizvoda za Srbiju, Crnu Goru i Bosnu i Hercegovinu, jedna je od sponzora a Peugeot je oficijelno vozilo prvog ATP turnira „Serbia Open” koji se održava od 2. do 10. maja 2009. godine na terenima kompleksa „Milan Gale Muškatirović” u Beogradu...
Posle predstavljanja na sajmu automobila u Šangaju, i pozitivnih reakcija javnosti, Bertone Mantide mogao bi biti proizveden u ograničenoj seriji od deset primeraka. Ovu informaciju potvrdilo je i vođstvo čuvene dizajnerske kompanije, najavivši cenu od 1,4 milion Eura...
Iz kompanije Audi "procureli" su tajni dokumenti o novoj generaciji modela Audi A3. Novi Audi A3 na tržištu će se pojaviti 2011. godine, a u ponudi će biti u tradicionalnim karoserijskim verzijama - tri i pet vrata, kabriolet, ali i kao novi sedan! Poslednja verzija treba da pomogne prodaju u Americi i azijskim tržištima...
Simpatični hatchback sa plavim ovalom na haubi još prošle godine stigao je na većinu evropskih tržišta, gde beleži rekordne prodajne rezultate. Kompanija Ford odlučila je da za ciljnu grupu vozača koji preferiraju dinamiku u vožnji i agresivan stil, ponudi Ford Fiestu sa sport paketom opreme...
Španci su konačno skinuli plašt sa svog prvog super-sportskog automobila. Ovo je prvi super-sportski automobil koji su Španci razvili sopstvenim snagama, ikada. Ne, ne pričamo o Seat Leonu FR TDI. Govorimo o GTA Spano...
Gerhard Plattner, bivši automobilski takmičar, u cilju postizanja rekorda ekonomične vožnje, vozio je model SEAT Ibiza Ecomotive. Trasu dužine 1562 kilometra, od katalonskog Martorella do Göttingena u Nemačkoj, prešao je sa samo jednim rezervoarom goriva, postigavši prosečnu potrošnju 2,9 L/ 100 km...
Evropski automobil za 2009. godinu je takođe prvi izbor Evropskih kupaca automobila: Zahvaljujući spektakularnom lansiranju Insignie na tržište, Opel sada vodi u D segmentu automobila u Evropi. U prvom kvartalu prodaje Insignie, Opel je iznenadio i nadmašio sve konkurente u Evropi u ovom segmentu...