Najnovije vesti iz auto industrije
Škoda Octavia RS i Škoda Octavia Scout: facelift
Objavljeno: 22.04.2009.
I najbrža Škoda Octavia, kao i njen terenski "brat", model Octavia Scout, dočekali su modernizaciju. Octavia RS je znatno "smršala", konkretno 20 kilograma bezinska i 15 kilograma dizel verzija. Pored toga, izmenjena je aerodinamika, poboljšane su vozne osobine, a potrošnja i emisija štetnih materija znatno su smanjeni. Škoda Octavia Scout dobila je izmenjen dizajne prednjeg dela i nove zadnje svetlosne grupe...

Novi dizel agregat sa sistemom ubrizgavanja Common-rail stigao je pod haubu modela Octavia RS. Ako je suditi po iskustvu ostalih modela iz VW koncerna, uspeh je zagarantovan. A, šta je to kod Octavie RS zapravo novo? Automobil je dobio novu prednju masku i svetlosne grupe, na koje se već polako navikavamo. Nov je dizajn felni, a u ponudi su i nove boje. Benzinska Škoda Octavia RS razvija 200 konjskih snaga i beleži kombinovanu potrošnju goriva od 7,5 L/100 km, i emisiju od 175 g/km CO2. Dizelska Octavia RS razvija 170 KS i beleži potrošnju od 5,7 L/100 km, uz emisiju CO2 od 150 g/km. Škoda Octavia RS u ponudi je uz šestostepeni manuelni, ili šestostepeni DSG menjač sa istim brojem stepena prenosa.
I Allroad verzija Octavie prošla je kroz blagi facelift. Izmenjen je dizajn prednjeg dela automobila i zadnjih svetlosnih grupa. Sa gledišta tehnike, Škoda Octavia Scout ostala je nepromenjena. Ai, zašto menjati nešto što je već dobro, zar ne?
Scout ima pogon na sve točkove, sistem Haldex četvrte generacije, koji je sposoba da prenese i do 80 % snage na samo jedan točak, ukoliko je to potrebno. Kupci mogu da biraju benzinski 1.8 TFSI agregat snage 160 KS, ili dizelski 2.0 TDI PD, snage 140 KS.
Goran Sarić - Automagazin
Ferrari je završio proizvodnju modela Ferrari F430, koji će tokom ove godine dobiti naslednika sa potpuno novom konstrukcijom. Poslednji proizvedeni primerak, italijanska kompanija će ponuditi na aukciji, a novac će biti usmeren na region koji je nedavno pogođen velikim zemljotresom...
Internetom je prostrujala fotografija, koja možda otkriva zadnji deo nove generacije modela Audi A3. Fotografija je veoma lošeg kvaliteta, a detalj je verovatno snimljen mobilnim telefonom...
Još jedan trkacki dan pod oblacima, međutim ovaj put odlični trkački uslovi za naše amatere. Četvrti takmičarski dan, doneo je izuzetno zanimljive borbe na stazi. Devedest minuta čistog trkanja bilo je pravo zadovoljstvo za sve koji su ispratili ovaj trkački dan...
Detalji u automobilu mogu kompletirati Vaš imidž, odnosno dodatno istaći vlastiti životni stil. Imate VW Golf GTI, a uz to i porodicu? Ako Vam nešto može nedostajati, onda je to stilistično sedište za dete. Sedište u GTI stilu...
Tokom 2009. godine, kompanija Toyota Motor Europe (TME), u okviru trogodišnjeg pilot programa, podeliće kupcima u Evropi preko 150 eksperimentalnih automobila Toyota Prius plug-in hybrid. Podsetimo, PHV su hibridni automobili sa mogućnošću punjenja akumulatora...
Objavljen je polugodišnji izvještaj Partnerstva za čistu energiju (Clean Energy Partnership, CEP) na Simpozijumu električnih vozila 24. Nakon šest meseci testiranja vozila HydroGen4 sa nultom emisijom u Berlinu, pokazalo se da je četvrta generacija GM/Opel vozila na gorive ćelije pouzdana i da je budućnost vozila pokretanih na vodonik održiva...
Opel Ampera, električno vozilo sa produženim dometom, privukla je pažnju norveškog princa prestolonaslednika Haakona, za vreme njegove posete Opelovom štandu na Simpozijumu električnih vozila na 24. svetskoj konferenciji o tehnologijama nulte emisije, održanom u Stavangeru, Norveška...
Najplaćenija manekenka na svetu, Žizel Bundšen, promovisla je novu liniju Ipanema sandala i papuča u Eurostar tauer hotelu, u Madridu. Nova kolekcija inspirisana je semenom, jer kako glasi slogan nove kolekcije, sve počinje i rađa se iz semena...
Najveća mana automobila na električni pogon jeste njihova ograničena autonomija, odnosno broj kilometara koje mogu preći sa jednim punjenjem baterija. Zbog toga, njihovo korišćenje ograničeno je uglavnom na gradsku upotrebu. Ali, čini se da je rešenje na vidiku...