Rally - Rada Manojlović na desnom sedištu Subaru Impreze!
Objavljeno: 30.03.2009.
Na promociji nove sezone reli prvenstva Srbije, održanoj u petak na karting stazi "Ada Huja" uživalo je nekoliko hiljada fanova reli sporta. Događaj je definitivno uspeo, a kući su sigurno zadovoljni otišli svi, i publika i takmičari i javne ličnosti. Iskustvo vožnje na desnom sedištu reli automobila od danas imaju i Aco Pejović, Radmila Manojlović, Dragan Brajović... Fotografije možete pogledati klikom na LINK...
VIDEO:
Prvi na stazu izašao je aktuelni državni reli šampion i pobednik Sajamskog relija 2009, Vladan Petrović (Subaru Impreza N11), kome je "društvo" u automobilu pravila šarmantna Radmila Manojlović. Kada ne bi bilo mogobrojnih gledalaca i navijača, iz automobila Vladana Petrovića sigurno bi se čulo "zapomaganje" Rade Manojlović i molba da "prestane". Video možete pogledati klikom na LINK.
Odmah iza njega krenuo je Vladica Rabrenović (Renault Clio), kome je suvozač ovoga puta bio megapopularni Aco Pejović. Posle prve ( ispostavilo se i jedine) vožnje u reli automobilu, Pejović je za Automagazin portal izjavio: "Ovo je fantastično! Privatno vozim Audi S8, ali ovo još nisam doživeo. Sada mi je jasno zašto ovi ljudi vole ovo toliko i zašto stalno teže ka boljem i bržem. Ali, ovo nije poziv mladim ljudima na brzu vožnju. Predlažem im da dođu na ovako bezbedne staze i isprobaju svoje sposobnosti. Otvoren saobraćaj je nešto sasvim drugo."
Aco Pejović posle vožnje sa Vladicom Rabrenovićem odbio je da sedne u desno sedište Subaru Impreze N11, kojom je upravljao Vladan Petrović: "Ne smem. Ja se stvarno plašim, iako je u pitanu bezbedna staza. Nema šanse da sednem! Nemoj ni pokušavati da me ubediš. Vladica mi je sve pokazao, verj mi!" - kategoričan je bio Pejović.
Dragan Brajović, takođe je bio impresioniran iskustvom u reli automobilu Subaru Impreza WRX STi N11, što se moglo videti i na izrazu njegovog lica na kraju vožnje.
Goran Sarić - Automagazin
Foto: Milomir Bošković - Automagazin
Ferrari je završio proizvodnju modela Ferrari F430, koji će tokom ove godine dobiti naslednika sa potpuno novom konstrukcijom. Poslednji proizvedeni primerak, italijanska kompanija će ponuditi na aukciji, a novac će biti usmeren na region koji je nedavno pogođen velikim zemljotresom...
Internetom je prostrujala fotografija, koja možda otkriva zadnji deo nove generacije modela Audi A3. Fotografija je veoma lošeg kvaliteta, a detalj je verovatno snimljen mobilnim telefonom...
Još jedan trkacki dan pod oblacima, međutim ovaj put odlični trkački uslovi za naše amatere. Četvrti takmičarski dan, doneo je izuzetno zanimljive borbe na stazi. Devedest minuta čistog trkanja bilo je pravo zadovoljstvo za sve koji su ispratili ovaj trkački dan...
Detalji u automobilu mogu kompletirati Vaš imidž, odnosno dodatno istaći vlastiti životni stil. Imate VW Golf GTI, a uz to i porodicu? Ako Vam nešto može nedostajati, onda je to stilistično sedište za dete. Sedište u GTI stilu...
Tokom 2009. godine, kompanija Toyota Motor Europe (TME), u okviru trogodišnjeg pilot programa, podeliće kupcima u Evropi preko 150 eksperimentalnih automobila Toyota Prius plug-in hybrid. Podsetimo, PHV su hibridni automobili sa mogućnošću punjenja akumulatora...
Objavljen je polugodišnji izvještaj Partnerstva za čistu energiju (Clean Energy Partnership, CEP) na Simpozijumu električnih vozila 24. Nakon šest meseci testiranja vozila HydroGen4 sa nultom emisijom u Berlinu, pokazalo se da je četvrta generacija GM/Opel vozila na gorive ćelije pouzdana i da je budućnost vozila pokretanih na vodonik održiva...
Opel Ampera, električno vozilo sa produženim dometom, privukla je pažnju norveškog princa prestolonaslednika Haakona, za vreme njegove posete Opelovom štandu na Simpozijumu električnih vozila na 24. svetskoj konferenciji o tehnologijama nulte emisije, održanom u Stavangeru, Norveška...
Najplaćenija manekenka na svetu, Žizel Bundšen, promovisla je novu liniju Ipanema sandala i papuča u Eurostar tauer hotelu, u Madridu. Nova kolekcija inspirisana je semenom, jer kako glasi slogan nove kolekcije, sve počinje i rađa se iz semena...
Najveća mana automobila na električni pogon jeste njihova ograničena autonomija, odnosno broj kilometara koje mogu preći sa jednim punjenjem baterija. Zbog toga, njihovo korišćenje ograničeno je uglavnom na gradsku upotrebu. Ali, čini se da je rešenje na vidiku...