Najnovije vesti iz auto industrije
Smart - Novi brend na tržištu Srbije
Objavljeno: 01.04.2009.
Povodom uvođenja novog brenda na tržište i početka Međunarodnog salona automobila, kompanija Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora organizovala je događaj pod sloganom „smart meets Srbia“ i pozvala kolege iz Italije i Grčke zajedno sa novinarima da posete Beograd...

Mediji i predstavnici Mercedes-Benza iz najuspešnijih tržišta na svetu kada je u pitanju brend smart, doputovali su u smart vozilima iz Bolonje i Soluna i susreli se sa kolegama u Beogradu. Italija predstavlja benchmark, a Grčka je zemlja sa najvećim tržišnim rastom ovog brenda.
Mediji su obišli srpsku prestonicu i prisustvovali konferenciji za medije Mercedes-Benza povodom otvaranja 47. Međunarodnog salona automobila u Beogradu, gde su imali prilike da se upoznaju sa novinarima iz Srbije i prenesu svoja iskustva. Od Salona automobila Mercedes-Benz Serbia i Crna Gora počinje prodaju i servisiranje ovog novog benda na našem tržištu. Najnoviji model smart fortwo je u neprestanom razvoju. Prvi smart lansiran je 1998. godine. i ta prva generacija obezbedila mu je kultni status za veoma kratko vreme. Novi smat fortwo postavlja standarde u svojoj klasi u domenu udobnosti, lakoće upravljanja, bezbednosti i očuvanja okoline.

Jedinstven je u svojo klasi jer ima samo dva sedišta. Dimenzije su mu 2, 69 m dužina i 1,5, širina i visina. Ima najmanju dužinu na svetu i najmanji prečnik zaokreta. Potrošnja goriva iznosi 3,3 litre na 100 km. Auto je sa najmanjom emisijom izduvnih gasova 88 gr po km3. Izuzetno je finkcionalan tako da prava gradska gužva postaje zabava i zadovoljstvo.
Jedinstveno Daimler-ovo vozilo još jednom pokazuje da smanjenje veličine ima dosta veze sa inteligencijom a ništa sa kompromisom. Ne postoji kompromis na komforu i agilnosti, a nikako kompromis kada se priča o bezbednosti i ekologiji jer visoki standardi Mercedes-Benza se takođe odnose i na smart.
Početna cena za model Pure sa benzinskim motorom od 45kw iznosi 9.990 eura.
Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora
Na pres konferenciji, koja je nedavno održana u Nacionalnoj turističkoj organizaciji Crne Gore, direktor Saša Radović informisao je prisutne o realizovanim i predstojećim promotivnim aktivnostima koje Nacionalna turistička organizacija Crne Gore sprovodi na tržištu Regiona...
Proteklog vikenda, u Kragujevcu, održana je 1. karting trka u okviru karting šampionata Srbije. Trku su obeležile sjajne vožnje, odlično vreme i preko 1.000 gledalaca. Održane su trke u 7 klasa sa 35 učesnika, a trku su obeležila 2 takmičara iz Kragujevca i jedan iz Beograda, koji su svojom odličnom vožnjom oduševili su publiku...
Novoosnovana alijansa Fiata i Chryslera počinje da otkriva svoje prve planove. U SAD će Fiat, u bliskoj budučnosti, plasirati malu Pandu, Grande Punto i nove modele, koji će se bazirati na platformi C-Evo...
I ovog utorka, 5.maja, na kartodromu Ada Huja - AdaKart, održane su trke karting amatera, u organizaciji AMSK Retro i ASK PlumRace, a pod pokroviteljstvom Sportskog auto moto saveza Beograda.
Nemački Milotec već nekoliko godina redovno predstavlja tuning pakete za Škoda modele, što i nije iznenađujuće, s obzirom na činjenicu da je Nemačka drugo najveće tržište za češku marku. Model Škoda Fabia, na nemačkom tržištu je drugi najprodavaniji model ove godine, odmah iza Volkswagen Golfa...
Najveća evropska fabrika General Motors, u španskoj Saragosi, sa traka je spustila deset milioniti automobil. Čast da bude jubilarni primerak pripala je modelu Opel Corsa, opremljena motorom 1.3 CDTI i ecoFLEX sistemom smanjene potrošnje...
Kompanija Toyota Srbija, na jučerašnjoj dinamičnoj prezentaciji, predstavila je nove Toyota modela: Urban Cruiser i iQ, kao i redizajniranog modela Aygo. Modeli su predstavljeni na mini poligonu na prostoru Beogradskog Sajma. Najzanimljivije fotografije možete pogledati u galeriji, ili klikom na
LINK...
Crveni tepih, blicevi, glamurozne toalete i obožavaoci koji sa nestrpljenjem očekuju da vide svoje idole, je samo deo atmosfere iz Madlenianuma. Gde je održan Chivas party, a sve je bilo u znaku Kanskog festivala. Prisutnima se obratio i generalni direktor Pernod Ricard Srbija, G-din Predrag Amidžić.
Kompanija BMW objavila je za prvi kvartal tekuće godine neto gubitak od 152 miliona eura. Bavarska kompanija navodi da je ovo gubitak znatno manji od očekivanog, najviše zahvaljujući rezanju troškova i smanjenju radne snage...