Najnovije vesti iz auto industrije
Volkswagen Golf GTI - Cena u Nemačkoj i tehnički detalji
Objavljeno: 17.03.2009.
Tržište Nemačke je za model Volkswagen Golf GTI najvažnije, pa je proizvođač iz Wolfsburga već predstavio cenovnik i tehničke detalje šeste generacije Golfa u verziji GTI. Što se izgleda tiče, serijska verzija neće se puno razlikovati od studije prikazane na prošlogodišnjem sajmu automobila u Parizu...
Volkswagen Golg GTI pokretaće unapređeni 4-cilindrični 2.0 TFSI agregat, koji razvija 210 konjskih snaga u rasponu obrtaja između 5300 i 6200 o/min. Obrtni moment turbo-benzinskog motora je veoma konstantan, i u rasponu obrtaja 1700 i 5200 o/min iznosi maksimalnih 280 Nm. Agregat ispunjava ekološku normu Euro 5. Ubrzanje automobila teškog 1318 kilograma (trovratna verzija sa manuelnim menjačem), odnosno 1339 kg (trovratna verzija sa DSG menjačem) ubrzava iz mesta do 100 km/h za samo 6,9 sekundi i postiže maksimalnu brzinu od 240 km/h. Standardan šestostepeni manuelni menjač, uz doplatu od 1875 Eura, može biti zamenjen šestostepenim DSG menjačem sa duplim kvačilom, koji ostvaruje isto ubrzanje, ali maksimalnu brzinu od 238 km/h.
Volkswagen Golf GTI - Osnovni tehnički detalji | |
| |
Motor: | 2.0 TSI 4 cilindra, turbo, ubrizgavanje |
Zapremina motora (cm3): | 1984 |
Broj cilidara / ventila: | 4 / 4 |
Maksimalna snaga (kW / o/min): | 155 / 5300 - 6200 |
Maksimalni obrtni moment (Nm / o/min): | 280 / 1700 - 5200 |
Maksimalna brzina (km/h): | 240 (238) |
Ubrzanje 0-100 km/h (s): | 6,9 (6,9) |
Prosečna potrošnja goriva (L/100 km): | 7,3 (7,4) |
Masa automobila (kg): | 1318 (1339) |
Cena u Nemačkoj (Euro): | 26.500 (28.525) |
- Podaci u zagradi odnose se na model sa DSG menjačem.
Cena trovratnog modela Golf GTI u Nemačkoj iznosiće 26.500 Eura, a doplata za verziju sa pet vrata iznosi 750 Eura. Novina u ponudi biće adaptivni amortizeri DCC, koji se mogu dobiti uz doplatu od 925 Eura.
Goran Sarić - Automagazin
Ferrari je završio proizvodnju modela Ferrari F430, koji će tokom ove godine dobiti naslednika sa potpuno novom konstrukcijom. Poslednji proizvedeni primerak, italijanska kompanija će ponuditi na aukciji, a novac će biti usmeren na region koji je nedavno pogođen velikim zemljotresom...
Internetom je prostrujala fotografija, koja možda otkriva zadnji deo nove generacije modela Audi A3. Fotografija je veoma lošeg kvaliteta, a detalj je verovatno snimljen mobilnim telefonom...
Još jedan trkacki dan pod oblacima, međutim ovaj put odlični trkački uslovi za naše amatere. Četvrti takmičarski dan, doneo je izuzetno zanimljive borbe na stazi. Devedest minuta čistog trkanja bilo je pravo zadovoljstvo za sve koji su ispratili ovaj trkački dan...
Detalji u automobilu mogu kompletirati Vaš imidž, odnosno dodatno istaći vlastiti životni stil. Imate VW Golf GTI, a uz to i porodicu? Ako Vam nešto može nedostajati, onda je to stilistično sedište za dete. Sedište u GTI stilu...
Tokom 2009. godine, kompanija Toyota Motor Europe (TME), u okviru trogodišnjeg pilot programa, podeliće kupcima u Evropi preko 150 eksperimentalnih automobila Toyota Prius plug-in hybrid. Podsetimo, PHV su hibridni automobili sa mogućnošću punjenja akumulatora...
Objavljen je polugodišnji izvještaj Partnerstva za čistu energiju (Clean Energy Partnership, CEP) na Simpozijumu električnih vozila 24. Nakon šest meseci testiranja vozila HydroGen4 sa nultom emisijom u Berlinu, pokazalo se da je četvrta generacija GM/Opel vozila na gorive ćelije pouzdana i da je budućnost vozila pokretanih na vodonik održiva...
Opel Ampera, električno vozilo sa produženim dometom, privukla je pažnju norveškog princa prestolonaslednika Haakona, za vreme njegove posete Opelovom štandu na Simpozijumu električnih vozila na 24. svetskoj konferenciji o tehnologijama nulte emisije, održanom u Stavangeru, Norveška...
Najplaćenija manekenka na svetu, Žizel Bundšen, promovisla je novu liniju Ipanema sandala i papuča u Eurostar tauer hotelu, u Madridu. Nova kolekcija inspirisana je semenom, jer kako glasi slogan nove kolekcije, sve počinje i rađa se iz semena...
Najveća mana automobila na električni pogon jeste njihova ograničena autonomija, odnosno broj kilometara koje mogu preći sa jednim punjenjem baterija. Zbog toga, njihovo korišćenje ograničeno je uglavnom na gradsku upotrebu. Ali, čini se da je rešenje na vidiku...