AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Audi R8 V10 - Najbrži R8 sa motorom iz Lamborghinija

Audi R8 V10 - Najbrži R8 sa motorom iz Lamborghinija

Samo nekoliko nedelja pred sajam automobil u Detroitu, kompanija Audi otkriva nove informacije i fotografije svog najbržeg serijskog modela ikada. Audi R8 5.2 FSI V10 ispod haube krije sportsko srce "pozajmljeno" iz modela Lamborghini Gallardo LP560-4...

Audi R8 V10 - Najbrži R8 sa motorom iz Lamborghinija

Agregat meri zapreminu 5204 cm3 i razvija snagu od 525 konjskih snaga pri 8.000 o/min, umesto 560 KS, koliko isti agregat razvija u Lamborghiniju. Obrtni moment motora iznosi medveđih 530 Nm pri 6.500 o/min. Agregat je opremljen direktnim ubrizgavanjem benzina u cilindar (FSI), koji gorivo u komoru za sagorevanje šalje pod pritiskom od 120 Bara. Kompresioni odnos motora iznosi 12,5:1, što obezbeđuje veliku snagu i relativno malu potrošnju goriva (prosečna potrošnja iznosi 13,7 litara na 100 pređenih kilometara).

Audi R8 V10 - Najbrži R8 sa motorom iz Lamborghinija

U ponudi je šestostepeni manuelni menjač ili sekvencijalni R-Tronic, koji promenu stepena prenosa realizuje za samo 0,1 sekundu. Za prenos snage na podlogu brine se sofisticirani Quattro pogon na sve točkove . Za optimalno ubrzanje modela R8 brine se Launch Control sistem, koji elektronski reguliše proklizavanje točkova. Maksimalna brzina modela R8 V10 iznosi 316 km/h, a za ubrzanje iz mesta do "stotke" potrebno mu je 3,5 sekunde, dok 200 km/h postiže za samo 8,1 sekundu.

Audi R8 V10 - Najbrži R8 sa motorom iz Lamborghinija

Novi agregat u modelu R8 meri 258 kilograma, što je samo 31 kilogram više od motora u R8 4.2 V8. Verzija R8 5.2 V10 opremljena manuelnim menjačem meri masu od 1620 kilograma, a odnos masa napred / pozadi iznosi 44:56%. U ponudi neće nedostajati ni adaptivna amortizacija imena "Audi Magnetic Ride", sledlosne diode u svetlosnim grupama, a uz doplatu će moći da se dobiju i keramičke kočnice, čiji "životni vek" iznosi 300.000 kilometara. Svetska premijera Audi R8 V10 modela zakazana je za januarski sajam automobila u Detroitu. Prodaja u Nemačkoj startuje u drugom kvartalu sledeće godine, a osnovna cena iznosi 142.000 Eura. Goran Sarić - Automagazin

Renault Megane dobija dva nova motora: 1.4 TCe i 2.0 dCi

Renault Megane dobija dva nova motora: 1.4 TCe i 2.0 dCi

Samo pola godine posle predstavljanja treće generacije modela Renault Megane, francuska kompanija odlučila se da proširi ponudu motora, sa dva nova motora: turbobenzinski 1.4 TCe, u koji Renault polaže velike nade, i turbodizel 2.0 dCi u verziji od 118 kW sa manuelnim i 110 kW sa automatskim menjačem...
Mass Racing Team - sezona uspešno počela

Mass Racing Team - sezona uspešno počela

U četvrtak je održana press konferencija u organizaciji Mass Racing Team-a i kompanije Euro Sumar-Suzuki. Na konferenciji se govorilo o početku sezone i učešća na prvoj trci IDM šampionata, a održana je i svečana predaja motocikla Suzuki K9, koji predstavlja sponzorstvo Milošu Milovanoviću od strane kompanije Euro Summar - Suzuki...
Seat Ibiza slavi 25. rođendan

Seat Ibiza slavi 25. rođendan

Španska kompanija Seat ovih dana ima puno razloga za slavlje. Model Seat Ibiza slavi svoj dvadesetpeti rođendan, što je bio dovoljan povod za predstavljanje specijalne edicije, pod nazivom „25th anniversary“...
Hibridni BMW 750Hi biće predstavljen u Frankfurtu

Hibridni BMW 750Hi biće predstavljen u Frankfurtu

Mercedes-Benz svoj hibridni automobil visoke klase, Mercedes-Benz S400 BlueHYBRID, već polako uvodi na tržište, dok BMW sa uvođenjem serijskog 750Hi još uvek čeka. Zvanično predstavljanje serijske verzije moglo bi se dogoditi na sajmu automobila u Frankfurtu...
PSA: Sistem HYbrid4 potvrđen za Peugeot 3008 i Citroën DS5

PSA: Sistem HYbrid4 potvrđen za Peugeot 3008 i Citroën DS5

Već nekoliko meseci u saobraćaju francuskih gradova Mulhouse i Sochaux, realizuju se pilot projekti usmereni na razvoj hibridnog pogona HYbrid4. Pretpostavlja se da bi serijska proizvodnja modela Peugeot 3008 HYbrid4 i Citroen DS5 HYbrid4 mogla početi 2011. godine...
Tehnika - Električni kompresor je realnost

Tehnika - Električni kompresor je realnost

Britanska kompanija Controlled Power Technologies (CPT), još 2000. godine, kao prva u svetu, razvila je električno pogonjen kompresor za motore male zapremine. Od tog trenutka, neprestano radi na njegovom razvoju i približavanju serijskoj proizvodnji...
Mercedes-Benz E Coupé dobiće Stop-Start sistem

Mercedes-Benz E Coupé dobiće Stop-Start sistem

Umesto korišćenja skupocenih tehnologija sa alternativnim gorivima, kompanija Mercedes-Benz bira drugačiji put. Već sledeće godine, Mercedes-Benz E Coupe dobiće sistem "Stop-Start", a u roku od 5 godina Mercedes želi da počne prodaju automobila sa koeficijentom otopra vazduha manjim od 0,20...
Chrysler objavio bankrot! Novi detalji

Chrysler objavio bankrot! Novi detalji

Podsetimo, sinoć je se kompanija Chysler upisala u istoriju, kao prvi veliki američki proizvođač automobila koji je proglasio bankrot. Kako je potvrdio i Barack Obama, jedini ko može omogučiti dalje postojanje Chryslera je italijanski Fiat...
AMG Experience 2025
Slika nedelje