AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Vladan Petrović o Hondi Accord 2.4 i-VTEC

Vladan Petrović o Hondi Accord 2.4 i-VTEC

Ekskluzivno za Automagazin portal,Hondu Accord 2.4 i-VTEC testirao je aktuelni reli šampion Srbije, Vladan Petrović. Izdvojili smo za Vas najznačajnije utiske šestostrukog državnog reli šampiona...

Vladan Petrović o Hondi Accord 2.4 i-VTEC

Enterijer "Enterijer novog Accorda je jedan od najboljih u srednjoj klasi. Sedi se u širokim, nisko postavljenim kožnim sedištima sa perfektnim bočnim uporištima. Zahvaljujući izdašnom podešavanju volana i sedišta, svako može pronaći sebi idealan položaj sedenja. Sportski volan sa tri kraka, takođe, zaslužuje sve pohvale. Ruke se odlično "lepe" za njega i odlično je oblikovan. Kompletan enterijer je izrađen od kvalitetnih materijala i veoma je prijatan. Kokipt vozača i suvozača je odlično rešen i pruža, za ovu klasu, neobičan osećaj prostranosti. Kao da sedite u nekom većem luksuznom automobilu. Fantastičan spoj luksuza i sportskog duha u jednom automobilu. Ono što je za svaku pohvalu jeste organizacija komandi na centalnoj konzoli. Komande audio-sistema su jednostavne i jasno odvojene od komandi klima uređaja i ventilacije. Svi dugmići imaju precizan hod i izrađeni su od kvalitetnih materijala. Sve u svemu, odličan utisak kvaliteta i kompaktnosti."

Vladan Petrović o Hondi Accord 2.4 i-VTEC

Motor i menjač "Moram da priznam da sam ovo od Honde i očekivao. Mogučnosti motora su stvarno velike, ali ono što posebno treba pohvaliti jeste njegova elastičnost u niskim područjima rada. Ta elastičnost smanjuje potrebu za šaltanjem, koje je u ovom modelu pravo uživanje. Još jednom moram pohvaliti Hondine inženjere koji su radili na transmisiji. Iako lično nisam ljubitelj poluautomatskih menjača, petostepeni menjač u Hondi Accord zaslužuje čistu desetku. Bez obzira da li se nalazi u "D" ili "S" modu ili kada koristimo manuelni mod sa polugicama iza volana, menjač je brzine menjao izuzetno brzo, bez kašnjenja i trzaja i veoma kultivisano. Motor Accorda veoma rado se odaziva na gas. Na 4.000 o/min ponaša se življe, a u visokim obrtajima do podloge stiže zavidna "porcija" konjskih snaga, što prati metalni i rezak zvuk motora. Ubrzanja su odlična, a preticanja sa ovim automobilom su prava rutina."

Vladan Petrović o Hondi Accord 2.4 i-VTEC

Ponašanje u vožnji "Pri naglim promenama smera, stabilnost Accorda je na zavidnom nivou, a pri visokim brzinama vozaču pruža osećaj samopouzdanja i sigurnosti. Izmenjeno vešanje odlično odoleva zakonima fizike, a karoserija se naginjen minimalno. Čak i prilikom brzih prolazaka kroz neravne krivine, Accord će ostati neutralan, bez gubitka kontakta sa podlogom. Ono što će putnici sigurno osetiti jeste tvrđi trim amortizera, što se posebno manifestuje prilikom prelazaka preko rupa. Ali, to je sve u granicama udobnosti. Imam utisak da su inženjeri Honde kombinovali tvrde amortizere sa mekšim oprugama i tako obezbedili odličan kompromis između udobnosti i dobrog ponašanja u krivinama. Ipak, u graničnim područjima treba biti pažljiv, jer za one koji imaju previše sportskih ambicija vešanje može biti tromo, a ne zaborvimo da je ovo automobil težak preko 1,5 tona, sa izraženim prevesima. Takođe, milsim da bi prograsivni servo volan mogao biti za nijansu "komunikativniji". Više infomracije sa podloge ne bi smetalo, ali i to je induvidualno." Goran Sarić - Automagazin

Sajam u Ženevi - Svetska premijera Mazde3 i-stop

Sajam u Ženevi - Svetska premijera Mazde3 i-stop

Na ovogodišnjem Salonu automobila u Ženevi od 3. do 15. marta, Mazda predstavlja nove “čiste” tehnologije - i-stop u novoj Mazdi3 slavi svetsku premijeru. Inovativni automatski start-stop sistem smanjuje potrošnju goriva i emisiju izduvnih gasova. Sve to u kombinaciji sa novim, dvolitarskim motorom sa direktnim ubrizgavanjem goriva snage 151 KS...
Ženeva 2009 - Toyota najbolja u očuvanju životne sredine

Ženeva 2009 - Toyota najbolja u očuvanju životne sredine

Stalnim usavršavanjem efikasnosti svojih vozila, Toyota se posvećeno bavi pitanjima globalne zaštite životne sredine i to širokim spektrom aktivnosti istraživanja i razvoja. Priznajući važnost raznolikosti izvora energije, Toyota je za cilj postavila ultimativni automobil Eco Car koji će vožnju dovesti na nivo održivog kretanja...
Rast prodaje automobila u Nemačkoj

Rast prodaje automobila u Nemačkoj

Prodaja novih automobila u Nemačkoj, u februaru mesecu, povećana je za 21 % u odnosu na isti period prošle godine, na 277 800 automobila. Ovo je prvi rast prodaje automobila u Nemačkoj u poslednjih šest meseci...
Sajam automobila u Ženevi - Tata Nano Europa

Sajam automobila u Ženevi - Tata Nano Europa

Indijski magnat Tata u Ženevi je predstavio super-jeftini automobil Nano Europa, koji je, kao što sam naziv govori, namenjen evropskom tržištu. Tata Nano Europe na evropsko tržište dolazi 2011. godine, a najavljena cena kreće se oko 5 000 Eura...
Sajam u Ženevi - Renault Megane RS + FOTO

Sajam u Ženevi - Renault Megane RS + FOTO

Poslednji u liniji Renault Sport modela, Renault Megane RS punim sjajem zablistao je na štandu sajma automobila u Ženevi. Posle modela Megane F1 Team R26 i Megane R26.R, Renault Megane RS "na tacni" je dobio svo stečeno iskustvo u čuvenom Renault Sport Technologies centru. Wallpaper možete preuzeti klikom na LINK..
Sajam u Ženevi - Opel Ampera će debitovati 2011. godine

Sajam u Ženevi - Opel Ampera će debitovati 2011. godine

Revolucionarna Opel Ampera danas je premijerno prikazana na 79. Sajmu Automobila u Ženevi. Carl-Peter Forster, predsednik kompanije General Motors Europe, otkrio je električno vozilo sa produženim dometom i najavio planove da se krene sa proizvodnjom ovog modela krajem 2011. godine...
Aston Martin One-77 - čekanje se isplatilo

Aston Martin One-77 - čekanje se isplatilo

Konačno... Iako smo dugo čekali, Aston Martin je predstavljanjem prvih fotografija svog prestižnog modela One 77 opravdao svaki trenutak. Pred nama su prve fotografije ekskluzivnog modela, najbržeg i najsnažnijeg automobila u istoriji Aston Martina...
Ford Iosis MAX: novi „kinetički“ koncept

Ford Iosis MAX: novi „kinetički“ koncept

Ovako bi mogao izgledati novi Ford C-Max. Novi Ford C-MAX prvi put videćemo 2011. godine, i zato je vrlo verovatno da je ovo najavna studia nove generacije modela C-MAX. Ford Iosis Max je koncept, ali iako ne treba očekivati da svi detalji budu uključeni u serijsku proizvodnju, iskreno se nadamo da će dizajn enterijera i eksterijera "preživeti" do serijske faze...
BMW 5 Touring (2024)
Slika nedelje