Najnovije vesti iz auto industrije
Honda Insight - Prve informacije i foto serijskog modela
Objavljeno: 04.12.2008.
Honda je juče po prvi put dala uvid u serijsku verziju potpuno novog Insight Hibrida, modela 2010, koji će svoj svetski debi imati u januaru 2009. na Detroitskom salonu automobila. Prva verzija Hondinog najnovijeg hibrida, prvi put prikazanog u Parizu u oktobru 2008, biće transformisana u aerodinamički inspirisan drumski automobil atletskog izgleda...
Novi Insight sa pet sedišta i petoro vrata, pokretaće lakša i kompaktnija verzija Hondinog hibridnog sistema IMA i pojaviće se u prodaji na proleće 2009. godine. Očekivana prodaja Honde Insight u čitavom svetu se procenjuje na oko 200.000 jedinica godišnje i u ovom modelu će biti primenjena nova tehnologija uštede goriva usredsređena na vozača, nazvana „Ekološki sistem asistencije u vožnji” (Ecological Drive Assist System). Novi sistem povratnih informacija daje vozaču podatke o efikasnosti njegove vožnje u realnom vremenu, sa ciljem smanjenja potrošnje goriva i emisije ugljen dioksida.
Kao lider u razvoju čistijih i energetski efikasnijih prevoznih sredstava, Honda je razvila prva vozila na fosilna goriva sa niskom emisijom gasova staklene bašte; prvi benzinsko-električni hibridni automobil u Evropi i Severnoj Americi, kao i FCX - prvo vozilo sa pogonom na vodonične gorivne ćelije na svetu sa sertifikatom američke Agencije za zaštitu okoline (EPA - Environmental Protection Agency). Godine 2007, Unija zabrinutih naučnika (Union of Concerned Scientists) je proglasila Hondu za „najzelenijeg proizvođača automobila” po četvrti put za redom.
Delta Automoto PR
U Srbiji je tokom 2008. godine poginulo 897 ljudi, od čega čak 120 vozača i putnika motocikla i mopeda. Rizik nastanka saobraćajne nezgode, kod vozača dvotočkaša je 2 do 8 puta veći nego kod vozača putničkog automobila. Rizik od smrtnih posledica, kod vozača motocikla je 45 puta veći nego kod putnika u putničkom automobilu...
Honda je danas objavila da je njeno novo hibridno vozilo Insight postal najprodavaniji evropski model u kategoriji vozila na hibridni ili alternativni pogon. Podaci koje je dostavio “Jato Dynamics” pokazuju da je u svom prvom punom mesecu prodaje, Insight postao najpopularniji model na tržištu benzinsko-električnih hibrida...
Kompanija Verano Motors, generalni uvoznik i distributer Peugeot automobila za Srbiju, otpočela je specijalnu akciju zamene već korišćenih automobila za nova uz doplatu. U želji da omoguće potencijanim kupcima da na što lakši način dođu do novog Peugeot vozila, u Verano Motors-u osmislili su akciju kupovine novih automobila po sistemu „staro za novo“
Nova Opel Insignia ecoFLEX spaja nisku potrošnju goriva i nisku emisiju štetnih gasova bez kompromisa u performansama i voznoj dinamici. Sa potrošnjom od samo 5,2 litre dizela na 100 km i emisijom 136 g/km CO2, omogućuje snagu od 118 kW/160 KS i do 380 Nm obrtnog momenta – sve to zahvaljujući snažnom turbo-dizel common-rail motoru nove generacije, posebno razvijenom za ovaj model.
Na inicijativu zaposlenih u Grand Motorsu, generalnom uvozniku i prodavcu vozila tri poznata brenda, 17. juna u prostorijama poslovnog centra na Novom Beogradu, organizovana je akcija dobrovoljnog davanja krvi, kojoj se odazvalo osamnaestoro zaposlenih, bezmalo četvrtina svih radno angažovanih u beogradskom delu ove kompanije...
Kompanija EKO SERBIA sa redakcijama časopisa Maxim i Top Speed 17.06.2009. u 19.30h organizuje CELEBRITY PIT STOP, gde će se slavne ličnosti iz sveta medija, umetnosti i show biznisa takmičiti u brzoj proveri 6 ključnih tačaka automobila.
Predstavljamo Vam najinteresantnije fotografije snimljene prilikom testiranja najsnažnijeg Mitsubishi modela današnjice. Kompletan foto album sa Mitsubishi Lancer EVO X u glavnoj ulozi, možete pogledati u galeriji portal ili klikom na
LINK...
Automobili Peugeot 207 CC i Opel Tigra dobiće ljutog konkurenta iz francuske, po imenu Renault Twingo CC. Iako su ga mnogi očekivali još na sajmu automobila u Ženevi, tamo se nije pojavio. Datum prezentacije ne znamo, ali to ne očekujemo uskoro...
U subotu 13.06.2009. god. na letnjoj scena izletišta ’’Potok’’ u Jagodini održana je druga po redu akcija pod nazivom ’’Znajem do bezbednosti-bezbedno do znanja’’ koja za cilj ima povećanje bezbednosti dece u saobraćaju. Akciju su organizovali Hyundai Auto Beograd u saradnji sa svojom dilerskom kućom ’’Svetozarevo promet’’ iz Jagodine, pod pokroviteljstvom Narodne kancelarije predsednika Republike...