Najnovije vesti iz auto industrije
Košarkaši Crvene Zvezde u Dodge automobilima
Objavljeno: 03.11.2008.
U četvrtak je potpisan Ugovor o Sponzorstvu između kompanije Chrysler Balkans i K.K. Crvena Zvezda. Prepoznajući značaj prisustva u sportu i povezivanja najuspešnijih klubova i kompanija, Chrysler Balkans će u 2009 vezati svoj brend DODGE uz najpoznatiji brend na ovim prostorima – Crvenu Zvezdu. Dodge i Zvezda imaju puno toga zajedničkog. Fotografije možete pogledati u galeriji, ili klikom na LINK...

Mnogobrojnim novinarima najpre se obratio gospodin Stavros Paraskevaides, generalni direktor Chrysler Balkans: "Kao veliki ljubitelj košarke, smatram da je ovo istorijski trenutak. Glavni razlog zašto je Chrysler Balkans ušao u saradnju sa Crvenom Zvezdom jeste činjenica da je Zvezda veliki brend. I Chrysler Balkans i Crvena Zvezda nastaviće da se takmiče na najvišim nivoima. Nije slučajno što je upravo Dodge izabran da bude oficijalno vozilo Crvene Zvezde, jer agresivan sportski nastup, pobednički karakter i crvena boja su njihov zaštitni znak. Uostalom, ja sam navijač Olimpijakosa, a Crvena Zvezda i Olimijakos su "timovi pobratimi".

Zatim se prisutnima obratio izvršni direktor kompanije Chrysler Balkans, gospodin Dragoljub Petrović: "Daleke 1901. godine braća John i Horace Dodge počeli su da prave automobile, a 1914. godine osnovan je "Braća Dodge". 1928. godineChrysler korporacija preuzima Dodge Brothers. Ono što je sada važno jeste činjenica da je Dodge u SAD-u peta najprodavanija marka. Što se tiče potpisivanja ugovora sa Zvezdom, moram da izrazim veliko zadovoljstvo. Mi Dorćolci smo smotivno vezani za košarku i Zvezdu i uživali smo kao klinci gledajuči naše zvezde."
U ime Košarkaskog kluba Crvena Zvezda, medijima se kratko obratio gospodin Milan Opačić, generalni direktor Košarkaskog kluba Crvena Zvezda: "Posebno mi je drago da se Dodge, pored francuske reprezentacije, opredelio i za saradnju sa Crvenom Zvezdom. Ovo je veliko pojačanje za Crvenu Zvezdu, na svim pozicijama."
Milomir Bošković - Automagazin
Nova generacija modela BMW Z4 u prodaju je krenula tek pre nekoliko dana, a poznati Hartge već u ponudi ima paket optičkih modifikacija. Čuveni tjuner još uvek ne izvlači "keca iz rukava", pa predstavljene izmene nisu konačne...
Mercedes-Benz E Coupe počeo je da se prodaje, a u Nemačkoj već ima prvog vlasnika. Pedesetšestogodišnji Siegfried Möller preuzeo je svoj automobil u prodajnom centru Mercedes-Benza, u Bremenu, Nemačkoj. Šta mislite, koju verziju je izabrao?
Motori 1.4 TSI i 2.0 TSI u Volkswagenovoj ponudi beleže fantastične prodajne rezultate. Nemački proizvođač zato polaže velike nade u novi 1.2 TSI agregat, koji će proširiti ponudu turbo-benzinskih 4-cilindričnih motora...
Uprkos teškim vremenima i «crvenim» prodajnim rezultatima kod većine automobilskih proizvođača Kia je u aprilu u Zapadnoj Evropi dobro odradila posao. Najviše se Kijina prodaja popravila u Slovačkoj (+91%), Sloveniji (+67%), Austriji (+51%), Nemačkoj (+42%), Poljskoj i Češkoj (+32%), Švedskoj (+18%), Francuskoj (+14%) i Portugalu (+5%)...
U saradnji s principalom, a i zbog ušteda ostvarenih racionalnijim poslovanjem, Grand Motors, generalni uvoznik Forda, od 13. maja nudi ograničenu količinu automobila sa značajno sniženim cenama - u zavisnosti od modela, i do 4.675 evra povoljnijim od dosadašnjih...
Vodeći menadžeri automobilskog koncerna General Motors, poslednjih dana prodali su svoje akcije, što je uticalo na pad vrednosti akcija GM-a na berzi, koja je na istorijskom minimumu. Zanimljivo je da Bob Henderson, šef koncerna, nije prodao svoje akcije...
Ukupna prodaja sve tri marke u okviru BMW grupacije (BMW, MINI i Rolls-Royce) u aprilu mesecu pala je za 23,8 %, na konačnih 101.589 prodatih automobila (prošle godine u istom periodu prodato je 133.287 novih automobila iz pomenute grupacije)...
U novinarskoj anketi za najbolji motor "International Engine of the Year", već četiri godine zaredom pobeđuje BMW. Ove godine BMW je ponovo jedan od favorita. Rezultati ovogodišnjeg, jedanaestog izdanja izbora za najbolji motor godine, biće objavljeni u junu, na manifestaciji Engine Expo u Stuttgartu...
Zbog aktuelnog finansijskog stanja kompanije Opel, jasno je da na modelu Astra, koji predstavlja najpopularniju kategoriju automobila u Evropi, leži velika odgovornost. Ako je suditi po prvim fotografija i izgledu nove Astre, Opelu se smeše bolji dani. Wallpaper možete pogledati jednostavnim klikom na
LINK..