Najnovije vesti iz auto industrije
Honda prodala 300.000 hibridnih automobila
Objavljeno: 19.02.2009.
Honda je danas objavila da je krajem januara 2009. premašila zbirnu globalnu cifru od 300.000 prodatih hibridnih vozila. Honda je predstavila u Evropi svoj prvi hibrid Insight, koji je bio u masovnoj serijskoj proizvodnji, 1999. godine. Nakon ovog revolucionarnog automobila, usledili su Civic IMA sa četvoro vrata i Civic Hybrid...
Honda danas prodaje svoje hibridne modele u oko četrdeset zemalja širom sveta, uključujući tu i ključna tržišta Japana, Severne Amerike i Evrope.
Prodaja Hondinih hibrida po modelu/regionu:
| Model | Region | Početak prodaje | Zbirna prodaja (broj komada) |
| | | |
| Insight | Japan | Novembar 1999 | 2 340 |
| S. Amerika | Decembar 1999 | 14 288 |
| Evropa | Mart 2000 | 392 |
| Ukupno | | 17 020 |
| | | |
| Civic IMA/Hibrid | Japan | Decembar 2001 | 22 899 |
| S. Amerika | Mart 2002 | 191 493 |
| Evropa | Maj 2003 | 34 757 |
| Azija/Okeanija | Februar 2004 | 5 514 |
| Kina | Novembar 2007 | 280 |
| Ostala tržišta | Maj 2006 | 306 |
| Ukupno | | 255 249 |
| | | |
| Accord Hibrid | S. Amerika | Decembar 2004 | 28 471 |
| Ukupno | | 28 471 |
| | | |
| Ukupna prodaja | | | 300 740 komada |
Honda uskoro lansira poptuno novo hibridno vozilo Insight, sa petoro vrata, koje predstavlja lagani i kompaktni hibridni sistem, izuzetno niske potrošnje goriva i pristupačne cene. Prodaja potpuno novog modela Insight u Japanu je počela u februaru, a u Evropi i Severnoj Americi je početak prodaje predviđen u martu i aprilu. Hondina ciljna godišnja prodaja je oko 60.000 jedinica u Japanu, više od 30.000 u Evropi i približno 100.000 u Severnoj Americi. Ukupna ciljna godišnja prodaja za čitav svet je oko 200.000 hibridnih automobila.
Honda će i dalje unapređivati asortiman hibrdnih modela, uvođenjem potpuno novog sportskog hibridnog vozila 2010. godine, zasnovanog na konceptualnom modelu CR-Z, sa ciljem sveopšteg prodora na tržište hibridnih vozila.
Delta Automoto PR
Citroen C5 i C6 u ponudi imaju najsnažniji dizel agregat zapremine 2,7 litra, koji je pomenute modele plasirao među najsnažnije dizel limuzine sednje i više srednje klase. Naslediće ga 3.0 HDi motor, koji razvija 240 KS i 450 Nm obrtnog momenta...
Proizvođač sportskih luksuznih automobila, firma Lamporghini, objavila je da je u prvih pet meseci tekuće godine prodaja opala za 30 %. U sredu je ovu informaciju potvrdio i šef ove italijanske kompanije, Stephan Winkelmann...
Kompanije Brembo i SGL udružiće svoje potencijale, kako bi zajednčki razvile cenovno dostupne komponente kočionog sistema, koje će biti proizvedene od karbon-keramičkog kompozita. Brzi sedani, karavani ili obični sportski modeli, u roku od 10 godina, mogli bi u osnovnoj opremi imati ove napredne kočnice...
Chevrolet Corvette ima veliki razlog za slavlje. Od 1953. godine, kada je proizvedena prva Chevrolet Corvette, legendarni model je 1977. godine prešao granicu od 500.000 proizvedenih primeraka, a 1992. godine prodat je milioniti primerak. Ove godine, sa proizvodnih traka spuštena je 1,5-milionita Chevrolet Corvette...
Chevrolet je u protekla dva meseca pronašao način da kupcima u Srbiji približi svoja vozila što dokazuju podaci prema kojma je u martu i aprilu Chevrolet zauzeo rekordni udeo na tržištu putničkih automobila od preko 5,3%...
Kompanija Mercedes-Benz još jednom je potvrdila visok nivo kvaliteta i pouzdanosti. Najnovije statistike kompanije ADAC govore nam o Mercedes-Benz C klasi kao najpouzdanijem predstavniku srednje klase...
Prilikom kupovine traži se automobil koji će dati najviše u odnosu na uloženi novac i to bez obzira sa kolikim iznosom kupci raspolažu. U trenutku kada potencijalni kupci novih automobila posvećuju naročitu pažnju koliko i na šta troše svoj novac, Opel je u Srbiji pronašao način da kupcima približi svoja vozila.
Ljiljana Todorović iz Trešnjevice kod Paraćina je osvojila automobil Folksvagen Polo u prvom izvlačenju mesečnih nagrada „Igraj i osvoji! Velika letnja OMV nagradna igra“. Kao drugu nagradu pet srećnih OMV mušterija je dobilo GPS uređaj za automobil...
Kia kao globalni zvanični sponzor evropske (UEFA) i svetske (FIFA) fudbalske organizacije nastavlja sa podržavanjem vrhunskih fudbalskih događaja. Tako će uskoro najstariji korejski automobilski proizvođač biti sponzor dva sportska događaja, koji će »probuditi usnulo« junsko fudbalsko događanje...