Najnovije vesti iz auto industrije
Subaru beleži godišnji rast prodaje
Objavljeno: 15.12.2008.
Subaru je jedini automobilski proizvođač na svetu sa širokom proizvodnom paletom koji je na američkom tržištu uspeo da za prvih 11 meseci prodaje tokom 2008 godine ostvari pozitivan prodajni rezultat u odnosu na prethodnu godinu...
U novembru ove godine prodaja je opala za 8 procenata u odnosu na isti mesec 2007. godine, ali je Subaru Amerika od januara do novembra ove godine prodala ukupno 170.412 vozila što je za jedan odsto više u odnosu na isti period lane kada je na tržištu SAD i Kanade prodato 168.469 Subaru vozila.
"Modeli Impreza, Forester i Legasi su na pravom putu da postignu rekordne prodaje na godišnjem nivou ikada zabeležene." – kaže Tim Kolbek, potpredsednik Subaru Amerika za prodaju. "To je pravi dokaz da, uprkos veoma otežanim uslovima na tržištu, dobitna kombinacija proizvoda, cene i kvaliteta uvek može da motiviše kupce."
Najbolju prodaju u 11. mesecu 2008. zabeležio je model Forester sa porastom od čak 64 odsto čime je postignuta rekordna prodaja za novembar - ikada.
"Subaru nastavlja da postiže rezultate koji nadmašuju očekivanja, nudeći kupcima ono što oni očekuju u teškom ekonomskom okruženju, a to je svojevrsni kvalitet i vrednost koji veoma dugo traju." – rekao je Tomas Dol, izvršni potpredsednik Subaru Amerika. "Subaru je brend koji se nalazi na drugom mestu liste onih koji najduže zadržavaju vrednost sa protekom vremena, a koju godišnje objavljuje revija „Automotive Lease Guide“ (ALG). Takođe, u „Kelijevoj plavoj knjizi“ (KBB) koja rangira najbolju očuvanost vrednosti vozila posle pet godina korišćenja, Subaru se nalazi u samom vrhu".
Subaru PR
Poslednji u liniji Renault Sport modela, Renault Megane RS punim sjajem zablistao je na štandu sajma automobila u Ženevi. Posle modela Megane F1 Team R26 i Megane R26.R, Renault Megane RS "na tacni" je dobio svo stečeno iskustvo u čuvenom Renault Sport Technologies centru. Wallpaper možete preuzeti klikom na
LINK..
Revolucionarna Opel Ampera danas je premijerno prikazana na 79. Sajmu Automobila u Ženevi. Carl-Peter Forster, predsednik kompanije General Motors Europe, otkrio je električno vozilo sa produženim dometom i najavio planove da se krene sa proizvodnjom ovog modela krajem 2011. godine...
Konačno... Iako smo dugo čekali, Aston Martin je predstavljanjem prvih fotografija svog prestižnog modela One 77 opravdao svaki trenutak. Pred nama su prve fotografije ekskluzivnog modela, najbržeg i najsnažnijeg automobila u istoriji Aston Martina...
Ovako bi mogao izgledati novi Ford C-Max. Novi Ford C-MAX prvi put videćemo 2011. godine, i zato je vrlo verovatno da je ovo najavna studia nove generacije modela C-MAX. Ford Iosis Max je koncept, ali iako ne treba očekivati da svi detalji budu uključeni u serijsku proizvodnju, iskreno se nadamo da će dizajn enterijera i eksterijera "preživeti" do serijske faze...
Iz mnoštva hibridnih i električnih modela sajma automobila u Ženevi, kao biser među perlama, izdvaja se brutalni primerak Lamorghini LP670-4 SuperVeloce. Odlikuje ga snažniji motor, manja masa i bolje performanse...
Četiri godine posle premijere studie Yeti, kompanija Škoda na sajmu automobila u Ženevi predstavlja nam svoj prvi SUV model ikada. Razlika? Serijski proizvod od koncept modela razlikuje se po izduždnoj liniji, pogonu na prednje ili sve točkove, po turbo benzinskim motorima sa direktnim ubrizgaavanjem goriva...
Novi koncept imena Duster dokazuje nam da je tema SUV ponovo na stolu menadžmenta Dacie. Sajam automobila u Ženevi biće idealna prilika da mnogi potencijalni kupci iznesu svoje utiske o novom modelu, prvom automobilu koji je razvijen u sedištu "Renault Design Central Europe", u rumunskom Bukureštu. Wallpaper možete pogledati klikom na
LINK...
Folksbanka i Auto moto savez Srbije, su potpisali ugovor o poslovnoj saradnji, prema kome je svim sadašnjim i budućim klijentima, omogućeno da uz kreditne kartice Folksbanke dobiju i na tržištu jedinstvenu uslugu „Pomoć na putu“...
Dobri prodajni rezultati uprkos izuzetno nestabilnoj situaciji na tržištu – ovako se ukratko može opisati poslovanje Mazda Srbija i Crna Gora u februaru 2009. godine. Uz prodajnu cifru od ukupno 58 vozila, prodaja Mazde porasla je za 35 odsto u odnosu na februar 2008. godine.