Najnovije vesti iz auto industrije
Grand Motors - Volvo u boji okeana
Objavljeno: 08.08.2008.
Svoje ovogodišnje , treće po redu učešće u jedinstvenom nautičkom nadmetanju - Volvo Ocean Race, koje počinje 4. oktobra u španskoj luci Alikante, a završava 27. juna 2009. u ruskoj luci Sankt Peterburg, Volvo automobilska korporacija obeležava posebnim, istoimenim serijama tri modela, od kojih su dva u ponudi i kupcima u Srbiji po cenama od 57.710 i 62.130 Evra...
Ekskluzivni zastupnik Volvo automobila u Srbiji, kompanija Grand Motors, novinarima je predstavila Volvo XC 70 i Volvo XC 90 sa Ocean Race obeležjima. U već veoma bogato opremljene automobile ugrađena je i specijalna dodatna oprema: recimo, umeci od brušenog aluminijuma na pragovima, sedišta i deo enterijera su obloženi Ocean Race kožom, prtljažni prostor sa drugačijim prekrivačima nego u ostalim verzijama, napred su bi-xenon farovi, oba se mogu dobiti u specijalnim metalik bojama Ocean Race ili Electric Silver.
Na modelu XC 70 Ocean Race su aluminijumski naplaci od 17 inča sa sedam paoka, u XC 90 Ocean Race od 18 inča sa šest kraka. Volvo XC 70 Ocean Race opremljen je još i parking senzorima na zadnjem delu, a drugačija je prednja maska, svetla za maglu i usmerivač vazduha (spojler). U unutrašnjosti Volvoa XC 90 Ocean Race je retrovizor sa automatskim zatamnjenjem i kompasom.
Volvo XC 70 Ocean Race sa petocilindričnim dizel motorom od 2,4 litra i 185 konjskih snaga košta 57.710 Evra, a model XC 90 Ocean Race s istim agregatom 62.130 Evra, u dinarskoj protivrednosti, u šta su uključeni transportni troškovi, carina i PDV.
Goran Sarić - Automagazin
U Srbiji je tokom 2008. godine poginulo 897 ljudi, od čega čak 120 vozača i putnika motocikla i mopeda. Rizik nastanka saobraćajne nezgode, kod vozača dvotočkaša je 2 do 8 puta veći nego kod vozača putničkog automobila. Rizik od smrtnih posledica, kod vozača motocikla je 45 puta veći nego kod putnika u putničkom automobilu...
Honda je danas objavila da je njeno novo hibridno vozilo Insight postal najprodavaniji evropski model u kategoriji vozila na hibridni ili alternativni pogon. Podaci koje je dostavio “Jato Dynamics” pokazuju da je u svom prvom punom mesecu prodaje, Insight postao najpopularniji model na tržištu benzinsko-električnih hibrida...
Kompanija Verano Motors, generalni uvoznik i distributer Peugeot automobila za Srbiju, otpočela je specijalnu akciju zamene već korišćenih automobila za nova uz doplatu. U želji da omoguće potencijanim kupcima da na što lakši način dođu do novog Peugeot vozila, u Verano Motors-u osmislili su akciju kupovine novih automobila po sistemu „staro za novo“
Nova Opel Insignia ecoFLEX spaja nisku potrošnju goriva i nisku emisiju štetnih gasova bez kompromisa u performansama i voznoj dinamici. Sa potrošnjom od samo 5,2 litre dizela na 100 km i emisijom 136 g/km CO2, omogućuje snagu od 118 kW/160 KS i do 380 Nm obrtnog momenta – sve to zahvaljujući snažnom turbo-dizel common-rail motoru nove generacije, posebno razvijenom za ovaj model.
Na inicijativu zaposlenih u Grand Motorsu, generalnom uvozniku i prodavcu vozila tri poznata brenda, 17. juna u prostorijama poslovnog centra na Novom Beogradu, organizovana je akcija dobrovoljnog davanja krvi, kojoj se odazvalo osamnaestoro zaposlenih, bezmalo četvrtina svih radno angažovanih u beogradskom delu ove kompanije...
Kompanija EKO SERBIA sa redakcijama časopisa Maxim i Top Speed 17.06.2009. u 19.30h organizuje CELEBRITY PIT STOP, gde će se slavne ličnosti iz sveta medija, umetnosti i show biznisa takmičiti u brzoj proveri 6 ključnih tačaka automobila.
Predstavljamo Vam najinteresantnije fotografije snimljene prilikom testiranja najsnažnijeg Mitsubishi modela današnjice. Kompletan foto album sa Mitsubishi Lancer EVO X u glavnoj ulozi, možete pogledati u galeriji portal ili klikom na
LINK...
Automobili Peugeot 207 CC i Opel Tigra dobiće ljutog konkurenta iz francuske, po imenu Renault Twingo CC. Iako su ga mnogi očekivali još na sajmu automobila u Ženevi, tamo se nije pojavio. Datum prezentacije ne znamo, ali to ne očekujemo uskoro...
U subotu 13.06.2009. god. na letnjoj scena izletišta ’’Potok’’ u Jagodini održana je druga po redu akcija pod nazivom ’’Znajem do bezbednosti-bezbedno do znanja’’ koja za cilj ima povećanje bezbednosti dece u saobraćaju. Akciju su organizovali Hyundai Auto Beograd u saradnji sa svojom dilerskom kućom ’’Svetozarevo promet’’ iz Jagodine, pod pokroviteljstvom Narodne kancelarije predsednika Republike...