AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Ford Evropa zabeležila rast prodaje u februaru

Ford Evropa zabeležila rast prodaje u februaru

Trend rasta Fordove prodaje u Evropi nastavljen je i u februaru, sa isporukama koje su u odnosu na isti period prošle godine na 21 glavnom tržištu povećane za 5,4 odsto, na 125.500 vozila. Učešće marke na tim tržištima je bilo 8,1 odsto...

Ovako veliki učinak, koji je ostvaren zahvaljujući dobro prihvaćenim modelima, povećalo je prodaju kompanije u prva dva meseca 2008. u odnosu na isto vreme prošle godine za 3,3 odsto, na 267.900 vozila. Focus je bio Fordov najpopularniji model u februaru, sa ukupnom prodajom od 32.800 jedinica. Sledi model Fiesta, sa 24.900, dok je Ford Fusion imao „učinak“ od 9.950 prodatih vozila. Novi Mondeo je nastavio da ubrzava prodaju, koja je skočila za 66 odsto, na 13.370 vozila u odnosu na februar 2007. godine. Ford Ranger pick-up je takođe imao dobar učinak tokom meseca, uz nagli skok prodaje za izvanrednih 200 odsto, na 1.760 vozila. Ford Transit, komercijalno vozilo lake kategorije, takođe ima kontinuiran rast prodaje, uz povećanje od 13 odsto - na 15.470 vozila. Prodaja vozila Ford u februaru je poboljšana na praktično svim glavnim tržištima. Britansko tržište je imalo najbolju prodaju - 14.650 vozila, sa neznatno boljim rezultatom od Nemačke, koja je uvećala prodaju za 870 vozila, na 14.630. Španija i Francuska su takođe pokazale dobar uspeh: u Španiji je prodaja povećana za 935 vozila, na 14.390, dok se Francuska popela za 770 vozila, na ukupnih 11.620. Najveće povećanje prodaje je ostvareno u Rusiji, gde je tražnja za Fordovima naglo skočila za više od 11 odsto, na ukupno 13.900 vozila. Prodaja u Turskoj takođe i dalje raste –uvećana je za 9,3 odsto na ukupnih 5.400 vozila. Izraženo u procentima, najveći skok prodaje je zabeležen u Portugaliji (od 44 odsto, na ukupno 1.935 vozila), Republici Češkoj (od 34,9 odsto, na 1.065 vozila) i u Poljskoj (od 33,6 odsto, na 2.470 vozila). "Dobar učinak u februaru, zajedno sa izvanrednom reakcijom na naše modele na izložbi vozila u Ženevi, daje našem rastućem trendu dodatni podstrek za naredne mesece”, rekao je Stiven Odel (Stephen Odell), potpredsednik za marketing, prodaju i usluge Forda za Evropu. "Reakcija medija i javnosti na nova vozila koja smo promovisali u Ženevi, konkretno sasvim novu Fiestu i crossover Kuga, bila je izvanredna. Time smo jasno pokazali da održavamo dato obećanje da ćemo proizvoditi vozila koja gode i srcu i razumu. Samo u ovoj godini, uvešćemo više od 20 pojedinačnih novih modela i novih verzija u inače širokoj paleti proizvoda.” - završava Odel. Goran Sarić - Automagazin

Lamborghini - pad prodaje od 30%

Lamborghini - pad prodaje od 30%

Proizvođač sportskih luksuznih automobila, firma Lamporghini, objavila je da je u prvih pet meseci tekuće godine prodaja opala za 30 %. U sredu je ovu informaciju potvrdio i šef ove italijanske kompanije, Stephan Winkelmann...
Karbon-keramičke kočnice - za deset godina kao standard

Karbon-keramičke kočnice - za deset godina kao standard

Kompanije Brembo i SGL udružiće svoje potencijale, kako bi zajednčki razvile cenovno dostupne komponente kočionog sistema, koje će biti proizvedene od karbon-keramičkog kompozita. Brzi sedani, karavani ili obični sportski modeli, u roku od 10 godina, mogli bi u osnovnoj opremi imati ove napredne kočnice...
Chevrolet Corvette - prodato 1,5 miliona primeraka

Chevrolet Corvette - prodato 1,5 miliona primeraka

Chevrolet Corvette ima veliki razlog za slavlje. Od 1953. godine, kada je proizvedena prva Chevrolet Corvette, legendarni model je 1977. godine prešao granicu od 500.000 proizvedenih primeraka, a 1992. godine prodat je milioniti primerak. Ove godine, sa proizvodnih traka spuštena je 1,5-milionita Chevrolet Corvette...
Chevrolet -  izuzetno povoljna junska ponuda!

Chevrolet - izuzetno povoljna junska ponuda!

Chevrolet je u protekla dva meseca pronašao način da kupcima u Srbiji približi svoja vozila što dokazuju podaci prema kojma je u martu i aprilu Chevrolet zauzeo rekordni udeo na tržištu putničkih automobila od preko 5,3%...
Mesec najpovoljnijih cena u Opelu!

Mesec najpovoljnijih cena u Opelu!

Prilikom kupovine traži se automobil koji će dati najviše u odnosu na uloženi novac i to bez obzira sa kolikim iznosom kupci raspolažu. U trenutku kada potencijalni kupci novih automobila posvećuju naročitu pažnju koliko i na šta troše svoj novac, Opel je u Srbiji pronašao način da kupcima približi svoja vozila.
OMV: Izvučeni dobitnici prvog kola OMV nagradne igre

OMV: Izvučeni dobitnici prvog kola OMV nagradne igre

Ljiljana Todorović iz Trešnjevice kod Paraćina je osvojila automobil Folksvagen Polo u prvom izvlačenju mesečnih nagrada „Igraj i osvoji! Velika letnja OMV nagradna igra“. Kao drugu nagradu pet srećnih OMV mušterija je dobilo GPS uređaj za automobil...
Kia Motors sponzor Kupa konfederacija i Evropskog prvenstva U-21

Kia Motors sponzor Kupa konfederacija i Evropskog prvenstva U-21

Kia kao globalni zvanični sponzor evropske (UEFA) i svetske (FIFA) fudbalske organizacije nastavlja sa podržavanjem vrhunskih fudbalskih događaja. Tako će uskoro najstariji korejski automobilski proizvođač biti sponzor dva sportska događaja, koji će »probuditi usnulo« junsko fudbalsko događanje...
Grand Bentley - naslednik Arnage-a počinje da se otkriva

Grand Bentley - naslednik Arnage-a počinje da se otkriva

Bentley Arnage letos će, posle 11 godina, prestati da se proizvodi, a o njegovom nasledniku nema puno informacija. Podsetimo, kompanija Bentley već je najavila promenu poslovne politike i seriju novih modela, koji će biti moderniji, ekološkiji i efektivniji...
Toyota Hilux BEV (2026)
Slika nedelje