Najnovije vesti iz auto industrije
Volkswagen završava proizvodnju Golfa prve generacije
Objavljeno: 19.05.2009.
Prva generacija modela Volkswagen Golf svetlost dana ugledala je 1974. godine, a proizvodila je se do danas. U Južnoafričkoj Republici, Golf prve generacije, u blago modernizovanom obliku, prodaje se kao CitiGolf. Kraj proizvodnje se bliži, a planiran je za 2010. godinu...
Istorija prve generacije modela Volkswagen Golf je veoma duga i izuzetno bogata. 1974. godine, Golf je postao prvi Volkswagen sa motorom smeštenim nepred u kombinaciji sa prednjim pogonom, i jedan od prvih automobila tog koncepta u klasi. Prvi konkurenti ovaj koncept su prihvatili tek šest godina kasnije. Karoseriju je dizajnirao studio ItalDesign, Giorgetta Giugiara, a isti dizajn zadržao je i južnoafrički CitiGolf. 1976. godine predstavljena je GTI verzija modela Golf, 1979. godine i sedan sa oznakom Jetta, a 1980. godine svetlost dana ugledao je Golf Cabriolet. Prodaja prve generacije modela Golf u Evropi je završena 1984. godine, a prodaja Cabriolet verzije popularne "jedinice" održana je do 1993. godine. Produkcija u Južnoafričkoj Republici nastavljena je bez prekida do danas.

Današnju ponudu čine tri motora: 1.4i (55 kW), 1.4i (62 kW) i 1.6i (74 kW), i svi motori upareni su sa petostepenom manuelnim menjačem i zadovoljavaju ekološku normu Euro 2. Od baznog dizajna, koji je predstavljen u sedamdesetim godinama, aktuelna "jedinica" se razlikuje po branicima i modernijem izgledu felni. Instrument tabla preuzeta je od prve generacije modela Škoda Fabia.
Sledeće godine, 36-godišnji tržižni život prve generacije modela Volkswagen Golf, biće završen. Zanimljivo je da je CitiGolf u JAR sve vreme bio najprodavaniji automobil, a rekordna je bila 2005. godina, kada je na tamošnjem tržištu prodato 28.000 primeraka. Prošle godine, CitiGolf bio je četvrti najprodavaniji automobil u Južnoafričkoj Republici.
Fabrika Uitenhage, u Port Elizabethu, biće preusmerena na proizvodnu modela Polo i Jetta, u čiji projekat će Volkswagen investirati 275 miliona Eura.
Automagazin.rs
Honda je danas objavila da je njeno novo hibridno vozilo Insight postal najprodavaniji evropski model u kategoriji vozila na hibridni ili alternativni pogon. Podaci koje je dostavio “Jato Dynamics” pokazuju da je u svom prvom punom mesecu prodaje, Insight postao najpopularniji model na tržištu benzinsko-električnih hibrida...
Kompanija Verano Motors, generalni uvoznik i distributer Peugeot automobila za Srbiju, otpočela je specijalnu akciju zamene već korišćenih automobila za nova uz doplatu. U želji da omoguće potencijanim kupcima da na što lakši način dođu do novog Peugeot vozila, u Verano Motors-u osmislili su akciju kupovine novih automobila po sistemu „staro za novo“
Nova Opel Insignia ecoFLEX spaja nisku potrošnju goriva i nisku emisiju štetnih gasova bez kompromisa u performansama i voznoj dinamici. Sa potrošnjom od samo 5,2 litre dizela na 100 km i emisijom 136 g/km CO2, omogućuje snagu od 118 kW/160 KS i do 380 Nm obrtnog momenta – sve to zahvaljujući snažnom turbo-dizel common-rail motoru nove generacije, posebno razvijenom za ovaj model.
Na inicijativu zaposlenih u Grand Motorsu, generalnom uvozniku i prodavcu vozila tri poznata brenda, 17. juna u prostorijama poslovnog centra na Novom Beogradu, organizovana je akcija dobrovoljnog davanja krvi, kojoj se odazvalo osamnaestoro zaposlenih, bezmalo četvrtina svih radno angažovanih u beogradskom delu ove kompanije...
Kompanija EKO SERBIA sa redakcijama časopisa Maxim i Top Speed 17.06.2009. u 19.30h organizuje CELEBRITY PIT STOP, gde će se slavne ličnosti iz sveta medija, umetnosti i show biznisa takmičiti u brzoj proveri 6 ključnih tačaka automobila.
Predstavljamo Vam najinteresantnije fotografije snimljene prilikom testiranja najsnažnijeg Mitsubishi modela današnjice. Kompletan foto album sa Mitsubishi Lancer EVO X u glavnoj ulozi, možete pogledati u galeriji portal ili klikom na
LINK...
Automobili Peugeot 207 CC i Opel Tigra dobiće ljutog konkurenta iz francuske, po imenu Renault Twingo CC. Iako su ga mnogi očekivali još na sajmu automobila u Ženevi, tamo se nije pojavio. Datum prezentacije ne znamo, ali to ne očekujemo uskoro...
U subotu 13.06.2009. god. na letnjoj scena izletišta ’’Potok’’ u Jagodini održana je druga po redu akcija pod nazivom ’’Znajem do bezbednosti-bezbedno do znanja’’ koja za cilj ima povećanje bezbednosti dece u saobraćaju. Akciju su organizovali Hyundai Auto Beograd u saradnji sa svojom dilerskom kućom ’’Svetozarevo promet’’ iz Jagodine, pod pokroviteljstvom Narodne kancelarije predsednika Republike...
Predstavnici Narodne kancelarije predsednika Republike Srbije i OMV Srbija obišli su danas u Beogradu povodom donacije Stacionar za decu i omladinu sa autizmom. Donacijom OMV Srbija kupljena je sportska oprema neophodna za razvoj dece u Stacionaru. Vrednost donacije je oko RSD 240.000 ili oko EUR 2.500...