AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Titulu World Car of the Year osvojio Volkswagen Golf!

Titulu World Car of the Year osvojio Volkswagen Golf!

Međunarodni žiri izbora "World Car Of The Year", organizovan od strane WCSC (World Car Steering Committee) juče, na sajmu automobila u New Yorku, proglasio je pobednika. Svetski automobil 2009. godine postao je Volkswagen Golf VI...

Podsetimo, izbor "World Car of the Year" je globlna alternativa evropskom, japanskom ili američkom izboru za automobil godine. Ove godine u glasanju učestvuje 59 specijalizovanih automobilskih novinara iz 25 zemalja sveta. Da bi automobil učestvovao u ovom izboru, potrebno je da je u prodaju uveden prošle godine, i da se nalazi na tržištima minimalno dva kontinenta. U sklopu nagrade World Car of the Year 2008 dele se nagrade u četiri kategorije: World Car of the Year, World Green Car, World Performance Car i World Design of the Year. Izbor sa svetski automobil godine nama tradiciju kao izbor za evropski automobil godine. Prvi put realizovan je 2004. godine, a prvu titulu svetski automobil godine odneo je Audi A6. Titula "World Car of the Year 2009" dodeljena je juče, 9. aprila, na sajmu automobila u New Yorku. Podsetimo, za titulu World Car of the Year borili su se Ford Fiesta, Toyota iQ i Volkswagen Golf VI, koji su prošli u finale. Pobednik, koji je juče objavljen na sajmu automobila u New Yorku, postao je Volkswagen Golf. U ostalim kategorijama slavili su Nissan GT-R (ispred Chevrolet Corvette ZR1 i Porsche 911), kao automobil najboljih performansi. U konkurenciji "najbolji dizajn" između Citroen C5, Fiata 500 i Jaguar XF, titulu poneo je najmanji kandidat, Fiat 500 , dok je za ekološki najprihvatljiviji automobil izabrana Honda FCX Clarity, u konkurenciji modela Toyota iQ i Mitsubishi iMiEV. Goran Sarić - Automagazin

Honda - Nova tehnologija spoja mozak-mašina

Honda - Nova tehnologija spoja mozak-mašina

Hondin institut za istraživanje u Japanu je pokrenuo saradnju sa ATR, Međunarodnim institutom za napredna istraživanja u telekomunikacijama, i Shimadzu korporacijom za razvoj prve na svetu tehnologije spoja mozak-mašina (BMI) koja omogućava upravljanje robotom samo putem ljudskih misli i ne zahteva nikakve fizičke kontakte...
Lifestyle - Novi BMW Cross Country sa cenom od 3.000 eura

Lifestyle - Novi BMW Cross Country sa cenom od 3.000 eura

Modnu kolekciju BMW Lifestyle dopuniće novi planinski bicikl Mountainbike Cross Country, koji je javnosti predstavljen u beloj boji. BMW-u je uspelo da razvije atraktivan bicikl, koji sa ponosom ističe tehniku najvišeg nivoa, ali i jedinstven životni stil...
Grand Motors - Dodatni popust u danu fudbalske fešte

Grand Motors - Dodatni popust u danu fudbalske fešte

Grand Motors, generalni uvoznik Fordovih vozila i njegova dilerska mreža u Subotici, Novom Sadu, Čačku i Nišu 27. maja od 7 do 22 sata nude ograničenu količinu vozila izloženih u prodajnim salonima sa posebnim, dodatnim popustom, pa će neke verzije pojedinih modela (Focus, Mondeo, Kuga i Transit) imati još nižu, izuzetno atraktivnu cenu...
Mitsubishi topi cene!

Mitsubishi topi cene!

Generalni uvoznik Mitsubishi vozila, Velauto, započinje letnju akciju u okviru koje će ponuditi neverovatne popuste na sva vozila sa lagera. Od 01. Juna, povoljnije nego ikada u ponudi se nalaze svi modeli iz Mitsubishijeve game koje decenijama krase kvalitet i pouzdanost...
Mitsubishi Lancer EVO X FQ-330 SST

Mitsubishi Lancer EVO X FQ-330 SST

Kompanija Mitsubishi javnosti je predstavila najbrutalniju varijantu svog sedana sa oznakom Lancer EVO X. Mitsubishi Lancer EVO X FQ-330 SST krije 2-litarski turbo agregat, iz kojeg su japanski inženjeri uspeli da "izvuku" čak 329 konjskih snaga...
Novi BMW 5 GT oficijalno predstavljen

Novi BMW 5 GT oficijalno predstavljen

Posle puno neizvesnosti, kompanija BMW konačno je u "promet" pustila prve oficijalne fotografije i informacije serijske verzije svog zanimljivog crossover modela BMW 5 Gran Turismo...
Chrysler Balkans -  ’’Samo JEEP je pravi džip’’

Chrysler Balkans - ’’Samo JEEP je pravi džip’’

Kompanija Chrysler Balkans od danas, petka 22. maja, pokreće veliku prodajnu kampanju pod nazivom „Samo JEEP je pravi džip“. Kampanja će trajati do 26. juna 2009. U fokusu kampanje su tri modela iz prestižne game Jeep vozila: legendarni Jeep Chrokee I Grand Cherokee kao i urbani, gradski model sa karakteristikama pravog Jeep vozila - Jeep Compass...
Toyota otvorila prodajno-servisni centar u Čačku

Toyota otvorila prodajno-servisni centar u Čačku

Mreži ovlašćenih partnera Toyote se 15-og Maja, pridružio i renomirani distributer Techno MK Auto, svečanim otvaranjem prodajno servisnog centra u Čačku, na adresi Bulevar Oslobodioca bb, površine 1400 kvm, izgrađenog uz poštovanje svih Toyota standarda...
Lamborghini Temerario Ad Personam (2025)
Slika nedelje