Najnovije vesti iz auto industrije
“Crown” i “Camry Hybrid” za tržište Kine predstavljeni u Šangaju
Objavljeno: 30.04.2009.
Toyota Motor Corporation (TMC) 20. aprila je premijerno predstavila novu verziju modela “Crown” i “Camry Hybrid”, za tržište Kine, tokom konferencije za medije kojoj je prisustvovao predsednik TMC Katsuaki Watanabe, na 13. Međunarodnoj izložbi automobilske industrije u Šangaju...
TMC, na osnovu svoje politike “klijent na prvom mestu”, već aktivno predstavlja vozila u Kini koja su specifična za to tržište. Za novi Crown, razvojni tim TMC sproveo je iscrpnu analizu stanja na putevima i vozačkih navika u Kini, u cilju poboljšanja elemenata kao što su udobnost u vožnji i performanse bezbednosti - samo da bi došao do vozila koje sveobuhvatno ispunjava potrebe kupaca u Kini.
Što se tiče vozila Camry Hybrid, TMC je na konferenciji za medije objavila planove za proizvodnju i prodaju ovog automobila u Kini u bliskoj budućnosti. TMC je hibridne sisteme postavila kao ključnu tehnologiju koja doprinosi čistijim izduvnim emisijama, smanjenju emisija CO² i većoj efikasnosti goriva. U 2005. godini, TMC je u Kini napravila prvu proizvodnu bazu van Japana, u zajedničkom vlasništvu, za svoje ključno i reprezentativno hibridno vozilo “Prius”. TMC je takođe predstavila hibridne modele Lexus LS, GS i RX za tržište Kine i namerava da i dalje popularizuje hibridna vozila širom sveta.
U govoru na konferenciji za medije Watanabe je rekao: “TMC ima visoka očekivanja i nadu za budućnost automobilske industrije u Kini. Mi nastojimo da postignemo održivi razvoj industrije radeći zajedno sa ljudima u Kini, kineskom automobilskom industrijom, našim partnerima, dilerima i snabdevačima.”
Toyota Srbija PR
U Srbiji je tokom 2008. godine poginulo 897 ljudi, od čega čak 120 vozača i putnika motocikla i mopeda. Rizik nastanka saobraćajne nezgode, kod vozača dvotočkaša je 2 do 8 puta veći nego kod vozača putničkog automobila. Rizik od smrtnih posledica, kod vozača motocikla je 45 puta veći nego kod putnika u putničkom automobilu...
Honda je danas objavila da je njeno novo hibridno vozilo Insight postal najprodavaniji evropski model u kategoriji vozila na hibridni ili alternativni pogon. Podaci koje je dostavio “Jato Dynamics” pokazuju da je u svom prvom punom mesecu prodaje, Insight postao najpopularniji model na tržištu benzinsko-električnih hibrida...
Kompanija Verano Motors, generalni uvoznik i distributer Peugeot automobila za Srbiju, otpočela je specijalnu akciju zamene već korišćenih automobila za nova uz doplatu. U želji da omoguće potencijanim kupcima da na što lakši način dođu do novog Peugeot vozila, u Verano Motors-u osmislili su akciju kupovine novih automobila po sistemu „staro za novo“
Nova Opel Insignia ecoFLEX spaja nisku potrošnju goriva i nisku emisiju štetnih gasova bez kompromisa u performansama i voznoj dinamici. Sa potrošnjom od samo 5,2 litre dizela na 100 km i emisijom 136 g/km CO2, omogućuje snagu od 118 kW/160 KS i do 380 Nm obrtnog momenta – sve to zahvaljujući snažnom turbo-dizel common-rail motoru nove generacije, posebno razvijenom za ovaj model.
Na inicijativu zaposlenih u Grand Motorsu, generalnom uvozniku i prodavcu vozila tri poznata brenda, 17. juna u prostorijama poslovnog centra na Novom Beogradu, organizovana je akcija dobrovoljnog davanja krvi, kojoj se odazvalo osamnaestoro zaposlenih, bezmalo četvrtina svih radno angažovanih u beogradskom delu ove kompanije...
Kompanija EKO SERBIA sa redakcijama časopisa Maxim i Top Speed 17.06.2009. u 19.30h organizuje CELEBRITY PIT STOP, gde će se slavne ličnosti iz sveta medija, umetnosti i show biznisa takmičiti u brzoj proveri 6 ključnih tačaka automobila.
Predstavljamo Vam najinteresantnije fotografije snimljene prilikom testiranja najsnažnijeg Mitsubishi modela današnjice. Kompletan foto album sa Mitsubishi Lancer EVO X u glavnoj ulozi, možete pogledati u galeriji portal ili klikom na
LINK...
Automobili Peugeot 207 CC i Opel Tigra dobiće ljutog konkurenta iz francuske, po imenu Renault Twingo CC. Iako su ga mnogi očekivali još na sajmu automobila u Ženevi, tamo se nije pojavio. Datum prezentacije ne znamo, ali to ne očekujemo uskoro...
U subotu 13.06.2009. god. na letnjoj scena izletišta ’’Potok’’ u Jagodini održana je druga po redu akcija pod nazivom ’’Znajem do bezbednosti-bezbedno do znanja’’ koja za cilj ima povećanje bezbednosti dece u saobraćaju. Akciju su organizovali Hyundai Auto Beograd u saradnji sa svojom dilerskom kućom ’’Svetozarevo promet’’ iz Jagodine, pod pokroviteljstvom Narodne kancelarije predsednika Republike...