AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Vladan Petrović o Hondi Accord 2.4 i-VTEC

Vladan Petrović o Hondi Accord 2.4 i-VTEC

Ekskluzivno za Automagazin portal,Hondu Accord 2.4 i-VTEC testirao je aktuelni reli šampion Srbije, Vladan Petrović. Izdvojili smo za Vas najznačajnije utiske šestostrukog državnog reli šampiona...

Vladan Petrović o Hondi Accord 2.4 i-VTEC

Enterijer "Enterijer novog Accorda je jedan od najboljih u srednjoj klasi. Sedi se u širokim, nisko postavljenim kožnim sedištima sa perfektnim bočnim uporištima. Zahvaljujući izdašnom podešavanju volana i sedišta, svako može pronaći sebi idealan položaj sedenja. Sportski volan sa tri kraka, takođe, zaslužuje sve pohvale. Ruke se odlično "lepe" za njega i odlično je oblikovan. Kompletan enterijer je izrađen od kvalitetnih materijala i veoma je prijatan. Kokipt vozača i suvozača je odlično rešen i pruža, za ovu klasu, neobičan osećaj prostranosti. Kao da sedite u nekom većem luksuznom automobilu. Fantastičan spoj luksuza i sportskog duha u jednom automobilu. Ono što je za svaku pohvalu jeste organizacija komandi na centalnoj konzoli. Komande audio-sistema su jednostavne i jasno odvojene od komandi klima uređaja i ventilacije. Svi dugmići imaju precizan hod i izrađeni su od kvalitetnih materijala. Sve u svemu, odličan utisak kvaliteta i kompaktnosti."

Vladan Petrović o Hondi Accord 2.4 i-VTEC

Motor i menjač "Moram da priznam da sam ovo od Honde i očekivao. Mogučnosti motora su stvarno velike, ali ono što posebno treba pohvaliti jeste njegova elastičnost u niskim područjima rada. Ta elastičnost smanjuje potrebu za šaltanjem, koje je u ovom modelu pravo uživanje. Još jednom moram pohvaliti Hondine inženjere koji su radili na transmisiji. Iako lično nisam ljubitelj poluautomatskih menjača, petostepeni menjač u Hondi Accord zaslužuje čistu desetku. Bez obzira da li se nalazi u "D" ili "S" modu ili kada koristimo manuelni mod sa polugicama iza volana, menjač je brzine menjao izuzetno brzo, bez kašnjenja i trzaja i veoma kultivisano. Motor Accorda veoma rado se odaziva na gas. Na 4.000 o/min ponaša se življe, a u visokim obrtajima do podloge stiže zavidna "porcija" konjskih snaga, što prati metalni i rezak zvuk motora. Ubrzanja su odlična, a preticanja sa ovim automobilom su prava rutina."

Vladan Petrović o Hondi Accord 2.4 i-VTEC

Ponašanje u vožnji "Pri naglim promenama smera, stabilnost Accorda je na zavidnom nivou, a pri visokim brzinama vozaču pruža osećaj samopouzdanja i sigurnosti. Izmenjeno vešanje odlično odoleva zakonima fizike, a karoserija se naginjen minimalno. Čak i prilikom brzih prolazaka kroz neravne krivine, Accord će ostati neutralan, bez gubitka kontakta sa podlogom. Ono što će putnici sigurno osetiti jeste tvrđi trim amortizera, što se posebno manifestuje prilikom prelazaka preko rupa. Ali, to je sve u granicama udobnosti. Imam utisak da su inženjeri Honde kombinovali tvrde amortizere sa mekšim oprugama i tako obezbedili odličan kompromis između udobnosti i dobrog ponašanja u krivinama. Ipak, u graničnim područjima treba biti pažljiv, jer za one koji imaju previše sportskih ambicija vešanje može biti tromo, a ne zaborvimo da je ovo automobil težak preko 1,5 tona, sa izraženim prevesima. Takođe, milsim da bi prograsivni servo volan mogao biti za nijansu "komunikativniji". Više infomracije sa podloge ne bi smetalo, ali i to je induvidualno." Goran Sarić - Automagazin

Honda Jazz dostigla pola miliona prodatih jedinica

Honda Jazz dostigla pola miliona prodatih jedinica

Honda je nedavno premašila 500.000 prodatih jedinica Jazz-a u Evropi, pokazujući kontinuiranu popularnost ovog hečbeka sa 5 vrata. Jazz je izazvao pravu senzaciju kada se pojavio 2002. godine kombinujući veličinu, vrednost i štedljivost karakteristične za B-segment i putnički prostor i prtljažnik C-segmenta...
Hamann se ustremio na BMW 730d

Hamann se ustremio na BMW 730d

Treba Vam nešto bolje, jer je tjunirani Passat TDI sa crnim staklima već zadovoljio vaša čula i postao "dosadan"? Ne zabavlja Vas Audi A8? Ne želite Mercedes? Mislim da kompanija Hamman ima rešenje za Vaš "slučaj"...
Ferrari: Hybrid 4x4 je realnost!

Ferrari: Hybrid 4x4 je realnost!

Ferrari nikada neće proizvoditi SUV model? Nemojte biti potpuno sigurni u ovo. Ferrari je već podneo zahtev za patentiranje, u kome se nalazi skica novog hibridnog pogona, kao i pogona na sve točkove...
Nova Honda Civic - prve simulacije

Nova Honda Civic - prve simulacije

Nedavno su se u Japanu pojavili neoficijalni renderi nove generacije modela Civic, koji bi svetlost dana trebao ugledati 2011. godine. Predstavljamo Vam prvi render mogućeg izgleda modela Civic...
Hondin Open day je obeležila velika posećenost

Hondin Open day je obeležila velika posećenost

Delta Automoto, generalni zastupnik Honda automobila za tržište Srbije, organizovao je u subotu 23. maja, Open day za vreme kojeg su svi ljubitelji Honde mogli da testiraju najnovije modele. Za samo 7 sati, koliko je trajao dan „otvorenih“ vrata, bilo je 157 test voznji i preko 200 posetilaca.Otvorena vrata Hondinog salona na Novom Beogradu, primila su preko 200 posetilaca koji su želeli da testiraju Hondine modele, od malog Jazz-a do najprodavanijeg Accord-a i atraktivnog Hybrid-a...
Proslava 20 godina Mazde MX-5 na Le Manu za sve entuzijaste

Proslava 20 godina Mazde MX-5 na Le Manu za sve entuzijaste

Ove godine, legendarna svetska trka izdržljivosti biće mesto za proslavu dvadesetogodišnjice rođenja najvoljenijeg roudstera na svetu: Mazde MX-5. Prvi put predstavljen na salonu u Čikagu u februaru 1989. godine, originalni Mazda MX-5 (u to vreme sa imenom Miata) uticao je na ponovno vraćanje dvoseda roudstera na scenu...
Novi Renault Grand Scenic dolazi na scenu

Novi Renault Grand Scenic dolazi na scenu

Novi Renault Grand Scenic nastavlja uspeh prethodne generacije. Posebna pažnja posvećena unutrašnjem prostoru i njegovoj ergonimiji. Pored toga, dosta toga urađeno je i na polju voznih osobina, koje su bazirane na one kod modela Megane. Novi Renault Grand Scenic u prodaju kreće uskoro, a u ponudi će imati verzija sa 5 i 7 mesta...
Audi - svakom radniku premija od 5.300 eura

Audi - svakom radniku premija od 5.300 eura

Kompanija Audi će, kao i svake godine, svojim radnicima isplatiti specijalnu premiju, koja se odnosi na ostvarivanje profita u prethodnoj fiskalnoj godini. Kao i prošle, Audi će i ove godine podeliti 157 miliona eura, odnosno 5.300 eura po radniku...
Lamborghini Temerario Ad Personam (2025)
Slika nedelje