Najnovije vesti iz auto industrije
GM u Rusiji otvorio pogon za sklapanje automobila
Objavljeno: 08.11.2008.
General Motors (GM) je danas otvorio 300 miliona dolara vrednu, fleksibilnu fabriku za sklapanje automobila u Sankt Peterburgu u Rusiji. Fabrika će pored već ostvarenog GM-ovog kapaciteta od 100.000 vozila proizvoditi i dodatnih 70.000 vozila u zajedničkom projektu i partnerskim objektima u toj zemlji.
Proizvodiće terenska vozila Opel Antara i Chevrolet Captiva, a od kraja 2009.godine i novi Chevrolet Cruze kompaktno vozilo u sedan izvedbi. Fabrika ima fleksibilan, moderan dizajn koji može da ispratiti mnoštvo različitih modela.
"U potpunosti smo posvećeni našoj strategiji rasta u Rusiji." - rekao je Carl-Peter Forster, predsednik General Motors-a u Evropi. "Rusija ima mogućnosti da postane primarno evropsko tržište za GM već u 2009.godini. Sa pet jakih marki na tržištu, mi smo vodeći strani proizvođač. Ovu poziciju želimo i da sačuvamo."
GM-ova prodaja u Rusiji je porasla za 44% u periodu od januara do septembra 2008.godine, te tako nadmašila privredni rast od 23% i postigla rekord od 256.765 vozila. GM-ov udeo u tržištu je dostigao novi vrhunac of 10,9% u Rusiji, a 2006. godine udeo je bio tek 6,5%. U prvih devet meseci ove godine, Chevrolet je zadržao titulu ruske omiljene strane marke sa prodajom od 33,5% (ili 44.000 automobila i terenskih vozila) od ukupno 175.800 vozila. U istom periodu, Opel je bio brend sa najbržom stopom rasta u zemlji sa prodajom većom za 73% od preko 78.000 vozila.

"Naš pogon u Sankt Peterburgu će raditi po istim visokim standardima koji su nam u poslednje vreme doneli glavne nagrade za kvalitet naših vozila." - rekao je Carl-Peter Forster. Nova fabrika, koja se nalazi u Šušariju u okolini Sankt Petersburga, zapošljavaće 1.700 ljudi. GM-ovi novi radnici su prošli kroz intenzivnu obuku vezanu za svetski proizvodni sistem kompanije, koji se fokusira na vrhunski kvalitet u svim procesima, kontinuiran razvoj i angažovanost radne snage.
Goran Sarić - Automagazin
Osnovne zvanične informacije o novom modelu Rolls-Royce Ghost već znamo. Automobil je postavljen na produženu platformu BMW-a serije 7, a pod haubom će disati Twin-turbo 12-cilindrični motor snage 507 KS i obrtnog momenta od 750 Nm. Nove informacije su pred nama...
Otkrivanje modela BMW X1 se bliži, testiraju se prototipovi sa minimalnom maskom. Špijunskim fotografima uspelo je da snime test prototip, koji bi trebao biti veoma blizak serijskom modelu...
Citroen C5 i C6 u ponudi imaju najsnažniji dizel agregat zapremine 2,7 litra, koji je pomenute modele plasirao među najsnažnije dizel limuzine sednje i više srednje klase. Naslediće ga 3.0 HDi motor, koji razvija 240 KS i 450 Nm obrtnog momenta...
Proizvođač sportskih luksuznih automobila, firma Lamporghini, objavila je da je u prvih pet meseci tekuće godine prodaja opala za 30 %. U sredu je ovu informaciju potvrdio i šef ove italijanske kompanije, Stephan Winkelmann...
Kompanije Brembo i SGL udružiće svoje potencijale, kako bi zajednčki razvile cenovno dostupne komponente kočionog sistema, koje će biti proizvedene od karbon-keramičkog kompozita. Brzi sedani, karavani ili obični sportski modeli, u roku od 10 godina, mogli bi u osnovnoj opremi imati ove napredne kočnice...
Chevrolet Corvette ima veliki razlog za slavlje. Od 1953. godine, kada je proizvedena prva Chevrolet Corvette, legendarni model je 1977. godine prešao granicu od 500.000 proizvedenih primeraka, a 1992. godine prodat je milioniti primerak. Ove godine, sa proizvodnih traka spuštena je 1,5-milionita Chevrolet Corvette...
Chevrolet je u protekla dva meseca pronašao način da kupcima u Srbiji približi svoja vozila što dokazuju podaci prema kojma je u martu i aprilu Chevrolet zauzeo rekordni udeo na tržištu putničkih automobila od preko 5,3%...
Kompanija Mercedes-Benz još jednom je potvrdila visok nivo kvaliteta i pouzdanosti. Najnovije statistike kompanije ADAC govore nam o Mercedes-Benz C klasi kao najpouzdanijem predstavniku srednje klase...
Prilikom kupovine traži se automobil koji će dati najviše u odnosu na uloženi novac i to bez obzira sa kolikim iznosom kupci raspolažu. U trenutku kada potencijalni kupci novih automobila posvećuju naročitu pažnju koliko i na šta troše svoj novac, Opel je u Srbiji pronašao način da kupcima približi svoja vozila.