AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

HydroGen4 testiranje u Berlinu

HydroGen4 testiranje u Berlinu

Za korak smo bliže postizanju održive mobilnosti sa nultom emisijom budući da je Opel najavio sprovođenje evropskog dela GM-ovog najvećeg test-programa za vozila sa gorivnim ćelijama tokom posete nemačkog saveznog Ministra transporta, gradnje i urbanističkih poslova, Wolfgang-a Tiefensee-a...

HydroGen4 testiranje u Berlinu

Devet kompanija će početi da koriste GM/Opel HydroGen4 vozila sa nultom emisijom na području Berlina pri obavljanju svojih svakodnevnih delatnosti: ADAC, Allianz, Coca Cola, Hilton, Linde, Schindler, Axel Springer, Total i Veolia. Ovaj drumski test će se sprovesti pod okriljem Partnerstva za čistu energiju (Clean Energy Partnership - CEP), projekta koji je finansiran od strane nemačkog Ministarstva transporta, gradnje i urbanističkog razvoja, a koji demonstrira pogodnosti svakodnevne upotrebe vodonika kao goriva za drumski prevoz. "Zahvalni smo nemačkom Ministarstvu transporta što je posvećeno promovisanju vodonika kao pogonske tehnologije i oduševljeni smo što nam se u uvođenju tehnologije gorivnih ćelija nulte emisije, kroz program HydroGen4, pridružuju ovako visoko profilisani poslovni partneri." - ističe Predsednik GM Europe Carl-Peter Forster.

HydroGen4 testiranje u Berlinu

Nemački savezni ministar transporta Wolfgang Tiefensee dodaje: "Naša budućnost je u električnim vozilima sa pogonom na akumulatore i gorivne ćelije. Ova tehnologija će nam dugoročno omogućiti smanjenje globalnih emisija pomažući, istovremeno, da smanjimo našu zavisnost od nafte. Zahvaljujući istraživanjima i inovacijama, sada se razvijaju proizvodi koji imaju prođu na tržištu. Srećan sam što učestvujem i lično podržavam ovu viziju. U Nemačkoj smo dostigli veoma visok nivo stručnosti u tehnologiji upotrebe vodonika iz gorivnih ćelija. To je prednost koju treba da učvrstimo. Moja administracija je potrošila 500 miliona evra za podršku Nacionalnom programu inovacija u tehnologiji upotrebe vodonika i gorivnih ćelija. Industrija ulaže iste napore. Ovaj program se pokazao kao veliki uspeh."

HydroGen4 testiranje u Berlinu

HydroGen4 na putu Kao sastavni deo GM-ove sveobuhvatne strategije upotrebe napredne tehnologije usmerene ka daljoj elektrifikaciji vozila, četvrta generacija vozila sa gorivnim ćelijama predstavlja vrhunac više od 10 godina rada na razvoju vodonične i tehnologije gorivnih ćelija. HydroGen4 se odlikuje poboljšanjima u svakodnevnoj upotrebi, kao što su bolje performanse i izdržljivost. Na globalnom nivou, GM koristi više od 100 vozila ove vrste u svom test-programu u SAD, Japanu, Koreji, Kini i Nemačkoj. U SAD se više od 100.000 ljudi, običnih vozača, prijavilo za tržišno testiranje. Do danas, 3.400 ljudi su koristili ovo vozilo, a 30 porodica ga je koristilo svakodnevno tokom 2-3 meseca. Vozila su ukupno prešla gotovo 700.000 km. Povratne informacije od ovih pokaznih aktivnosti ne samo da GM-ovim inžinjerima daju bitne podatke za procenu, već, istovremeno obezbeđuju i bitan uvid u iskustvo koje će budući budući korisnici vozila imati tokom vožnje. Vozila poseduju sistem bežičnog prenosa podataka koji će pomoći inženjerima pri prenosu podataka o performansama vozila na server kompanije. Održavanje vozila, koja se koriste u Berlinu, će se obavljati kod Opel-ovog zastupnika koji ima potrebno osoblje i alate za servisiranje Opel-ovih vozila sa gorivnim ćelijama.

HydroGen4 testiranje u Berlinu

Blok gorivnih ćelija HydroGen4 koristi 440 jediničnih ćelija u kojima se mešaju vodonik i kiseonik iz vazduha kako bi se proizvela električna struja, sa vodenom parom kao jedinim nus-proizvodom. To znači da nema sagorevanja niti emisije CO2. Skup gorivih ćelija obezbeđuje električnu energiju za sinhronizovani električni motor snage 73 kW, koji postiže ubrzanje od nule do 100 km/h za oko 12 sekundi i maksimalnu brzinu od 160 km/h. Osobine trenutnog obrtnog momenta električnog motora vozilu takođe daju izvanredno ubrzanje. HydroGen4 je opremljen akumulatorom 1.8 kWh koji skladišti energiju iz regenerativnog kočionog sistema vozila i pokriva najveća električna opterećenja. Tri kompozitna rezervoara sa grafitnim vlaknima sadrže 4,2 kg vodonika pod pritiskom od 700 bara, što je dovoljno za rastojanje od 320 km. HydroGen4 može da se upali i vozi na temperaturama ispod nule, što je znatna prednost u odnosu na tehnologiju prethodne generacije i značajna korist prilikom svakodne upotrebe. Vozilo je projektovano da bude bezbedno kao i konvencionalna vozila, a poseduje i jedinstvene sigurnosne osobine vodonika u svakom od njegovih glavnih sistema.

HydroGen4 testiranje u Berlinu

Izjave naših HydroGen4 partnera "ADAC je uvek otvoren za alternativne pogonske sisteme. Zbog toga smo žarko želeli da isprobamo HydroGen4 kao deo naše Drumske Patrole. Ovo su idealni uslovi za testiranje budući da se naša vozila koriste u specijalnim uslovima. General Motors definitivno može da profitira iz našeg iskustva i da to iskoristi u daljem razvoju ove tehnologije." rekao je Ulrich Klaus Becker, potpredsednik transporta u ADAC-u. "Alliance Insurance AG koristi priliku da isproba koncepcijski automobil u svakodnevnim uslovima, u partnerstvu i saradnji sa istraživačkim odsekom GM-a i Opela. Kao vodeća kompanija za osiguranje vozila, mi želimo i moramo da se upoznamo sa novim tehnologijama i njihovim posebnim karakteristikama. Štaviše, svi smo suočeni sa pitanjem kako da pouzdano osiguramo našu pokretnu imovinu." - kaže Dr. Christoph Lauterwasser, Generalni direktor Allianz Centra za Tehnologiju. "Mi smo ovek otvoreni za inovacije koje mogu da spasu našu planetu. Stoga podržavamo nove vrste automobilske opreme, kao što je HydroGen4, a ujedno smo nezavisni i kritični kod testiranja." - rekao je Ludger Seggewies, koordinator prodaje u BILD Division and Magazines, Axel Springer AG. "Zaštita okoline je jedan od glavnih izazova našeg vremena. Zbog toga moramo da idemo novim putevima i da razvijamo nove tehnologije. Coca-Cola je učinila mnogo što se tiče očuvanja energije i koristimo rashladne uređaje koji nisu opasni za okolinu. Drago nam je što možemo da podržimo General Motors u razvoju vozila sa nultom emisijom izduvnih gasova kao njegovi test partneri." - izjavio je Christian Cordes, Direktor sektora za korporativni identitet, odnose sa javnošću i komunikaciju u Coca-Cola Germany.

HydroGen4 testiranje u Berlinu

"Zaštita životne okoline je izuzetno važna za Hilton. Stoga nam je posebno drago što imamo priliku da učestvujemo u pilot-projektu HydroGen4. Godinama smo radili na projektima očuvanja životne sredine i uspeli smo da drastično smanjimo potrošnju energije u našim hotelima tokom tri godine trajanja našeg programa „Mi Brinemo“. Priključivanjem HydroGen4 automobila našoj floti u Hilton Berlin hotelu nastavljamo naše napore da učinimo svet čistijim mestom." rekao je Olivier Harnisch, potpredsednik međunarodnih operacija Hilton Hotela - Nemačka i Švajcarska. "Opel i Linde dele viziju - vodonik kao gorivo budućnosti. Linde je godinama bio prethodnik u neprestanom razvoju vodoničnih tehnologija koje nisu štetne za okolinu. HydroGen4 je dokaz da se vodonične tehnologije mogu upotrebljavati svaki dan. Sa zadovoljstvom podržavamo ovaj projekat." - izjavio je Dr. Andreas Opfermann, šef sektora za inovacioni menadžment u Linde AG. "Schindler, kao menadžer mobilnosti, je usredsređen na razvijanje nove „transportne“ tehnologije sa svojim poslovnim partnerima u skladu sa Schindlerovim osnovnim vrednostima vezanim za inovaciju i očuvanje prirode. Projekat HydroGen4 se u potpunosti slaže sa ovim vrednostima. Ovaj projekat će u vidu preporuke biti stavljen u naš izveštaj o Korporativnom državljanstvu kako bi pokazali Schindlerovu vodeću ulogu u našoj industriji po pitanju ’zelenih’ tehnologija budućnosti." "TOTAL-u je izuzetno važno da razvije nove energije, odnosno da može da ponudi svojim klijentima široku paletu proizvoda. Sa vodonikom, kao izvorom energije, mi možemo da napravimo korak napred ka energiji budućnosti." rekao je Patrick Schnell, šef sektora održivog razvoja i novih energija u TOTAL Deutschland GmbH. "Zaštita životne sredine i održiva trgovina su očigledni faktori što se tiče Veolia-e, vodeće svetske kompanije koja se bavi uslugama očuvanja životne sredine u sektorima vode, očuvanja životne sredine, energije i transporta. Sa radošću podržavamo dalji razvoj inovativnog goriva koje ne zagađuje okolinu od strane General Motorsa, jer sa njima možemo svakodnevno da doprinosimo zaštiti okoline naše prestonice." rekao je Christof Schifferings, Generalni direktor poslovnog razvoja u Veolia Wasser GmbH. General Motors PR

Ženeva 2009 - Toyota najbolja u očuvanju životne sredine

Ženeva 2009 - Toyota najbolja u očuvanju životne sredine

Stalnim usavršavanjem efikasnosti svojih vozila, Toyota se posvećeno bavi pitanjima globalne zaštite životne sredine i to širokim spektrom aktivnosti istraživanja i razvoja. Priznajući važnost raznolikosti izvora energije, Toyota je za cilj postavila ultimativni automobil Eco Car koji će vožnju dovesti na nivo održivog kretanja...
Rast prodaje automobila u Nemačkoj

Rast prodaje automobila u Nemačkoj

Prodaja novih automobila u Nemačkoj, u februaru mesecu, povećana je za 21 % u odnosu na isti period prošle godine, na 277 800 automobila. Ovo je prvi rast prodaje automobila u Nemačkoj u poslednjih šest meseci...
Sajam automobila u Ženevi - Tata Nano Europa

Sajam automobila u Ženevi - Tata Nano Europa

Indijski magnat Tata u Ženevi je predstavio super-jeftini automobil Nano Europa, koji je, kao što sam naziv govori, namenjen evropskom tržištu. Tata Nano Europe na evropsko tržište dolazi 2011. godine, a najavljena cena kreće se oko 5 000 Eura...
Sajam u Ženevi - Renault Megane RS + FOTO

Sajam u Ženevi - Renault Megane RS + FOTO

Poslednji u liniji Renault Sport modela, Renault Megane RS punim sjajem zablistao je na štandu sajma automobila u Ženevi. Posle modela Megane F1 Team R26 i Megane R26.R, Renault Megane RS "na tacni" je dobio svo stečeno iskustvo u čuvenom Renault Sport Technologies centru. Wallpaper možete preuzeti klikom na LINK..
Sajam u Ženevi - Opel Ampera će debitovati 2011. godine

Sajam u Ženevi - Opel Ampera će debitovati 2011. godine

Revolucionarna Opel Ampera danas je premijerno prikazana na 79. Sajmu Automobila u Ženevi. Carl-Peter Forster, predsednik kompanije General Motors Europe, otkrio je električno vozilo sa produženim dometom i najavio planove da se krene sa proizvodnjom ovog modela krajem 2011. godine...
Aston Martin One-77 - čekanje se isplatilo

Aston Martin One-77 - čekanje se isplatilo

Konačno... Iako smo dugo čekali, Aston Martin je predstavljanjem prvih fotografija svog prestižnog modela One 77 opravdao svaki trenutak. Pred nama su prve fotografije ekskluzivnog modela, najbržeg i najsnažnijeg automobila u istoriji Aston Martina...
Ford Iosis MAX: novi „kinetički“ koncept

Ford Iosis MAX: novi „kinetički“ koncept

Ovako bi mogao izgledati novi Ford C-Max. Novi Ford C-MAX prvi put videćemo 2011. godine, i zato je vrlo verovatno da je ovo najavna studia nove generacije modela C-MAX. Ford Iosis Max je koncept, ali iako ne treba očekivati da svi detalji budu uključeni u serijsku proizvodnju, iskreno se nadamo da će dizajn enterijera i eksterijera "preživeti" do serijske faze...
Škoda Yeti i zvanično otkrivena !

Škoda Yeti i zvanično otkrivena !

Četiri godine posle premijere studie Yeti, kompanija Škoda na sajmu automobila u Ženevi predstavlja nam svoj prvi SUV model ikada. Razlika? Serijski proizvod od koncept modela razlikuje se po izduždnoj liniji, pogonu na prednje ili sve točkove, po turbo benzinskim motorima sa direktnim ubrizgaavanjem goriva...
Rally Sweden 2024 - Thierry Neuville
Slika nedelje