Najnovije vesti iz auto industrije
Audi budućnosti - prve skice novih modela
Objavljeno: 28.10.2008.
Na internetu su se pojavile prve skice novih modela, koje kompanija iz Ingolstadta planira da uvede na tržište u vremenskom periodu od dve godine. Skice nam pokazuju da Audi ostaje veran svom poznatom dizajnerskom pravcu, koji neguje dinamiku, agilnost i ekskluzivnost...
Koje modele će Audi plasirati u naredne dve godine? Najjbliže tržišnoj premijeri sigurno je otvorena verzija Audi A5 Cabriolet i njegova četvorovratna verzija Sportback. U toku sledeće godine svetlost dana ugledaće dugoočekivani model Audi A7, konkurent Mercedesu CLS. Pod haubom četvorovratnog Coupea A7 disaće atmosferske benzinske verzije agregata 2.8 i 4.2 litra, kao i kompresorom pojačan agregat od 3 litra zapremine. 2.8-litarski motor isporučivaće 204 konjske snage, trolitraš 300, a osmicilindrični 4.2-litarski agregat razvijaće velikih 400 KS. Novi model, A7 biće razvijen na platformi popularnog modela A6.

Godinu dana kasnije (2010. godine) očekuje se dolazak nove generacije modela A8, koja će sigurno povećati tržišni udeo Audija, s obzirom na činjenicu da se i aktuelna generacija bez problema nosi sa konkurencijom na tržištu. Od pogonskih agregata izabrana su dva benzinska i dva dizel agregata, čija zapremina će se kretati u rasponu od 3 do 4,2 litra. Verziju S8 pogoniće V10 motor zapremine 5 litara, koji razvija 620 konjskih snaga.
Goran Sarić - Automagazin
Otkrivanje izgleda nove Opel Astre prati nas tokom 2009. godine. Konačno su pred nama fotografije koje nam otkrivaju unutrašnjost nove generacije modela Opel Astra i potvrđuju ono što smo videli i na špijunskim fotografijama: visok kvalitet i odličnu ergonomiju...
Korejski Hyundai Santa Fe trenutno se nalazi na polovini svog životnog ciklusa, a kako bi se na tržištu održao u istoj kondiciji, pripremljen je mali facelift. Izmene se odnose kako na enterijer, tako i na eksterijer, a pored dva nova dizel motora, tu je i novi 6-stepeni automatski menjač...
Kako popuniti prazninu izmedju agregata 2.0 FSI (150 ks) i motora turbo FSI (200 ks), koji pokrece sportsku verziju Golfa GTI ? Volkswagen je pronasao odgovor na ovo pitanje. Agregat koji u sebi ima integrisan mehanicki kompresor i turbo. Rezultat je 160 KS, a sve to crpi iz samo 1.4 litra zapremine !
Motor godine 2009 postao je Volkswagenov četvorocilindrični 1.4 Twincharger. Pobednika ankete "International Engine of the Year" izabralo je 65 članova žirija iz 32 zemlje sveta, među kojima nema automobilskih stručnjaka iz Srbije. Ove godine ogdržano je jedanaesto izdanje izbora za "International Engine of the Year", a prvi put ovaj zanimljiv izbor održan je 1999. godine...
Kompanija EKO SERBIA sa redakcijama časopisa Maxim i Top Speed 17.06.2009. organizovali su CELEBRITY PIT STOP, gde su se slavne ličnosti iz sveta medija, umetnosti i show biznisa takmičili u brzoj proveri 6 ključnih tačaka automobila. Legendarni Pavle Komnenović i Andrej Kulundžić, članovi EKO Racing tima, pobrinuli su se da takmičenje bude fer i korektno i proglasiti pobednike!
U Srbiji je tokom 2008. godine poginulo 897 ljudi, od čega čak 120 vozača i putnika motocikla i mopeda. Rizik nastanka saobraćajne nezgode, kod vozača dvotočkaša je 2 do 8 puta veći nego kod vozača putničkog automobila. Rizik od smrtnih posledica, kod vozača motocikla je 45 puta veći nego kod putnika u putničkom automobilu...
Honda je danas objavila da je njeno novo hibridno vozilo Insight postal najprodavaniji evropski model u kategoriji vozila na hibridni ili alternativni pogon. Podaci koje je dostavio “Jato Dynamics” pokazuju da je u svom prvom punom mesecu prodaje, Insight postao najpopularniji model na tržištu benzinsko-električnih hibrida...
Kompanija Verano Motors, generalni uvoznik i distributer Peugeot automobila za Srbiju, otpočela je specijalnu akciju zamene već korišćenih automobila za nova uz doplatu. U želji da omoguće potencijanim kupcima da na što lakši način dođu do novog Peugeot vozila, u Verano Motors-u osmislili su akciju kupovine novih automobila po sistemu „staro za novo“
Nova Opel Insignia ecoFLEX spaja nisku potrošnju goriva i nisku emisiju štetnih gasova bez kompromisa u performansama i voznoj dinamici. Sa potrošnjom od samo 5,2 litre dizela na 100 km i emisijom 136 g/km CO2, omogućuje snagu od 118 kW/160 KS i do 380 Nm obrtnog momenta – sve to zahvaljujući snažnom turbo-dizel common-rail motoru nove generacije, posebno razvijenom za ovaj model.