Najnovije vesti iz auto industrije
Fashion Avenue Art - Audijev impuls za vrhunsko stvaralaštvo
Objavljeno: 28.05.2008.
Prvi put zajedno, deset vrhunskih srpskih likovnih stvaralaca dvadesetog veka sinoć je na Fashion Avenue Art izložbi, predstavilo svoja unikatna dela i to u potpuno novom i drugačijem izložbenom prostoru - salonu Audija, Porsche Beograd Ada. Galeriju fotografija koje nam dočaravaju atmosferu u zanimljivo kreiranom, autentičnom Audijevom salonu možete pogledati u galeriji Automagazin portala ili jednostavnim klikom na LINK...

Kroz oblik, pokret, dinamiku postojanja, unutrašnju istinu, dimenziju skulpturalnog stvaralaštva, predstavili su se Oto Logo, Olga Olja Ivanjicki, Branko Miljuš, Miloš Šobajić, Danica Basta, Mihailo Đoković Tikalo, Milan Marinković Cile, Jelena Trpković, Dragan Radenović i Braca Đurković.
"Brend Audi podržava stvaraoce koji slede svoju viziju, koji stvaraju iz radoznalosti i koji mogu da otkriju nove oblike koje sam život nudi. Želimo da damo impuls stvaralaštvu i kreativnosti, bilo da je reč o vrhunskim umetničkim delima, ili o proizvodnji najkvalitetnijih automobila koji donose novine u tehnologiji i dizajnu." - rekao je na otvaranju prodajne izložbe Slobodan Pešić, direktor marke Audi.

Eminentni savremenici, svojim trajanjem na domaćoj likovnoj sceni, na Fashion Avenue Art u autentičnom prostoru Audi salona, samo potvrđuju i utemeljuju svoja dela u istoriji novije srpske umetnosti. Među domaćom umetničkom elitom, na ovoj izložbi pojavio se, posle višegodišnje pauze, i Oto Logo, jedan od vrhunskih vajara, sa svojih deset eksponata.
Suočeni sa dinamikom vremena, Fashion Avenue Art je iz ugla recepcije vrlo bitan za generacije koje teže da se upoznaju sa domaćim umetničkim nasleđem na jedan pitak, jasan, ilustrovan način. Kreiranje ovog umetničkog doživljaja, pored prihvatanja velike odgovornosti, u isti mah predstavljao je i izazov i uživanje u ponovnom otkrivanju najsitnijih pojedinosti vezanih za život, različita poglavlja naše istorije, umetnosti i stvaralaštvo." - istakla je Bjanka Jovićević, glavni i odgovorni urednik lifestyle magazina "Fashion Avenue" i posebnog izdanja "Fashion Art", idejni tvorac ove izložbe.

Ovom jedinstvenom događaju prisustvovali su predstavnici diplomatskog kora, uspešni domaći i strani privrednici, kao i mnogobrojne ličnosti iz našeg javnog i umetničkog života. Svi gosti na izložbi, imali su priliku da se dodatno upoznaju sa svakim umetnikom putem specijalno pripremljene publikacije Fashion Avenue Art, koju pored biografija, čine i reprodukcije umetničkih dela, kao i mogućnost da kupe izložena dela.
Goran Sarić - Automagazin
Fotografije: Milomir Bošković
Kada je prošle godine, na sajmu automobila u Parizu, kompanija Mercedes-Benz predstavila svoj futuristički koncept pod nazivom Fascination, pomislili smo da je u pitanju najavni koncept nove E klase i kupe verzije E klase. Sada je jasno da je model Fascionation "kamen temeljac" novog segmenta Mercedesa...
Renault Megane Grandtour već smo Vam prikazali, a sada su dostupne i podrobnije zvanične informacije i fotografije. Novi Grandtour opet nam dolazi sa produženim međuosovinskim rastojanjem i povećanim prtljažnikom. Motori, ogibljenje i drugi detalji platforme ostali su isti kao kod modela Megane, a novina će biti i menjač sa duplim kvačilom...
Beogradska kompanija Auto Pak od nedavno u ponudi ima nekoliko tipova krovnih „boksova“ – zatvorenih dodatnih prtljažnika italijanskog proizvođača G3, po vrlo povoljnim cenama, od 15.700 do 28.400 dinara, odnosno za 60 do 120 odsto niže od sličnih proizvoda drugih marki koji se trenutno mogu pronaći na našem tržištu...
Kompanija BMW, kod modela X1 odlučila se na već proverenu taktiku. Najpre je na sajmu automobila u Parizu predstavljen koncept, koji je praktično identičan sa serijskim automobilom, a sada je na red došlo i postepeno otkrivanje...
Majski rezultati kompaniju Mazda Srbija i Crna Gora i dalje drže u zoni profitabilnosti: od početka godine, u Srbiji i Crnoj Gori prodato je ukupno 383 vozila, što je rast od 23% u odnosu na isti period prošle godine. Modeli Mazda5 i Mazda6, segmenti koji donose zaradu, u odnosu na prošlu godinu beleže veliki plus – prodaja Mazde5 porasla je u odnosu na isti period prošle godine za čak 108%, a Mazde6 za 83%...
Grand Motors, generalni uvoznik Fordovih vozila, u svom centru na Novom Beogradu i dilerskoj mreži u Subotici, Novom Sadu, Čačku i Nišu 6. i 10. juna, u danima kada se odigravaju kvalifikacione utakmice za odlazak na Svetsko prvenstvo u fudbalu, nudi ograničenu količinu vozila izloženih u prodajnim salonima sa dodatnim popustom..
Kada je Bernie Ecclestone 2003. godine potpisao ugovor za Formula 1 takmičenje u blizini Istanbula, očekivanja su bila velika. Prošlo je šest godina, i sve je drugačije. U stazu je investirano preko 175 miliona eura, a već za dve godine tamo se verovatno neće održavati trke. Špekuliše se o tome da ugovor sa Turskom, koji ističe 2011. godine, neće biti produžen.
Honda je počela sa prodajom novog edukativnog softvera “Honda Safety Navi” namenjenog podučavanju vozača u Japanu. Softver sadrži dva programa. Jedan program pomaže korisnicima da razumeju tehnike u vožnji koje štede gorivo i uče ih ključnim vrednostima ekološke vožnje...
Mercedes-Benz Beograd u okviru velike Road Show kampanje organizuje promociju putnilčkih i komercijalnih vozila u periodu od 8. do 13. juna na dve adrese, u Beogradu u Omladinskih brigada 33 i u Krnješevcima u Centru komercijalnih vozila...