CUPRA je proslavila četvrtu godišnjicu, predstavila dva nova modela i Metahype platformu
![CUPRA je proslavila četvrtu godišnjicu, predstavila dva nova modela i Metahype platformu CUPRA je proslavila četvrtu godišnjicu, predstavila dva nova modela i Metahype platformu](slike/vesti/20220223054211_photo_0.jpg)
Martorell, 22.02.2022. – CUPRA nikada ne prestaje da podiže svoja emocionalna iskustva na viši nivo, a na svoju četvrtu godišnjicu, ovaj brend je predstavio svoju ambicioznu viziju za sledeću godinu: CUPRA X 2...
Na posebnom onlajn događaju čelnici CUPRA-e su najavili dva nova modela i predstavili potpuno novi prostor za emocionalna iskustva lansiranjem Metahype-a, nove platforme u metaverzumu.
CUPRA X 2: Ambiciozna vizija za 2022. godinu
„Naša četvrta godišnjica ima poseban značaj. Planovi koje imamo za 2022. godinu uključuju nameru da se udvostruči prodaja, promet i naša prodajna mreža. Zbog toga našu ambiciju nazivamo CUPRA X 2“, rekao je Wayne Griffiths, direktor CUPRA-e. „Pre četiri godine mnogi su sumnjali u nas, ali mi nikada nismo sumnjali u sebe. Ove godine ćemo još jednom dokazati da ništa ne može zaustaviti naš nezaustavljivi razvoj.”
![CUPRA je proslavila četvrtu godišnjicu, predstavila dva nova modela i Metahype platformu CUPRA je proslavila četvrtu godišnjicu, predstavila dva nova modela i Metahype platformu](slike/vesti/20220223054211_photo_2.jpg)
Griffiths je takođe otkrio da će CUPRA lansirati dva nova modela, udvostručavajući svoj postojeći portfolio. Prošle godine je najavljeno da će CUPRA Tavascan, drugo 100% električno vozilo, nakon modela CUPRA Born, doći na tržište 2024. godine, a potom, 2025. Godine, i električno vozilo inspirisano UrbanRebel-om.
![CUPRA je proslavila četvrtu godišnjicu, predstavila dva nova modela i Metahype platformu CUPRA je proslavila četvrtu godišnjicu, predstavila dva nova modela i Metahype platformu](slike/vesti/20220223054211_photo_3.jpg)
Metahype platforma: Podizanje CUPRA emocionalnih iskustava na viši nivo
Ova platforma je razvijena u saradnji sa VISYON-om i delom Mediapro grupe. Počevši od brendova iz sveta muzike i zabave, kao što su Primavera Sound i UBEAT, CUPRA će se udružiti sa partnerima iz više oblasti kako bi inspirisala novu generaciju. U razgovoru sa poznatom predstavnicom Metaverse-a Cathy Hackl, Grifits je otkrio da će pojedini brendovi i umetnici moći da prikažu svoje umetničke materijale i proizvode unutar Metahype-a.
Online prezentaciju možete pogledati na linku Youtube a više informacija i slika na media sajt.
PR