AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Nacionalna turistička organizacija Crne Gore - Promotivne akcije

Nacionalna turistička organizacija Crne Gore - Promotivne akcije

Na pres konferenciji, koja je nedavno održana u Nacionalnoj turističkoj organizaciji Crne Gore, direktor Saša Radović informisao je prisutne o realizovanim i predstojećim promotivnim aktivnostima koje Nacionalna turistička organizacija Crne Gore sprovodi na tržištu Regiona...

Tom prilikom, Radović je upoznao medije da se ove godine sprovodi intezivna i pojačana promocija, u saradnji sa lokalnim turističkim organizacijama i zainteresovanim predstavnicima crnogorske turističke privrede na tržištima Srbije, Bosne i Hercegovine, Slovenije, Hrvatske, Makedonije, Kosova, Madjarske i Albanije. Tržište Regiona je izuzetno bitno, imajući u vidu da je oko 70% ukupnog broja turista upravo sa ovih tržišta. Promocija je usmerena na upoznavanje javnosti sa novinama u turističkoj ponudi u odnosu na prošlu godinu, prvenstveno kada je u pitanju razvoj infrastrukture (saobraćajne, komunalne...), kvalitet direktne turističke ponude (kvalitet smeštaja, vanpansionske ponude, specifične ponude ..), kao i aktuelna cenovna politika i konkurentnost za sezonu 2009. Prezentaciju u okviru ovogodišnjeg Roadshow-a već su održane u Nišu, Novom Sadu, Subotici, Zrenjaninu, Kraljevu, Čačku, Kragujevcu čime je zaokružen prvi segment prezentacija u Srbiji. Na ovim prezentacijima prisustvovalo preko 320 zvanica, od čega je ukupno preko 170 ili više od 50% bilo predstavnika stručne javnosti tj regionalnih i lokalnih medija i turističkih agencija (preko 80 predstavnika reg.i lokalnih medija i 90 turističkih agencija). Od 5.maja, počinje drugi krug prezentacija i to u: Sarajevu gde će ujedno biti organizovana i pres konferencija povodom otvaranja predstavništva Nacionalne turističke organizacije Crne Gore u ovom gradu, zatim 7. maja prezentacija tokom sajma u Tuzli, 8.maja prezentacija u Banja Luci, čime će biti završene prezentacije na tržištu Bosne i Hercegovine. Ujedno u periodu od 6. do 8.maja biće održan i sajam turizma u Prištini gde će NTO CG učestvovati u saradnji sa opštinom Ulcinj. Na tržištu Makedonije biće održana prezentacija 11.maja, a nakon toga slede prezentacije na tržištu Slovenije (Ljubljana i Maribor). NTO CG u saradnji sa turističkom privredom planira prezentacije i na tržištu Albanije i Mađarske. Osim nastupa na sajmovima i jednodnevnih prezentacija i pres konferencija, u narednom periodu kampanja će se sprovoditi i na preko 18 medijskih kuća u regionu, zatim slede i outdoor bilbord kampanje u Beogradu, Novom Sadu, Makedoniji i Bosni i Hercegovini. Za ovogodišnju pojačanu kampanju Vlada Crne Gore je obezbedila dodatnih 480.000 eura. Na pitanje novinara vezano za informaciju po kojoj je Turistička organizacija Srbije sprovela anketu u kojoj je samo 3% ispitanika bilo zainteresovana da provede svoj odmor u Crnoj Gori, direktor Radović je informisao medije da takva anketa nije nikada sprovedena od strane Turističke organizacije Srbije. Turisti iz Srbije su svake godine u velikom broju letovali u Crnoj Gori, o čemu govori i podatak da je Crnu Goru prošle godine posetilo preko 400.000 turista sa tržišta Srbije. PR služba Nacionalne turističke organizacije Crne Gore

Legenda HUMMER ima novog vlasnika

Legenda HUMMER ima novog vlasnika

Američka kompanija General Motors, koja je u ponedeljak objavila bankrot, potvrdila je da je postigla dogovor o prodaji svoje marke SUV automobila, Hummer. Ime novog vlasnika, kao i prodajna cena, nisu objavljeni...
Novi Audi A3 - ovako će izgledati?

Novi Audi A3 - ovako će izgledati?

Audi A3 među nama je veoma dugo, i nije tajna da će krajem 2010. godine svetlost dana ugledati nova generacija ovog popularnog modela. Prema dostupnim informacijama, novi Audi A3 biće razvijen na potpuno novoj platformi, koja neće imati ništa zajedničko sa aktuelnim VW Golfom...
Kia Soul sa maksimalnih 5 zvezdica za sigurnost na Euro NCAP testovima

Kia Soul sa maksimalnih 5 zvezdica za sigurnost na Euro NCAP testovima

Novi Kijin urbani crossover Soul je osvojio maksimalnih 5 zvezdica za sigurnost na Euro NCAP** testovima. Soulov rezultat sa osvojenih 87 % svih mogućih bodova za sigurnost odraslih putnika, 86 % mogućih bodova za sigurnost dece i 86 % mogućih bodova za sigurnosne dodatke svrstava ga među najsigurnije modele B segmenta...
GM Europe nastavlja sa redovnim poslovanjem

GM Europe nastavlja sa redovnim poslovanjem

GM Europe danas je službeno objavio da, zahvaljujući dogovoru oko finansijskog paketa sa Nemačkom vladom te pismu namere o partnerstvu sa kompanijom Magna International, nastavlja sa normalnim poslovanjem i biće izuzet od bilo kakvih procesa pokrenutih na američkom sudu...
RBXF Exhibition Tour Belgrade

RBXF Exhibition Tour Belgrade

Engleske navijače bije glas da su najglasniji, turske da su najvatreniji? Nije tačno! Publika Red Bull X-Fightersa je najbučnija publika u istoriji sporta! Jednostavno, doza adrenalina je tako jaka da se vrišti glasno do te granice da je nemoguće čuti samog sebe. Čak su i motorne testere navijački rekviziti! Slično je bilo i juče u Beogradu na Red Bull X-Fighters Exhibition Tour-u...
Liga šampiona i u salonu Grand Motorsa

Liga šampiona i u salonu Grand Motorsa

Pod sloganom Navijajmo zajedno, Grand Motors, generalni uvoznik Fordovih vozila, 27. maja je u svom salonu na Novom Beogradu organizovao praćenje direktnog prenosa finalne utakmice UEFA lige šampiona...
Opel Corsa Color Edition

Opel Corsa Color Edition

Opel Corsa i tri godine posle premijere drži vodeću poziciju u prodajnim statistikama. U aprilu mesecu Corsa je bila najprodavaniji mali automobil u Nemačkoj, a interesovanje kupaca održaće i stilistička "Colour Edition sa crnom bojom krova...
Lamborghini Temerario Ad Personam (2025)
Slika nedelje