Najnovije vesti iz auto industrije
Verano Motors - akcija povodom ATP turnira “Serbian open”
Objavljeno: 05.05.2009.
Kompanija Verano Motors, generalni uvoznik i distributer Peugeot proizvoda za Srbiju, Crnu Goru i Bosnu i Hercegovinu, jedna je od sponzora a Peugeot je oficijelno vozilo prvog ATP turnira „Serbia Open” koji se održava od 2. do 10. maja 2009. godine na terenima kompleksa „Milan Gale Muškatirović” u Beogradu...
Za tu priliku, u Verano Motorsu i kod ovlašćenih dilera, organizovana je specijalna akcija prodaje Peugeot automobila po neverovatnim cenama. Peugeot 206 sedan 1.4 E sa 75 ks, konstruisan da zadovolji potrebe cele porodice, može biti vaš za samo 9.990 evra. Za ljubitelje automobila vrhunske elegancije i lepote u ponudi je Peugeot 207 urban 1.4E sa 75 ks koji je sada dostupan za samo 11.990 evra. Za one koji voze samo najbolje, tu je Ginisovac, model 308 1.4E confort sa 95 ks, sada po ceni od samo 13.990 evra.
Kroz ovo sponzorstvo kompanija Verano Motors je dala svoju podršku realizaciji jednog vrhunskog takmičenja u profesionalnom tenisu. Teniserima i svim učesnicima ovog događaja pružena je prilika da uživaju u automobilima sa znakom lava čuvene francuske kompanije. Po ugledu na kompaniju Peugeot, koja je oficijelni sponzor i pokrovitelj turnira Roland Garros već 18 godina, ideja je da se ova tradicija prenese i u Srbiji.

Kompanija Verano Motors nastoji da se uključi u različite segmente i aktivnosti društvene zajednice. Prepoznavši talenat i upornost Ane Ivanović, već dve godine je podržava u svim njenim pohodima ka svetskom vrhu. Budući da je u svojoj poslovnoj filozofiji i vrhunskom tenisu prepoznala slične vrednosti kao što su ulaganje napora i energije, susret sa jakom konkurencijom, neverovatna volja i vera u uspeh, ova kompanija će i dalje pružati punu podršku projektima i događajima koji doprinose razvoju društva i dobrobiti zemlje.
Verano Motors PR
British Knights predstavlja veoma poznat brend na širokom modnom tržištu. Njegova jaka i neraskidiva veza sa muzikom i popularnom street wear modom izražena je još od samog začetka ove robne marke. Današnji promoter ove poznate robne marke je Sergi Nicolas, svetski prvak u stritbordu, prilično novom i izazovanom sportu...
Mercedes-Benz Beograd u toku velike prolećne servisne akcije koja traje od 15. maja do 15. juna odobrava svojim korisnicima dodatne pogodnosti za servisne usluge i rezervne delove. Najbolji način da vozila ocuvaju svoju vrednost i zadržite performanse od prvog dana, jeste da budu redovno održavana u Mercedes-Benz servisu...
Na međunarodnom autosalonu u Barseloni, predstavljen je globalni model Nissan NV200 u verziji dostavnog automobila. Vozila Nissan NV200, za evropsko tržište, najpre će se proizvoditi u Japanu, sve do novembra meseca tekuće godine, kada će biti pokrenuta proizvodnja u Nissan fabrici u Barseloni...
U Nemačkom mestu Fulda, svake godine održava se zanimljiva izložba bezbednosne tehnike, pod imenom RETTmobil. Ambulantna vozila ovde nisu ništa neobično, ali ove godine prikazana zanimljiva verzija automobila za hitnu pomoć, BMW X6...
Motor 1.6 TDI u Volkswagenu i drugim markama koje posluju "pod kapom" namačkog koncerna Volkswagen, postepeno će potisnuti slabiju verziju motora 1.9 TDI. Varijante snage od 55, 66 i 77 kW u ponudi će biti i u novom Volkswagen Polu, a od ove godine pokretaće i model Golf i druge modele grupacije Volkswagen...
Nova generacija modela BMW Z4 u prodaju je krenula tek pre nekoliko dana, a poznati Hartge već u ponudi ima paket optičkih modifikacija. Čuveni tjuner još uvek ne izvlači "keca iz rukava", pa predstavljene izmene nisu konačne...
Mercedes-Benz E Coupe počeo je da se prodaje, a u Nemačkoj već ima prvog vlasnika. Pedesetšestogodišnji Siegfried Möller preuzeo je svoj automobil u prodajnom centru Mercedes-Benza, u Bremenu, Nemačkoj. Šta mislite, koju verziju je izabrao?
Motori 1.4 TSI i 2.0 TSI u Volkswagenovoj ponudi beleže fantastične prodajne rezultate. Nemački proizvođač zato polaže velike nade u novi 1.2 TSI agregat, koji će proširiti ponudu turbo-benzinskih 4-cilindričnih motora...
Uprkos teškim vremenima i «crvenim» prodajnim rezultatima kod većine automobilskih proizvođača Kia je u aprilu u Zapadnoj Evropi dobro odradila posao. Najviše se Kijina prodaja popravila u Slovačkoj (+91%), Sloveniji (+67%), Austriji (+51%), Nemačkoj (+42%), Poljskoj i Češkoj (+32%), Švedskoj (+18%), Francuskoj (+14%) i Portugalu (+5%)...