Najnovije vesti iz auto industrije
Verano Motors - Počela prodaja modela Peugeot 206 Plus
Objavljeno: 23.04.2009.
U kompaniji Verano Motors, počela je prodaja Peugeot-a 206 plus, noviteta čiju su premijeru imali priliku da vide posetioci Beogradskog sajma automobila. Reč je o restilizovanom kultnom modelu Peugeot-a 206, koji je do sada prodat u preko 6,5 miliona primeraka i koji je prošle jeseni proslavio desetogodišnjicu svog postojanja. Novi 206 plus potpuno je neodoljiv i očekuje se da će nastaviti uspešan put svog prethodnika...

206+ zauzima mesto između modela 107, 1007 i 207. Dok zadržava bezvremenski karakter 206-ice, 206+ modernim izgledom prikazuje Peugeot-ov novi elegantan dizajn nadahnut 207-icom. Glavna izmena u odnosu na aktuelni model odnosi se na dinamičniji dizajn. Preoblikovana hauba dobila je obliji, ali i monolitniji izgled, prednji branik nosi veći znak fabrike. Prednji farovi duboko zadiru u bokove, a elipsoidna svetla za maglu daju sportsku notu ovom elegantnom automobilu. Zadnja svetla sa preciznom završnicom osvetljavaju zadnji deo i stvaraju hi-tech utisak. Tome doprinosi glatka staklena površina sa 3D efektom.

U pogledu uštede, 206+ je povoljan kako za kupovinu tako i za vožnju.Paletu motora čine 1,1 litarski benzinac snage 60 KS i 1,4 litarski benzinac snage 75 KS, dok je od dizelaša u ponudi ekološki HDi motor zapremine 1,4 litra, sa snagom od 70 KS, koji ima vrlo nisku emisiju CO2, od samo 110 g/km.
U kompaniji Verano Motors, Peugeot 206 plus može se naći po ceni već od 11.390 evra sa PDV-om. Dobar izgled i atraktivna cena su više od preporuke za automobil koji nastavlja legendu.
Verano Motors PR
U Srbiji je tokom 2008. godine poginulo 897 ljudi, od čega čak 120 vozača i putnika motocikla i mopeda. Rizik nastanka saobraćajne nezgode, kod vozača dvotočkaša je 2 do 8 puta veći nego kod vozača putničkog automobila. Rizik od smrtnih posledica, kod vozača motocikla je 45 puta veći nego kod putnika u putničkom automobilu...
Honda je danas objavila da je njeno novo hibridno vozilo Insight postal najprodavaniji evropski model u kategoriji vozila na hibridni ili alternativni pogon. Podaci koje je dostavio “Jato Dynamics” pokazuju da je u svom prvom punom mesecu prodaje, Insight postao najpopularniji model na tržištu benzinsko-električnih hibrida...
Kompanija Verano Motors, generalni uvoznik i distributer Peugeot automobila za Srbiju, otpočela je specijalnu akciju zamene već korišćenih automobila za nova uz doplatu. U želji da omoguće potencijanim kupcima da na što lakši način dođu do novog Peugeot vozila, u Verano Motors-u osmislili su akciju kupovine novih automobila po sistemu „staro za novo“
Nova Opel Insignia ecoFLEX spaja nisku potrošnju goriva i nisku emisiju štetnih gasova bez kompromisa u performansama i voznoj dinamici. Sa potrošnjom od samo 5,2 litre dizela na 100 km i emisijom 136 g/km CO2, omogućuje snagu od 118 kW/160 KS i do 380 Nm obrtnog momenta – sve to zahvaljujući snažnom turbo-dizel common-rail motoru nove generacije, posebno razvijenom za ovaj model.
Na inicijativu zaposlenih u Grand Motorsu, generalnom uvozniku i prodavcu vozila tri poznata brenda, 17. juna u prostorijama poslovnog centra na Novom Beogradu, organizovana je akcija dobrovoljnog davanja krvi, kojoj se odazvalo osamnaestoro zaposlenih, bezmalo četvrtina svih radno angažovanih u beogradskom delu ove kompanije...
Kompanija EKO SERBIA sa redakcijama časopisa Maxim i Top Speed 17.06.2009. u 19.30h organizuje CELEBRITY PIT STOP, gde će se slavne ličnosti iz sveta medija, umetnosti i show biznisa takmičiti u brzoj proveri 6 ključnih tačaka automobila.
Predstavljamo Vam najinteresantnije fotografije snimljene prilikom testiranja najsnažnijeg Mitsubishi modela današnjice. Kompletan foto album sa Mitsubishi Lancer EVO X u glavnoj ulozi, možete pogledati u galeriji portal ili klikom na
LINK...
Automobili Peugeot 207 CC i Opel Tigra dobiće ljutog konkurenta iz francuske, po imenu Renault Twingo CC. Iako su ga mnogi očekivali još na sajmu automobila u Ženevi, tamo se nije pojavio. Datum prezentacije ne znamo, ali to ne očekujemo uskoro...
U subotu 13.06.2009. god. na letnjoj scena izletišta ’’Potok’’ u Jagodini održana je druga po redu akcija pod nazivom ’’Znajem do bezbednosti-bezbedno do znanja’’ koja za cilj ima povećanje bezbednosti dece u saobraćaju. Akciju su organizovali Hyundai Auto Beograd u saradnji sa svojom dilerskom kućom ’’Svetozarevo promet’’ iz Jagodine, pod pokroviteljstvom Narodne kancelarije predsednika Republike...