Najnovije vesti iz auto industrije
Mercedes-Benz SLS AMG - Izgled pod maskom, tehnika poznata
Objavljeno: 15.03.2009.
Iako je naslednik supersportskog modela SLR McLaren još uvek pod velom tajne, i u fazi testiranja pod maskom, Mercedes-Benz je odlučio da otkrije njegovu tehniku. U Mercedesu tako nisu dali puno prostora špijunskim fotografima, jer su u u spostvenoj režiji predstavili oficijalne fotografije zamaskiranog automobila, što danas nije čest slučaj. Fotografije možete pogledati klikom na LINK..

Novi Mercedes-Benz SLS AMG izned prednje osovine ima osmocilindrični agregat tipa M159, zapremine 6208 cm3, koji razvija čak 571 konjsku snagu pri 6800 o/min i "medveđi" obrtni moment od 650 Nm pri 4750 o/min. Snaga se preko sedmostepenog menjača sa duplim kvačilom i karbonskog kardana, šalje na zadnje točkove. Motor je opremljen "suvim karterom" i teži sao 206 kilograma. Menjač je plod razvoja kompanije AMG i smešten je iznad zadnje osovine, a sistem transaxle, koji spaja motor i menjač, razvijen je u Sindelfingenu i za njegovu uzradu korišćen je karbon. Automobil je razvijen u saradnji MTC-a (Mercedes Technology Center) i AMG-a.

Prioritet konstruktora, prilikom rarvoja, bio je redukcija mase i sniženje težišta. "Ram" automobila izrađen je od aluminijumskih profila i ploča i teži samo 241 kilogram . Čelik je korišćen samo u proizvodnji unutrašnjeg dela prednjeg sklopa karoserije. Vrata automobila otvaraju se u smeru ka gore, čime Mercedes oživljava slavni "gullwing", koji je proslavio model 300 SL iz 1954-1957. godine. Automobil je "smršao" u odnosu na prethodnika za 140 kilograma i sada teži 1620 kilograma. Dimenzije automobila Mercedes nije otkrio, ali je poznato samo međuosovinsko rastojanje, koje iznosi 2680 milimetara. Raspored mase, takođe je približan idealnom i iznosi 48 : 52.

Mercedes-Benz SLS opremljen je aluminijumskim felnama dimenzija 9,5 x 19 napred i 11,0 x 20 pozadi i vozi se na pneumaticima dimenzija 265/35 R19, odnosno 295/30 R20. Vozač na raspolaganju ima tri režima vožnje i funkciju Racestart (sistem launch control), zahvaljujući kojem automobil iz mesta do 100 km/h ubrzava za samo 3,8 sekunde. Na nemačkim autoputevima Mercedes-Benz SLS razvijaće i 315 km/h. Kombinovana potrošnja goriva iznosi 13 L/100 km.
Za zaustavljanje je zadužen AMG kočioni sistem sa keramičkim diskovima i kočionim kleštima od šest cilindara. Novi SLS biće opremljen i sistemom elektronske kontrole stabilnosti, ESP, koji ima sportski ili standardni režim rada. Razvoj modela Mercedes-Benz SLS počeo je u poslednjem kvartalu 2006. godine, test progam biće završen u toku ove godine, a zvanična premijera zakazana je za 2010. godinu.
Goran Sarić - Automagazin
Kompanija EKO SERBIA sa redakcijama časopisa Maxim i Top Speed 17.06.2009. u 19.30h organizuje CELEBRITY PIT STOP, gde će se slavne ličnosti iz sveta medija, umetnosti i show biznisa takmičiti u brzoj proveri 6 ključnih tačaka automobila.
Predstavljamo Vam najinteresantnije fotografije snimljene prilikom testiranja najsnažnijeg Mitsubishi modela današnjice. Kompletan foto album sa Mitsubishi Lancer EVO X u glavnoj ulozi, možete pogledati u galeriji portal ili klikom na
LINK...
Automobili Peugeot 207 CC i Opel Tigra dobiće ljutog konkurenta iz francuske, po imenu Renault Twingo CC. Iako su ga mnogi očekivali još na sajmu automobila u Ženevi, tamo se nije pojavio. Datum prezentacije ne znamo, ali to ne očekujemo uskoro...
U subotu 13.06.2009. god. na letnjoj scena izletišta ’’Potok’’ u Jagodini održana je druga po redu akcija pod nazivom ’’Znajem do bezbednosti-bezbedno do znanja’’ koja za cilj ima povećanje bezbednosti dece u saobraćaju. Akciju su organizovali Hyundai Auto Beograd u saradnji sa svojom dilerskom kućom ’’Svetozarevo promet’’ iz Jagodine, pod pokroviteljstvom Narodne kancelarije predsednika Republike...
Predstavnici Narodne kancelarije predsednika Republike Srbije i OMV Srbija obišli su danas u Beogradu povodom donacije Stacionar za decu i omladinu sa autizmom. Donacijom OMV Srbija kupljena je sportska oprema neophodna za razvoj dece u Stacionaru. Vrednost donacije je oko RSD 240.000 ili oko EUR 2.500...
Zahvaljujemo tjuneru Wald za to što nam je pokazao da brutalni Land Cruiser V8 može izgledati kao sportski automobil. Posle uspešnih prerada na modelima Mercedes klase S, CL, C i R, Lexusa IS-F, Nissana GT-R, zanimljivom tjuning modelima pridružuje se Toyota Land Cruiser V8. Prema Waldu, novi Land Cruiser je posle izmena postao pravi ulični Sumo rvač: "agresivniji, snažniji i mišićaviji"...
Kompanija G-Power, za simpatični novitet sa tvrdim sklopivim krovom, BMW Z4 Cabrio, pripremila je decentni paket optičkih izmena, ali i unapređenja na motoru, čija je snaga u modelu sDrive35i povećana na 350 konjskih snaga...
Shusei Yamada je japanski fotograf i avanturista, kome je uspelo da proputuje ceo svet, uz pomoć unikatnog terenskog automobila. U svoju Toyotu Land Cruiser on nije sipao ni naftu ni benzin, a prešao je za 360 dana 47.853 kilometra. Sve to uz pomoć kuhinjskog ulja, a potrošio ga je 6.504 litra...
Land Rover Defender važi za najklasičniji off-road model planete, a od početka proizvodnje, 1948. godine, prošao je nekoliko kozmetičkih i tehničkih izmena. I dok većina modernih off-roada, kao što su Toyota Land Cruiser, Hummer H2, ili Mercedes klase G, dostupna sa luksuznom opremom, Defender je u toj oblasti zaostajao. I to će se promeniti...