Najnovije vesti iz auto industrije
Verano Motors - akcija povodom ATP turnira “Serbian open”
Objavljeno: 05.05.2009.
Kompanija Verano Motors, generalni uvoznik i distributer Peugeot proizvoda za Srbiju, Crnu Goru i Bosnu i Hercegovinu, jedna je od sponzora a Peugeot je oficijelno vozilo prvog ATP turnira „Serbia Open” koji se održava od 2. do 10. maja 2009. godine na terenima kompleksa „Milan Gale Muškatirović” u Beogradu...
Za tu priliku, u Verano Motorsu i kod ovlašćenih dilera, organizovana je specijalna akcija prodaje Peugeot automobila po neverovatnim cenama. Peugeot 206 sedan 1.4 E sa 75 ks, konstruisan da zadovolji potrebe cele porodice, može biti vaš za samo 9.990 evra. Za ljubitelje automobila vrhunske elegancije i lepote u ponudi je Peugeot 207 urban 1.4E sa 75 ks koji je sada dostupan za samo 11.990 evra. Za one koji voze samo najbolje, tu je Ginisovac, model 308 1.4E confort sa 95 ks, sada po ceni od samo 13.990 evra.
Kroz ovo sponzorstvo kompanija Verano Motors je dala svoju podršku realizaciji jednog vrhunskog takmičenja u profesionalnom tenisu. Teniserima i svim učesnicima ovog događaja pružena je prilika da uživaju u automobilima sa znakom lava čuvene francuske kompanije. Po ugledu na kompaniju Peugeot, koja je oficijelni sponzor i pokrovitelj turnira Roland Garros već 18 godina, ideja je da se ova tradicija prenese i u Srbiji.

Kompanija Verano Motors nastoji da se uključi u različite segmente i aktivnosti društvene zajednice. Prepoznavši talenat i upornost Ane Ivanović, već dve godine je podržava u svim njenim pohodima ka svetskom vrhu. Budući da je u svojoj poslovnoj filozofiji i vrhunskom tenisu prepoznala slične vrednosti kao što su ulaganje napora i energije, susret sa jakom konkurencijom, neverovatna volja i vera u uspeh, ova kompanija će i dalje pružati punu podršku projektima i događajima koji doprinose razvoju društva i dobrobiti zemlje.
Verano Motors PR
Nemački Milotec već nekoliko godina redovno predstavlja tuning pakete za Škoda modele, što i nije iznenađujuće, s obzirom na činjenicu da je Nemačka drugo najveće tržište za češku marku. Model Škoda Fabia, na nemačkom tržištu je drugi najprodavaniji model ove godine, odmah iza Volkswagen Golfa...
Najveća evropska fabrika General Motors, u španskoj Saragosi, sa traka je spustila deset milioniti automobil. Čast da bude jubilarni primerak pripala je modelu Opel Corsa, opremljena motorom 1.3 CDTI i ecoFLEX sistemom smanjene potrošnje...
Kompanija Toyota Srbija, na jučerašnjoj dinamičnoj prezentaciji, predstavila je nove Toyota modela: Urban Cruiser i iQ, kao i redizajniranog modela Aygo. Modeli su predstavljeni na mini poligonu na prostoru Beogradskog Sajma. Najzanimljivije fotografije možete pogledati u galeriji, ili klikom na
LINK...
Crveni tepih, blicevi, glamurozne toalete i obožavaoci koji sa nestrpljenjem očekuju da vide svoje idole, je samo deo atmosfere iz Madlenianuma. Gde je održan Chivas party, a sve je bilo u znaku Kanskog festivala. Prisutnima se obratio i generalni direktor Pernod Ricard Srbija, G-din Predrag Amidžić.
Kompanija BMW objavila je za prvi kvartal tekuće godine neto gubitak od 152 miliona eura. Bavarska kompanija navodi da je ovo gubitak znatno manji od očekivanog, najviše zahvaljujući rezanju troškova i smanjenju radne snage...
Stručnjaci beogradskog Tecon Sistema projektovali su, i kod prvog korisnika ugradili, specijalne stubove i razvod novog sistema za pranje autobusa, kamiona i sličnih vozila velikih dimenzija, s brojnim prednostima u odnosu na klasična rešenja...
Kompanija MINI pripremila nam je veliko iznenađenje. U znak obeležavanja 50-godišnjice od prve pobedničke sezone firme Cooper u Formuli 1, MINI je pripremio specijalnu ediciju modela Mini John Cooper Works F1 Special Edition...
Agencija evropskog zavoda za petante postala je "zlatna dolina" za pronalaženje skica automobila koji još uvek nisu predstavljeni javnosti. Mercedes-Benz registrovao je izgled novog produženog modela, razvijenog na platformi modela E klasa...
I pored toga što u poslednje vreme iz General Motors-a stižu loše vesti, američki koncern beleži u Kini "zlatno doba". Veliki GM može se radovati velikim uspesima na kineskom tržištu, koje je za američku kompaniju drugi najveći prodajni region...