Najnovije vesti iz auto industrije
Opel Insignia na vrhu Evrope!
Objavljeno: 04.05.2009.
Evropski automobil za 2009. godinu je takođe prvi izbor Evropskih kupaca automobila: Zahvaljujući spektakularnom lansiranju Insignie na tržište, Opel sada vodi u D segmentu automobila u Evropi. U prvom kvartalu prodaje Insignie, Opel je iznenadio i nadmašio sve konkurente u Evropi u ovom segmentu...
Zbog visoke potražnje za novi Opel tri ekstra smene će biti uvedene u maju. Broj primljenih porudžbina je već prešao cifru od 100 000!
“Insignia pokazuje vrlo dobar potencijal osvajanja, sve do kupaca klasičnih premijum brendova.” - izjavio je Alain Visser, podpredsednik Opela u GME. “To je simbol naših performansi i sposobnosti – pokazuje šta Opel može učiniti.”
U Nemačkoj Opel je pokazao snažno oružje u D segmentu: prodaja je u prvom kvartalu skočila 82% u odnosu na isti period prošle godine. „Zahvaljujući svojoj naprednoj tehnologiji Insignia postiže neverovatnu popularnost i na taj način, Opel može dostići više margine sa Insigniom nego sa svojim prethodnim modelima. Ovo je veoma važno za budućnost Opela.” - dodaje Visser.

Око 56% kupaca izabralo je novu generaciju Adaptive Forward Lighting (AFL+) sa devet funkcija. Drugih 80% naloga uključuju DVD navigacioni sistem sa kolor ekranom, a 35% izabralo je FlexRide sistem. Blizu dve trećine kupaca Insignije želi da vozi sa najboljim gumama: 40% odabralo je 18-inčne gume i svaki treći kupac 17-inčne gume. Svaki drugi kupac bira “Aktion gesunder Rücken” – ortopedski sertifikovana sedišta. Daleko najpopularniji motor je 2.0 CDTI sa 160 KS poručen od svakog trećeg kupca. Konačno, polovina kupaca se odlučuje za dizel motore.

Kao i u većini evropskih zemalja Insignia i na domaćem tržištu ostvaruje fantastične rezultate! Već od februara Insignia je zauzela vodeću poziciju u svom segmentu sa tržišnim učešćem od 13% i konstantnim rastom prodaje. Interesantan je i podatak da je više od polovine poručenih modela sa najboljim paketima opreme.
Insignia Sports Tourer, karavan verzija koja je vec prisutna u slonima širom Evrope, projektovana je da donese nove momente porodici Insignije. Najnoviji član, Insignia ecoFLEX, nudi dinamične vozne performanse sa niskom emisijom CO2 od - samo 136g/km i potrošnjom goriva od 5,2 litara na 100km. Insignia ecoFLEX će biti na tržistu ovog leta.
GM Europe PR
Kompanija Toyota Srbija, na jučerašnjoj dinamičnoj prezentaciji, predstavila je nove Toyota modela: Urban Cruiser i iQ, kao i redizajniranog modela Aygo. Modeli su predstavljeni na mini poligonu na prostoru Beogradskog Sajma. Najzanimljivije fotografije možete pogledati u galeriji, ili klikom na
LINK...
Crveni tepih, blicevi, glamurozne toalete i obožavaoci koji sa nestrpljenjem očekuju da vide svoje idole, je samo deo atmosfere iz Madlenianuma. Gde je održan Chivas party, a sve je bilo u znaku Kanskog festivala. Prisutnima se obratio i generalni direktor Pernod Ricard Srbija, G-din Predrag Amidžić.
Kompanija BMW objavila je za prvi kvartal tekuće godine neto gubitak od 152 miliona eura. Bavarska kompanija navodi da je ovo gubitak znatno manji od očekivanog, najviše zahvaljujući rezanju troškova i smanjenju radne snage...
Stručnjaci beogradskog Tecon Sistema projektovali su, i kod prvog korisnika ugradili, specijalne stubove i razvod novog sistema za pranje autobusa, kamiona i sličnih vozila velikih dimenzija, s brojnim prednostima u odnosu na klasična rešenja...
Kompanija MINI pripremila nam je veliko iznenađenje. U znak obeležavanja 50-godišnjice od prve pobedničke sezone firme Cooper u Formuli 1, MINI je pripremio specijalnu ediciju modela Mini John Cooper Works F1 Special Edition...
Agencija evropskog zavoda za petante postala je "zlatna dolina" za pronalaženje skica automobila koji još uvek nisu predstavljeni javnosti. Mercedes-Benz registrovao je izgled novog produženog modela, razvijenog na platformi modela E klasa...
I pored toga što u poslednje vreme iz General Motors-a stižu loše vesti, američki koncern beleži u Kini "zlatno doba". Veliki GM može se radovati velikim uspesima na kineskom tržištu, koje je za američku kompaniju drugi najveći prodajni region...
Naučno istraživanje, koje je sprovela danska Vladina agencija za ekološka istraživanja, pokazalo je da nekoliko najvećih teretnih brodova na svetu, ugrožavaju životnu sredinu više nego što to čine svi automobili koji se trenutno kreću na planeti. Šokantno, zar ne...
Restrukturalizacija kompanije Chrysler uzima svoje prve žrtve. Chrysler je proglasio bankrot, a sa ciljem da se poboljša finansijska situacija i što pre ostvari profitabilnost, biće ugašeni svi "neracionalni" projekti. Prvi među njima su Dodge Viper i Jeep Wrangler...