AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Opel Insignia na vrhu Evrope!

Opel Insignia na vrhu Evrope!

Evropski automobil za 2009. godinu je takođe prvi izbor Evropskih kupaca automobila: Zahvaljujući spektakularnom lansiranju Insignie na tržište, Opel sada vodi u D segmentu automobila u Evropi. U prvom kvartalu prodaje Insignie, Opel je iznenadio i nadmašio sve konkurente u Evropi u ovom segmentu...

Zbog visoke potražnje za novi Opel tri ekstra smene će biti uvedene u maju. Broj primljenih porudžbina je već prešao cifru od 100 000! “Insignia pokazuje vrlo dobar potencijal osvajanja, sve do kupaca klasičnih premijum brendova.” - izjavio je Alain Visser, podpredsednik Opela u GME. “To je simbol naših performansi i sposobnosti – pokazuje šta Opel može učiniti.” U Nemačkoj Opel je pokazao snažno oružje u D segmentu: prodaja je u prvom kvartalu skočila 82% u odnosu na isti period prošle godine. „Zahvaljujući svojoj naprednoj tehnologiji Insignia postiže neverovatnu popularnost i na taj način, Opel može dostići više margine sa Insigniom nego sa svojim prethodnim modelima. Ovo je veoma važno za budućnost Opela.” - dodaje Visser.

Opel Insignia na vrhu Evrope!

Око 56% kupaca izabralo je novu generaciju Adaptive Forward Lighting (AFL+) sa devet funkcija. Drugih 80% naloga uključuju DVD navigacioni sistem sa kolor ekranom, a 35% izabralo je FlexRide sistem. Blizu dve trećine kupaca Insignije želi da vozi sa najboljim gumama: 40% odabralo je 18-inčne gume i svaki treći kupac 17-inčne gume. Svaki drugi kupac bira “Aktion gesunder Rücken” – ortopedski sertifikovana sedišta. Daleko najpopularniji motor je 2.0 CDTI sa 160 KS poručen od svakog trećeg kupca. Konačno, polovina kupaca se odlučuje za dizel motore.

Opel Insignia na vrhu Evrope!

Kao i u većini evropskih zemalja Insignia i na domaćem tržištu ostvaruje fantastične rezultate! Već od februara Insignia je zauzela vodeću poziciju u svom segmentu sa tržišnim učešćem od 13% i konstantnim rastom prodaje. Interesantan je i podatak da je više od polovine poručenih modela sa najboljim paketima opreme. Insignia Sports Tourer, karavan verzija koja je vec prisutna u slonima širom Evrope, projektovana je da donese nove momente porodici Insignije. Najnoviji član, Insignia ecoFLEX, nudi dinamične vozne performanse sa niskom emisijom CO2 od - samo 136g/km i potrošnjom goriva od 5,2 litara na 100km. Insignia ecoFLEX će biti na tržistu ovog leta. GM Europe PR

Lifestyle - Novi BMW Cross Country sa cenom od 3.000 eura

Lifestyle - Novi BMW Cross Country sa cenom od 3.000 eura

Modnu kolekciju BMW Lifestyle dopuniće novi planinski bicikl Mountainbike Cross Country, koji je javnosti predstavljen u beloj boji. BMW-u je uspelo da razvije atraktivan bicikl, koji sa ponosom ističe tehniku najvišeg nivoa, ali i jedinstven životni stil...
Grand Motors - Dodatni popust u danu fudbalske fešte

Grand Motors - Dodatni popust u danu fudbalske fešte

Grand Motors, generalni uvoznik Fordovih vozila i njegova dilerska mreža u Subotici, Novom Sadu, Čačku i Nišu 27. maja od 7 do 22 sata nude ograničenu količinu vozila izloženih u prodajnim salonima sa posebnim, dodatnim popustom, pa će neke verzije pojedinih modela (Focus, Mondeo, Kuga i Transit) imati još nižu, izuzetno atraktivnu cenu...
Mitsubishi topi cene!

Mitsubishi topi cene!

Generalni uvoznik Mitsubishi vozila, Velauto, započinje letnju akciju u okviru koje će ponuditi neverovatne popuste na sva vozila sa lagera. Od 01. Juna, povoljnije nego ikada u ponudi se nalaze svi modeli iz Mitsubishijeve game koje decenijama krase kvalitet i pouzdanost...
Mitsubishi Lancer EVO X FQ-330 SST

Mitsubishi Lancer EVO X FQ-330 SST

Kompanija Mitsubishi javnosti je predstavila najbrutalniju varijantu svog sedana sa oznakom Lancer EVO X. Mitsubishi Lancer EVO X FQ-330 SST krije 2-litarski turbo agregat, iz kojeg su japanski inženjeri uspeli da "izvuku" čak 329 konjskih snaga...
Novi BMW 5 GT oficijalno predstavljen

Novi BMW 5 GT oficijalno predstavljen

Posle puno neizvesnosti, kompanija BMW konačno je u "promet" pustila prve oficijalne fotografije i informacije serijske verzije svog zanimljivog crossover modela BMW 5 Gran Turismo...
Chrysler Balkans -  ’’Samo JEEP je pravi džip’’

Chrysler Balkans - ’’Samo JEEP je pravi džip’’

Kompanija Chrysler Balkans od danas, petka 22. maja, pokreće veliku prodajnu kampanju pod nazivom „Samo JEEP je pravi džip“. Kampanja će trajati do 26. juna 2009. U fokusu kampanje su tri modela iz prestižne game Jeep vozila: legendarni Jeep Chrokee I Grand Cherokee kao i urbani, gradski model sa karakteristikama pravog Jeep vozila - Jeep Compass...
Toyota otvorila prodajno-servisni centar u Čačku

Toyota otvorila prodajno-servisni centar u Čačku

Mreži ovlašćenih partnera Toyote se 15-og Maja, pridružio i renomirani distributer Techno MK Auto, svečanim otvaranjem prodajno servisnog centra u Čačku, na adresi Bulevar Oslobodioca bb, površine 1400 kvm, izgrađenog uz poštovanje svih Toyota standarda...
Sava osiguranje  obeležilo slavu Mladi Sveti Nikola

Sava osiguranje obeležilo slavu Mladi Sveti Nikola

U susret tradicionalnoj slavi Mladi Sveti Nikola SAVA OSIGURANJE a.d.o. Beograd je u četvrtak 21. maja 2009. godine obeležilo godišnjicu Društva kao i uspešno poslovanje u 2008. godini. Svečani koktel pod nazivom PANORAMA PARTY organizovan je na terasi poslovne zgrade u Beogradu, u Bulevaru vojvode Mišića 51...
Audi Q3 2026
Slika nedelje